Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Eklenti Derleme Hatasi

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
`ImparatoR*
Mesajlar: 142
Kayıt: Prş Mar 08, 2018 4:37 pm
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen `ImparatoR* »

Kod: Tümünü seç

Sonuç
Eklenti derleme sonucu aşağıdaki gibidir; 
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5079
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

//cstrike/addons/amxmodx/scripting/afkslay.sma(40) : warning 217: loose indentation
Header size: 840 bytes
Code size: 3072 bytes
Data size: 1924 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 22220 bytes

1 Warning.
Done.

Derleme esnasında hata ile karşılaşmadıysanız eklentinizin ismini ( afkslay.amxx ) WebFTP > addons>amxmodx>configs>plugins.ini dosyasının en altına yazıp aktif edebilir veya sonradan kaldırabilirsiniz

Kod: Tümünü seç

Sonuç
Eklenti derleme sonucu aşağıdaki gibidir; 
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5079
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

//cstrike/addons/amxmodx/scripting/knockbomb1rrr.sma(99) : warning 217: loose indentation
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/knockbomb1rrr.sma(122) : warning 217: loose indentation
Header size: 1672 bytes
Code size: 7348 bytes
Data size: 2144 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 27548 bytes

2 Warnings.
Done.

Derleme esnasında hata ile karşılaşmadıysanız eklentinizin ismini ( knockbomb1rrr.amxx ) WebFTP > addons>amxmodx>configs>plugins.ini dosyasının en altına yazıp aktif edebilir veya sonradan kaldırabilirsiniz
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen Poseidon* »

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < engine >
#include < fakemeta >
#include < fun >
#include < hamsandwich >
#include < zombieplague >

#define Plugin    "[ZP] Knockback Bomb"
#define Version   "1.0"
#define Author    "0"

// === Customization starts below! ===
new const g_PlayerModel [ ] = "models/p_zombibombz.mdl"
new const g_ViewModel [ ] = "models/v_zombibombz.mdl"
new const g_WorldModel [ ] = "models/w_zombibombz.mdl"

// You can add more than 1 sound!
new const g_SoundGrenadeBuy [ ] [ ] = { "items/gunpickup2.wav" }
new const g_SoundAmmoPurchase [ ] [ ] = { "items/9mmclip1.wav" }
new const g_SoundBombExplode [ ] [ ] = { "zombie_plague/zombi_bomb_exp.wav" }

new const g_szItemName [ ] = "\rZombi Bombasi \yGerekli Paket" 
new const g_iItemPrice = 5  

#define MAXCARRY    4 // How many grenades 1 player can hold at the same time
#define RADIUS        300.0 // Affect radius
// === Customization ends above! ===

#define MAXPLAYERS        32
#define pev_nade_type        pev_flTimeStepSound
#define NADE_TYPE_JUMPING    26517
#define AMMOID_SM        13

new g_iExplo

new g_iNadeID

new g_iJumpingNadeCount [ MAXPLAYERS+1 ]
new g_iCurrentWeapon [ MAXPLAYERS+1 ]

new cvar_speed

new g_MaxPlayers
new g_msgAmmoPickup

public plugin_precache ( )
{
    precache_model ( g_PlayerModel )
    precache_model ( g_ViewModel )
    precache_model ( g_WorldModel )
    
    new i
    for ( i = 0; i < sizeof g_SoundGrenadeBuy; i++ )
        precache_sound ( g_SoundGrenadeBuy [ i ] )
    for ( i = 0; i < sizeof g_SoundAmmoPurchase; i++ )
        precache_sound ( g_SoundAmmoPurchase [ i ] )
    for ( i = 0; i < sizeof g_SoundBombExplode; i++ )
        precache_sound ( g_SoundBombExplode [ i ] )
    
    g_iExplo = precache_model ( "sprites/xfire.spr" )
}

public plugin_init ( )
{
    register_plugin ( Plugin, Version, Author )
    
    g_iNadeID = zp_register_extra_item ( g_szItemName, g_iItemPrice, ZP_TEAM_ZOMBIE )    

    register_event ( "CurWeapon", "EV_CurWeapon", "be", "1=1" )
    register_event ( "HLTV", "EV_NewRound", "a", "1=0", "2=0" )
    register_event ( "DeathMsg", "EV_DeathMsg", "a" )
    
    register_forward ( FM_SetModel, "fw_SetModel" )
    RegisterHam ( Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade" )
    
    cvar_speed = register_cvar ( "zp_zombiebomb_knockback", "800" )
    
    g_msgAmmoPickup = get_user_msgid ( "AmmoPickup" )
    
    g_MaxPlayers = get_maxplayers ( )
}

public client_connect ( Player )
{
    g_iJumpingNadeCount [ Player ] = 0
}

public zp_extra_item_selected ( id, Item )
{
   if ( Item == g_iNadeID )
   {
	if ( g_iJumpingNadeCount [ id ] >= MAXCARRY )
	{
         client_print ( id, print_chat, "[ZP] Cannot hold mode grenades!" )
         return ZP_PLUGIN_HANDLED
      }
          
     new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo ( id, CSW_SMOKEGRENADE )
          
      if ( g_iJumpingNadeCount [ id ] >= 1 )
      {
         cs_set_user_bpammo ( id, CSW_SMOKEGRENADE, iBpAmmo+1 )
             
         emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase[random_num(0, sizeof g_SoundAmmoPurchase-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
             
         AmmoPickup ( id, AMMOID_SM, 1 )
             
         g_iJumpingNadeCount [ id ]++
      }
      else
      {
         give_item ( id, "weapon_smokegrenade" )
             
         emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy[random_num(0, sizeof g_SoundGrenadeBuy-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
             
         AmmoPickup ( id, AMMOID_SM, 1 )
             
         g_iJumpingNadeCount [ id ] = 1
      }
}
  return PLUGIN_CONTINUE
}

public zp_user_infected_post ( Player, Infector, Nemesis )
{
    g_iJumpingNadeCount [ Player ] = 0        
}

public zp_user_humanized_post ( Player, Survivor )
{
    if ( Survivor )
    {
        g_iJumpingNadeCount [ Survivor ] = 0
    }
}

public EV_CurWeapon ( Player )
{
    if ( !is_user_alive ( Player ) || !zp_get_user_zombie ( Player ) )
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    g_iCurrentWeapon [ Player ] = read_data ( 2 )
    
    if ( g_iJumpingNadeCount [ Player ] > 0 && g_iCurrentWeapon [ Player ] == CSW_SMOKEGRENADE )
    {
        set_pev ( Player, pev_viewmodel2, g_ViewModel )
        set_pev ( Player, pev_weaponmodel2, g_WorldModel )
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public EV_NewRound ( )
{
    arrayset ( g_iJumpingNadeCount, 0, 33 )
}

public EV_DeathMsg ( )
{
    new iVictim = read_data ( 2 )
    
    if ( !is_user_connected ( iVictim ) )
        return
    
    g_iJumpingNadeCount [ iVictim ] = 0
}

public fw_SetModel ( Entity, const Model [ ] )
{
    if ( Entity < 0 )
        return FMRES_IGNORED
    
    if ( pev ( Entity, pev_dmgtime ) == 0.0 )
        return FMRES_IGNORED
    
    new iOwner = entity_get_edict ( Entity, EV_ENT_owner )    
    
    if ( g_iJumpingNadeCount [ iOwner ] >= 1 && equal ( Model [ 7 ], "w_sm", 4 ) )
    {
        // Reset any other nade
        set_pev ( Entity, pev_nade_type, 0 )
        
        set_pev ( Entity, pev_nade_type, NADE_TYPE_JUMPING )
        
        g_iJumpingNadeCount [ iOwner ]--
        
        entity_set_model ( Entity, g_WorldModel )
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
}

public fw_ThinkGrenade ( Entity )
{
    if ( !pev_valid ( Entity ) )
        return HAM_IGNORED
    
    static Float:dmg_time
    pev ( Entity, pev_dmgtime, dmg_time )
    
    if ( dmg_time > get_gametime ( ) )
        return HAM_IGNORED
    
    if ( pev ( Entity, pev_nade_type ) == NADE_TYPE_JUMPING )
    {
        jumping_explode ( Entity )
        return HAM_SUPERCEDE
    }
    return HAM_IGNORED
}

public jumping_explode ( Entity )
{
    if ( Entity < 0 )
        return
    
    static Float:flOrigin [ 3 ]
    pev ( Entity, pev_origin, flOrigin )
    
    engfunc ( EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, flOrigin, 0 )
    write_byte ( TE_SPRITE ) 
    engfunc ( EngFunc_WriteCoord, flOrigin [ 0 ] )
    engfunc ( EngFunc_WriteCoord, flOrigin [ 1 ] )
    engfunc ( EngFunc_WriteCoord, flOrigin [ 2 ] + 45.0 )
    write_short ( g_iExplo )
    write_byte ( 35 )
    write_byte ( 186 )
    message_end ( )
    
    emit_sound ( Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode[random_num(0, sizeof g_SoundBombExplode-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
    
    for ( new i = 1; i < g_MaxPlayers; i++ )
    {
        if ( !is_user_alive  ( i ) )
            continue
       

        
        // Debug!
        //client_print ( iOwner, print_chat, "Owner of Smoke Grenade!" )    
        
        new Float:flVictimOrigin [ 3 ]
        pev ( i, pev_origin, flVictimOrigin )
        
        new Float:flDistance = get_distance_f ( flOrigin, flVictimOrigin )    
        
        if ( flDistance <= RADIUS )
        {
            static Float:flSpeed
            flSpeed = get_pcvar_float ( cvar_speed )
            
            static Float:flNewSpeed
            flNewSpeed = flSpeed * ( 1.0 - ( flDistance / RADIUS ) )
            
            static Float:flVelocity [ 3 ]
            get_speed_vector ( flOrigin, flVictimOrigin, flNewSpeed, flVelocity )
            
            set_pev ( i, pev_velocity,flVelocity )
        }
    }
    
    engfunc ( EngFunc_RemoveEntity, Entity )
}        

public AmmoPickup ( Player, AmmoID, AmmoAmount )
{
    message_begin ( MSG_ONE, g_msgAmmoPickup, _, Player )
    write_byte ( AmmoID )
    write_byte ( AmmoAmount )
    message_end ( )
}

stock get_speed_vector(const Float:origin1[3],const Float:origin2[3],Float:speed, Float:new_velocity[3])
{
    new_velocity[0] = origin2[0] - origin1[0]
    new_velocity[1] = origin2[1] - origin1[1]
    new_velocity[2] = origin2[2] - origin1[2]
    new Float:num = floatsqroot(speed*speed / (new_velocity[0]*new_velocity[0] + new_velocity[1]*new_velocity[1] + new_velocity[2]*new_velocity[2]))
    new_velocity[0] *= num
    new_velocity[1] *= num
    new_velocity[2] *= num
    
    return 1;
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Dene

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen Poseidon* »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <hamsandwich> 
#include <fakemeta> 

#define TIME 20.0 

new Float:player_origin[33][3]; 

public plugin_init() 
{ 
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1); 
} 
  
public e_Spawn(id) 
{ 
    remove_task(id) 
    if(is_user_alive(id)) 
    { 
        set_task(0.8, "get_spawn", id); 
    } 
    return HAM_IGNORED; 
} 

public get_spawn(id) 
{ 
    pev(id, pev_origin, player_origin[id]); 
    set_task(TIME, "check_afk", id); 
} 
  
public check_afk(id) 
{ 
    if(is_user_alive(id)) 
    { 
        if(same_origin(id)) 
        { 
            user_kill(id); 
            new name[33]; 
            get_user_name(id, name, 32); 
            renkli_yazi(0,"!t[!g EKG ZOMBIE ESCAPE !t] !tAFK Kisiler Vucudundaki Virusten Dolayi Oldu!", name)
        } 
    } 
} 
  
public same_origin(id) 
{ 
    new Float:origin[3]; 
    pev(id, pev_origin, origin); 
    for(new i = 0; i < 3; i++) 
        if(origin[i] != player_origin[id][i]) 
            return 0; 
    return 1; 
}  

stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
	
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);
	
	replace_all(msg, 190, "!n", "^x01");
	replace_all(msg, 190, "!g", "^x04");
	replace_all(msg, 190, "!t", "^x03");
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
	{
		
		for (new i = 0; i < count; i++)
		
		{
			
			if (is_user_connected(players[i]))
			
			{
				
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
				
			}
			
			
		}
		
		
	}
	
}






	
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Buda afkslay

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
`ImparatoR*
Mesajlar: 142
Kayıt: Prş Mar 08, 2018 4:37 pm
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen `ImparatoR* »

Pc geçicem birazdan deniyeceğim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen Poseidon* »

`ImparatoR* yazdı: Pzr Nis 08, 2018 5:38 pm Pc geçicem birazdan deniyeceğim.
Tamam iyi forumlar.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
`ImparatoR*
Mesajlar: 142
Kayıt: Prş Mar 08, 2018 4:37 pm
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen `ImparatoR* »

@Poseidon* Kardeşim Afk Slay Oldu Fakat Diğeri Olmadı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen Poseidon* »

`ImparatoR* yazdı: Pzr Nis 08, 2018 6:22 pm @Poseidon* Kardeşim Afk Slay Oldu Fakat Diğeri Olmadı.
Telefondan bu kadar oluyor başka arkadaşım baksın kardeşim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
`ImparatoR*
Mesajlar: 142
Kayıt: Prş Mar 08, 2018 4:37 pm
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen `ImparatoR* »

düzeltmem gereken yerleri bana söyleyin isterseniz ben yapayım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen ShooTeR »

`ImparatoR* yazdı: Pzr Nis 08, 2018 6:30 pm düzeltmem gereken yerleri bana söyleyin isterseniz ben yapayım.
Knockback bomb forumda paylaşmış oldugum ze modunda sorunsuz var ordan alabilirsin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
`ImparatoR*
Mesajlar: 142
Kayıt: Prş Mar 08, 2018 4:37 pm
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

Eklenti Derleme Hatasi

Mesaj gönderen `ImparatoR* »

başkan oradan aldım zaten ama derleme hatası verdi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla