Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Zombie Plague , Escape

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen Colditz »

MawiLarq yazdı: Sal Haz 19, 2018 12:38 pm " fm_set_user_origin " komutu için kullandık & 1.8.3 uyumlu
1.8.3 olması çok iyi olmuş fakat sadece bir komut yüzünden önerilmeyen bir include kullanmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca bir stock değil 3 stock birden kullanılıyor bir komut için.

Kullanılan stocklar; [fakemeta_util + vector]

Kod: Tümünü seç

stock fm_set_user_origin(index, /* const */ origin[3]) {
	new Float:orig[3];
	IVecFVec(origin, orig);

	return fm_entity_set_origin(index, orig);
}

stock IVecFVec(const IVec[3], Float:FVec[3])
{
	FVec[0] = float(IVec[0]);
	FVec[1] = float(IVec[1]);
	FVec[2] = float(IVec[2]);

	return 1;
}

stock fm_entity_set_origin(index, const Float:origin[3]) {
	new Float:mins[3], Float:maxs[3];
	pev(index, pev_mins, mins);
	pev(index, pev_maxs, maxs);
	engfunc(EngFunc_SetSize, index, mins, maxs);

	return engfunc(EngFunc_SetOrigin, index, origin);
}
Bunun yerine tek bir stock eklentiye koyabilirsiniz. Tabii ki kendi kararınız.

Kod: Tümünü seç

stock fm_set_user_origin(id, origin[3])
{
	new Float:orig[3], Float:mins[3], Float:maxs[3];
	orig[0] = float(origin[0]);
	orig[1] = float(origin[1]);
	orig[2] = float(origin[2]);

	pev(id, pev_mins, mins);
	pev(id, pev_maxs, maxs);
	engfunc(EngFunc_SetSize, id, mins, maxs);
	return engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, orig);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4521
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen ulyoS »

Groove Graphics yazdı: Sal Haz 19, 2018 12:37 pm
MawiLarq yazdı: Sal Haz 19, 2018 12:33 pm Hahaha : ) teker teker gelmeye başladı mailler : D Bizim yaptığımızıda inanmıyorsan senin fikrin özgür bir ülkedeyiz .d
Ben senin yaptığına birşey demedim yahu :D anlamıyorsun ki.Ben alper soyluya'diyorum ki plugincimisin sen merak ettim onu soruyorum. :ugeek:(Mesajları dikkatli okumanı tavsiye ederim)
Evet eklentilerden bu forumdaki çoğu kişide daha bilgili şekilde anlıyorum, 2016-2017 de öğrenmeye başladım ilk başta Yektanın biraz zorlaması sonucunda @Yek'-ta kendisi taktik vermiyordu direk eklenti atıyor onu inceleyin diyordu :lol: ama sağ olsun şuan eklenti yazabiliyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MawiLarq
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 155
Kayıt: Pzr Eki 16, 2016 9:50 am

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen MawiLarq »

Colditz yazdı: Sal Haz 19, 2018 12:46 pm
MawiLarq yazdı: Sal Haz 19, 2018 12:38 pm " fm_set_user_origin " komutu için kullandık & 1.8.3 uyumlu
1.8.3 olması çok iyi olmuş fakat sadece bir komut yüzünden önerilmeyen bir include kullanmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca bir stock değil 3 stock birden kullanılıyor bir komut için.

Kullanılan stocklar; [fakemeta_util + vector]

Kod: Tümünü seç

stock fm_set_user_origin(index, /* const */ origin[3]) {
	new Float:orig[3];
	IVecFVec(origin, orig);

	return fm_entity_set_origin(index, orig);
}

stock IVecFVec(const IVec[3], Float:FVec[3])
{
	FVec[0] = float(IVec[0]);
	FVec[1] = float(IVec[1]);
	FVec[2] = float(IVec[2]);

	return 1;
}

stock fm_entity_set_origin(index, const Float:origin[3]) {
	new Float:mins[3], Float:maxs[3];
	pev(index, pev_mins, mins);
	pev(index, pev_maxs, maxs);
	engfunc(EngFunc_SetSize, index, mins, maxs);

	return engfunc(EngFunc_SetOrigin, index, origin);
}
Bunun yerine tek bir stock eklentiye koyabilirsiniz. Tabii ki kendi kararınız.

Kod: Tümünü seç

stock fm_set_user_origin(id, origin[3])
{
	new Float:orig[3], Float:mins[3], Float:maxs[3];
	orig[0] = float(origin[0]);
	orig[1] = float(origin[1]);
	orig[2] = float(origin[2]);

	pev(id, pev_mins, mins);
	pev(id, pev_maxs, maxs);
	engfunc(EngFunc_SetSize, id, mins, maxs);
	return engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, orig);
}
Önerini inceliceğim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen mr1mr2 »

Başarılar , sabırsızlıkla bekliyoruz ... aklıma ekstra yapılacak bir özellik gelmedi . :S

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen Colditz »

MawiLarq yazdı: Sal Haz 19, 2018 12:59 pm Önerini inceliceğim
Ayrıca elbet ini dosyasından bir şeyler çekme olacaktır. Bu işlemde read_file kullandıysanız onun yerine fopen fclose gibi komutlar kullanmanızı tavsiye ederim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MawiLarq
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 155
Kayıt: Pzr Eki 16, 2016 9:50 am

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen MawiLarq »

asla .ini dosyası kullanmıcağız .

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen Colditz »

MawiLarq yazdı: Sal Haz 19, 2018 1:50 pm asla .ini dosyası kullanmıcağız .
Zombiler için class menüyü iniden ayarlasak daha iyi olmaz mı? Tabii class menü yaptıysanız.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MawiLarq
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 155
Kayıt: Pzr Eki 16, 2016 9:50 am

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen MawiLarq »

new const zombisiniflari[][][] = {
{"Default Zombi","En Sakin Zombi Turudur",330,5000,"0.8","normal_zombi","v_normalzombiel"},
{"ZipZip Zombi","Bu zombi yuksek ziplar",330,3000,"0.5","zipzip_zombi","v_zipzipzombiel"}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen Colditz »

MawiLarq yazdı: Sal Haz 19, 2018 2:30 pm new const zombisiniflari[][][] = {
{"Default Zombi","En Sakin Zombi Turudur",330,5000,"0.8","normal_zombi","v_normalzombiel"},
{"ZipZip Zombi","Bu zombi yuksek ziplar",330,3000,"0.5","zipzip_zombi","v_zipzipzombiel"}
Her sınıf eklememiz durumda smayı tekrardan editleyip kurmak çok uğraştırıcı olur. Zombi sınıfına ini dosyası eklemeniz serverda hiçbir kasma vs yaratmaz. Kullanılmaması için hiçbir neden göremiyorum. Neden kullanmak istemiyorsunuz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MawiLarq
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 155
Kayıt: Pzr Eki 16, 2016 9:50 am

Zombie Plague , Escape

Mesaj gönderen MawiLarq »

.ini dosyasını csgo mod sisteminde kullandık ve çok pişman olduk ini dosyasından birdaha asla veri çektirme işlemi yapmıcağız.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla