Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bomba sesleri

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

bomba sesleri

Mesaj gönderen ShooTeR »

Eve gelince bakicam mehmet

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

bomba sesleri

Mesaj gönderen MehmetReis- »

bekliyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

bomba sesleri

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Sadece yakın çevredekiler duyabilir. T , CT Fark etmez.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const GrenadeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/grenade01.wav",
	"radio/csgo/grenade02.wav",
	"radio/csgo/grenade03.wav"
}

new const FlashThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/flashbang01.wav",
	"radio/csgo/flashbang02.wav", 
	"radio/csgo/flashbang03.wav"
}

new const SmokeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/smoke01.wav",
	"radio/csgo/smoke02.wav",
	"radio/csgo/smoke03.wav"
}

new const FireInTheHoleSound[] = "%!MRAD_FIREINHOLE"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msgSendAudio")
}

public plugin_precache()
{
	new i
	for(i = 0;i < sizeof GrenadeThrowSounds;i++)
		precache_sound(GrenadeThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof FlashThrowSounds;i++)
		precache_sound(FlashThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof SmokeThrowSounds;i++)
		precache_sound(SmokeThrowSounds[i])
}

public msgSendAudio(MsgId, MsgDest, MsgEntity)
{
	new szMessage[32]
	get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage))
	
	if(equal(szMessage,  FireInTheHoleSound))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public grenade_throw(id, grenIndex, weapIndex)
{
	switch(weapIndex)
	{    
		case CSW_HEGRENADE:emit_sound(id, CHAN_VOICE, GrenadeThrowSounds[random_num(0, sizeof GrenadeThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		case CSW_FLASHBANG:emit_sound(id, CHAN_VOICE,FlashThrowSounds[random_num(0, sizeof FlashThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		case CSW_SMOKEGRENADE:emit_sound(id, CHAN_VOICE,SmokeThrowSounds[random_num(0, sizeof SmokeThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

bomba sesleri

Mesaj gönderen MehmetReis- »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Cum Mar 30, 2018 5:52 pm Sadece yakın çevredekiler duyabilir. T , CT Fark etmez.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const GrenadeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/grenade01.wav",
	"radio/csgo/grenade02.wav",
	"radio/csgo/grenade03.wav"
}

new const FlashThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/flashbang01.wav",
	"radio/csgo/flashbang02.wav", 
	"radio/csgo/flashbang03.wav"
}

new const SmokeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/smoke01.wav",
	"radio/csgo/smoke02.wav",
	"radio/csgo/smoke03.wav"
}

new const FireInTheHoleSound[] = "%!MRAD_FIREINHOLE"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msgSendAudio")
}

public plugin_precache()
{
	new i
	for(i = 0;i < sizeof GrenadeThrowSounds;i++)
		precache_sound(GrenadeThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof FlashThrowSounds;i++)
		precache_sound(FlashThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof SmokeThrowSounds;i++)
		precache_sound(SmokeThrowSounds[i])
}

public msgSendAudio(MsgId, MsgDest, MsgEntity)
{
	new szMessage[32]
	get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage))
	
	if(equal(szMessage,  FireInTheHoleSound))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public grenade_throw(id, grenIndex, weapIndex)
{
	switch(weapIndex)
	{    
		case CSW_HEGRENADE:emit_sound(id, CHAN_VOICE, GrenadeThrowSounds[random_num(0, sizeof GrenadeThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		case CSW_FLASHBANG:emit_sound(id, CHAN_VOICE,FlashThrowSounds[random_num(0, sizeof FlashThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		case CSW_SMOKEGRENADE:emit_sound(id, CHAN_VOICE,SmokeThrowSounds[random_num(0, sizeof SmokeThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
Teşekkürler Fatih abi :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

bomba sesleri

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

MehmetReis- yazdı: Cum Mar 30, 2018 6:42 pm
Fatih ~ EjderYa yazdı: Cum Mar 30, 2018 5:52 pm Sadece yakın çevredekiler duyabilir. T , CT Fark etmez.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const GrenadeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/grenade01.wav",
	"radio/csgo/grenade02.wav",
	"radio/csgo/grenade03.wav"
}

new const FlashThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/flashbang01.wav",
	"radio/csgo/flashbang02.wav", 
	"radio/csgo/flashbang03.wav"
}

new const SmokeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/smoke01.wav",
	"radio/csgo/smoke02.wav",
	"radio/csgo/smoke03.wav"
}

new const FireInTheHoleSound[] = "%!MRAD_FIREINHOLE"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msgSendAudio")
}

public plugin_precache()
{
	new i
	for(i = 0;i < sizeof GrenadeThrowSounds;i++)
		precache_sound(GrenadeThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof FlashThrowSounds;i++)
		precache_sound(FlashThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof SmokeThrowSounds;i++)
		precache_sound(SmokeThrowSounds[i])
}

public msgSendAudio(MsgId, MsgDest, MsgEntity)
{
	new szMessage[32]
	get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage))
	
	if(equal(szMessage,  FireInTheHoleSound))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public grenade_throw(id, grenIndex, weapIndex)
{
	switch(weapIndex)
	{    
		case CSW_HEGRENADE:emit_sound(id, CHAN_VOICE, GrenadeThrowSounds[random_num(0, sizeof GrenadeThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		case CSW_FLASHBANG:emit_sound(id, CHAN_VOICE,FlashThrowSounds[random_num(0, sizeof FlashThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		case CSW_SMOKEGRENADE:emit_sound(id, CHAN_VOICE,SmokeThrowSounds[random_num(0, sizeof SmokeThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
Teşekkürler Fatih abi :)

8-) ;) Dene bakalım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

bomba sesleri

Mesaj gönderen MehmetReis- »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Cum Mar 30, 2018 7:04 pm
MehmetReis- yazdı: Cum Mar 30, 2018 6:42 pm
Fatih ~ EjderYa yazdı: Cum Mar 30, 2018 5:52 pm Sadece yakın çevredekiler duyabilir. T , CT Fark etmez.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const GrenadeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/grenade01.wav",
	"radio/csgo/grenade02.wav",
	"radio/csgo/grenade03.wav"
}

new const FlashThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/flashbang01.wav",
	"radio/csgo/flashbang02.wav", 
	"radio/csgo/flashbang03.wav"
}

new const SmokeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/smoke01.wav",
	"radio/csgo/smoke02.wav",
	"radio/csgo/smoke03.wav"
}

new const FireInTheHoleSound[] = "%!MRAD_FIREINHOLE"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msgSendAudio")
}

public plugin_precache()
{
	new i
	for(i = 0;i < sizeof GrenadeThrowSounds;i++)
		precache_sound(GrenadeThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof FlashThrowSounds;i++)
		precache_sound(FlashThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof SmokeThrowSounds;i++)
		precache_sound(SmokeThrowSounds[i])
}

public msgSendAudio(MsgId, MsgDest, MsgEntity)
{
	new szMessage[32]
	get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage))
	
	if(equal(szMessage,  FireInTheHoleSound))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public grenade_throw(id, grenIndex, weapIndex)
{
	switch(weapIndex)
	{    
		case CSW_HEGRENADE:emit_sound(id, CHAN_VOICE, GrenadeThrowSounds[random_num(0, sizeof GrenadeThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		case CSW_FLASHBANG:emit_sound(id, CHAN_VOICE,FlashThrowSounds[random_num(0, sizeof FlashThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		case CSW_SMOKEGRENADE:emit_sound(id, CHAN_VOICE,SmokeThrowSounds[random_num(0, sizeof SmokeThrowSounds - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
Teşekkürler Fatih abi :)

8-) ;) Dene bakalım
Spordayım şuan denerim :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

bomba sesleri

Mesaj gönderen MehmetReis- »

oldu sorunsuz çalışıyor teşekkürler :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla