Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

Arkadaşlar bilmeyen yorum yapmasın lütfen şimdi ben bir model ekledim jbmenuye 15 saniyelik yapmama rağmen 15 saniye sonra gitmiyor bu case'nin içeriği

Kod: Tümünü seç

case 8:

{

if (g_jbpacks[id] >= 8)

{
jb_set_user_packs(id,jb_get_user_packs (id) - 8)
renkli_yazi(id,"!t[!t%s!t] !gCephane Menuden !n[!tStres Carki!n] !gsatin aldin",TAG)
strescark[id] = true;
carkitle[id] = true;
HookCurWeapon2(id);
emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
IlkMenu(id)
set_task(15.0,"SilahKapat",id)

}
else

{
renkli_yazi(id,"!t[!t%s] !gYeterli !n[!tKredi!n]' !gniz yok.",TAG)

IlkMenu(id)

}
Buda SilahKapat public'in içeriği

Kod: Tümünü seç

public SilahKapat(id)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
}
direk bıçak aldırıyor ama gitmiyor sıkıntı nedir acaba ?

@Taha Demirbaş @Yek'-ta @Colditz @PaZee

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen Colditz »

SilahKapat publicine is_user_connected taraması yap ki oyunda olup olmadığını tarasın aksi takdirde oyunda olmayan adama da bu komutları uygulatıp log oluşturabilir.

Ayrıca strescark[id] = false komutunu kullanabilirsin strip_user_weapons komutundan önce.

Ve son olarak adamın elinde silah var ise o da elinden gider. Reapi biliyorsan rg_remove_item ve rg_give_item eğer bilmiyorsan
ham_strip_weapons give_item komutlarını kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

public SilahKapat(id)
{
	strescark[id] = false; //Stres carkini kapatir

	rg_remove_item(id, "weapon_knife"); // Bicagi Siler
	rg_give_item(id, "weapon_knife"); // Bicak verir
	engclient_cmd(id, "weapon_knife"); //Bicagii eline alir
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

@Colditz strescark[id] = false bunu public silahkapata eklemek nasıl aklma gelmedi bilmiyorum teşşekürler ayrıca is user connected dedin ya ondan bi skntı olcagını zannetmiorm zaten client_putinserver ve client_connected e strescark[id] = false komutunu ekledim ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen Colditz »

YeKTaBEYy yazdı: Cmt Tem 14, 2018 3:04 am @Colditz strescark[id] = false bunu public silahkapata eklemek nasıl aklma gelmedi bilmiyorum teşşekürler ayrıca is user connected dedin ya ondan bi skntı olcagını zannetmiorm zaten client_putinserver ve client_connected e strescark[id] = false komutunu ekledim ?
is_user_connected ile strescark[id] alakası yok. Task ayarladıktan sonra 15 saniye saymaya başlar ve 15 saniye sonunda public aktif olur. Ama oyuncu oyundan çıksa bile task devam eder ve public aktif olduğunda oyunda olmayan birinin silahını silmeye çalışır ve bıçak vermeye çalışır. Bunun sonunda log ortaya çıkar.

Bunu engellemek için ya public e is_user_connected tanımlaması yapacaksın ya da client_disconnected public ine bunu ekleyeceksin.

Kod: Tümünü seç

public client_disconnected(id)
{
          if(task_exists(id)) remove_task(id);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

@Colditz tamamdır teşşekürler :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

Bu Şekilde Yapınca Stres çarkı gelmemeye başladı yapmadan önce geliyordu @Colditz

Kod: Tümünü seç

public SilahKapat(id)
{
strescark[id] = false;

strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen Colditz »

Bir yerde yanlışlık yapmış olmalısınız. Kontrol ediniz lütfen.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

yanlışlık yaptıgımı sanmıorum çünkü public silahkapat içinden o strescark[id] = false; komutunu silince stres çarkı alabilioruz onu ekledimmi oraya alamıyoruz bide stres çarkını alınca 4 5 saniye geç geliyor elime o neden acaba

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Localde deniyor isen hata loglarına baksana, muhtemelen yazar.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Set Task Hakkında Bilenler Yazsın

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

set_task'ı uygulanacağı koşulun en üstüne yazıp denesene bir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla