Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 30
- Kayıt: Cmt Haz 09, 2018 2:13 pm
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Merhabalar bir biohazard zombi serverda gordum. Bir cok forumda ve burada da arastirdim fakat bulamadim. Biliyorsunuz biohazard modda 3 tane bomba gelir: El Bombasi, Sis Bombasi ve Isik. Ben sis bombasini kaldirmak istiyorum, zombileri kor ediyor ve rahatsiz edici cok. Fakat bunu nasil yapabilirim bilmiyorum bir fikri olan var mi? Yardim edebileceklere simdiden tesekkurler.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4489
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
bh_cvars.cfg icinden ayarlanıyordu sanırım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 30
- Kayıt: Cmt Haz 09, 2018 2:13 pm
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Link: | |
Linklerini gizle |
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Hayır. Biohazard modu içerisinden ayarlanıyor.teccnoo_kral yazdı: ↑Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Link: | |
Linklerini gizle |
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Sanırsam o cvar kodu. zombilerin kör olunca görünmez olmasıyla alakalı. Şuanda hatırlamıyorum.teccnoo_kral yazdı: ↑Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Link: | |
Linklerini gizle |
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Fatih ~ EjderYa yazdı: ↑Pzt Kas 12, 2018 9:20 pmSanırsam o cvar kodu. zombilerin kör olunca görünmez olmasıyla alakalı. Şuanda hatırlamıyorum.teccnoo_kral yazdı: ↑Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Kod: Tümünü seç
public msg_screenfade(msgid, dest, id)
{
if(!get_pcvar_num(cvar_flashbang))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!g_zombie[id] || !is_user_alive(id))
{
static data[4]
data[0] = get_msg_arg_int(4)
data[1] = get_msg_arg_int(5)
data[2] = get_msg_arg_int(6)
data[3] = get_msg_arg_int(7)
if(data[0] == 255 && data[1] == 255 && data[2] == 255 && data[3] > 199)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Link: | |
Linklerini gizle |
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
@seypa
screenfade ye yönlendiren başlık içerisinde aynı zamanda görünmez yapmak için başka başlığa yönlendiriyor olabilir. neyse sorunun çözümü şu. Bio mod .sma açılacak ctrl + f yapıp give_item arattırılacak
screenfade ye yönlendiren başlık içerisinde aynı zamanda görünmez yapmak için başka başlığa yönlendiriyor olabilir. neyse sorunun çözümü şu. Bio mod .sma açılacak ctrl + f yapıp give_item arattırılacak
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 46
- Kayıt: Pzt Oca 09, 2017 12:58 pm
- Konum: Florya-Beylikdüzü/İstanbul
- Server Ip/DNS: CS [26 - 164]
- Clan İsmi: PowereXe
- İletişim:
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Öncelikle Sis Bombası 3.Slotta Yer Alır. Bahsettiğiniz Bomba Tipi Flash Bombasıdır.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.
// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}
Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.
Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:
console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.
// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}
Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.
Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:
console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1531
- Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
- Konum: İstanbul
- Server Ip/DNS: 213.238.173.117
- Clan İsmi: Holigan | Clan
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
konu çözüldü zatencrunch98 yazdı: ↑Pzt Kas 12, 2018 11:53 pm Öncelikle Sis Bombası 3.Slotta Yer Alır. Bahsettiğiniz Bomba Tipi Flash Bombasıdır.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.
// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}
Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.
Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:
console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 46
- Kayıt: Pzt Oca 09, 2017 12:58 pm
- Konum: Florya-Beylikdüzü/İstanbul
- Server Ip/DNS: CS [26 - 164]
- Clan İsmi: PowereXe
- İletişim: