Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Respawn Plugini İstek

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

İyi bakalım : )

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

bu sefr oldu bulut arkdasınki gibi yaptım fakat spec botları oyuna atıyor. onuda engellemek lazım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

xdferlesh1 yazdı:bu sefr oldu bulut arkdasınki gibi yaptım fakat spec botları oyuna atıyor. onuda engellemek lazım.

basit olay.

spec botlarının olduğu linke git linki bana gönder

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ByBuLuT ☪
Mesajlar: 2368
Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
Konum: Samsun
Clan İsmi: -
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen ByBuLuT ☪ »

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >
#include < cstrike >
#include < fakemeta_util >
#include < biohazard >
#include < xs >
#include < fakemeta >

new cvar_respawn, cvar_enf_sec, cvar_godmode, cvar_godmode_timer, g_msgid_bartime 

#if defined _colorchat_included
  #endinput
#endif
#define _colorchat_included

enum Color
{
   NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
   GREEN, // Green Color
   TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
   GREY, // grey
   RED, // Red
   BLUE, // Blue
}

new TeamName[][] = 
{
   "",
   "TERRORIST",
   "CT",
   "SPECTATOR"
}

ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
   if( !get_playersnum() ) return;
   
   new message[256];

   switch(type)
   {
      case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
      {
         message[0] = 0x01;
      }
      case GREEN: // Green
      {
         message[0] = 0x04;
      }
      default: // White, Red, Blue
      {
         message[0] = 0x03;
      }
   }

   vformat(message[1], 251, msg, 4);

   // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
   message[192] = '^0';

   new team, ColorChange, index, MSG_Type;
   
   if(id)
   {
      MSG_Type = MSG_ONE;
      index = id;
   } else {
      index = FindPlayer();
      MSG_Type = MSG_ALL;
   }
   
   team = get_user_team(index);
   ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);

   ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
      
   if(ColorChange)
   {
      Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
   }
}

ShowColorMessage(id, type, message[])
{
   static bool:saytext_used;
   static get_user_msgid_saytext;
   if(!saytext_used)
   {
      get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText");
      saytext_used = true;
   }
   message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id);
   write_byte(id)      
   write_string(message);
   message_end();   
}

Team_Info(id, type, team[])
{
   static bool:teaminfo_used;
   static get_user_msgid_teaminfo;
   if(!teaminfo_used)
   {
      get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo");
      teaminfo_used = true;
   }
   message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id);
   write_byte(id);
   write_string(team);
   message_end();

   return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
   switch(Type)
   {
      case RED:
      {
         return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
      }
      case BLUE:
      {
         return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
      }
      case GREY:
      {
         return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
      }
   }

   return 0;
}

FindPlayer()
{
   new i = -1;

   while(i <= get_maxplayers())
   {
      if(is_user_connected(++i))
         return i;
   }

   return -1;
}

public plugin_init() 
{
      register_plugin("[BIO] Oto Respawn","1.4","ViTaLiTy. , Crunch98") 
   register_event("DeathMsg","olum","a") 
   register_event("ShowMenu","menusecim","b","4&Team_Select")
   register_event("VGUIMenu","menusecim","b","1=2")
   register_forward(FM_ClientKill, "kill_komut")
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Sspawn", 1)
   RegisterHam(Ham_Killed, "player", "killed_player", 1)
   
   cvar_enf_sec = register_cvar("bh_enfeksiyon_tipi", "2")
   cvar_respawn = register_cvar("bh_respawn","1")
   cvar_godmode = register_cvar("bh_godmode", "1")
   cvar_godmode_timer = register_cvar("bh_godmode_timer", "3.0")
   g_msgid_bartime = get_user_msgid("BarTime")
//   set_task(500.0,"adv",_,_,_,"b")
   return PLUGIN_CONTINUE 
}

public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && !is_user_bot(id))
   {
      set_task(3.0, "menu_secim", id)
   }
}

public killed_player(id)
{
   set_task(0.05, "countdown", id)
}

public countdown(id)
{
   set_task(0.05, "four", id)
   set_task(1.0, "three", id)
   set_task(2.0, "two", id)
   set_task(3.0, "one", id)
}

public four(id)
{
   client_print(id, print_center, "-= [4 Saniye Icinde Yeniden Canlanacaksin] =-")
}

public three(id)
{
   client_print(id, print_center, "-= [3 Saniye Icinde Yeniden Canlanacaksin] =-")
}

public two(id)
{
   client_print(id, print_center, "-= [2 Saniye Icinde Yeniden Canlanacaksin] =-")
}

public one(id)
{
   client_print(id, print_center, "-= [1 Saniye Icinde Yeniden Canlanacaksin] =-")
   set_task(0.95, "canlandin", id)
}

public canlandin(id)
{
   client_print(id, print_center, "-= [Yeniden Canlandin Adamim. Durmak Yok, Oyuna Devam] =-")
}
   
public kill_komut()
{
   if(get_pcvar_num(cvar_respawn))
      return FMRES_SUPERCEDE
   return FMRES_IGNORED;
}

public olum() 
{    
   if(get_pcvar_num(cvar_respawn))
   {    
      new id = read_data(2) 
      new o_id[2]
      o_id[0] = id
      message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgid_bartime, {0,0,0}, id ); 
      write_short(4); 
      message_end();
      set_task(4.0,"respawn",0,o_id,2) 
   } 
   return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public menusecim(id)
{
   if(get_pcvar_num(cvar_respawn))
   {
      new o_Id[2]
      o_Id[0] = id
      set_task(10.0,"respawn",0,o_Id,2)
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public respawn(o_id[]) 
{ 
   new id = o_id[0] 
   if(get_user_team(id) == 3 || is_user_alive(id)) 
      return PLUGIN_CONTINUE 
   
   ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
   
   return PLUGIN_CONTINUE    
}

public Ham_Sspawn(id)
{
   if(game_started())
   {
      if(is_user_connected(id))
         set_task(0.5, "enfeksiyon_tipi", id)
   }
}

public enfeksiyon_tipi(id)
{
   if(is_user_connected(id))
   {
      switch(get_pcvar_num(cvar_enf_sec))
      {
         case 1: insan(id)
         case 2: zombie(id)
         case 3:
         {
            switch(random_num(1,2))
            {
               case 1: insan(id)
               case 2: zombie(id)
            }
         }
      }
      
      if(get_pcvar_num(cvar_godmode))
      {
         fm_set_user_godmode(id, 1)
         set_task(get_pcvar_float(cvar_godmode_timer), "stop_god", id)
         ColorChat(id, NORMAL, "^4[ CSAilesi | Biohazard ]^3 Dogdugunuz Ilk^1 3 ^3Saniye Godmode Aktif. Birazdan Bitecek. ")
      }
   }
}

public stop_god(id)
{
   fm_set_user_godmode(id, 0)
   ColorChat(id, NORMAL, "[ CSAilesi |Biohazard ]^3 Godmode Bitti.")
}   

public zombie(id)
{
   if(!is_user_zombie(id))
   {
      infect_user(id, 0)
      cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)
   }
}

public insan(id)
{
   if(is_user_zombie(id))
   {
      cure_user(id)
      cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT)
   }
         
   fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
   fm_give_item(id, "weapon_deagle")
   fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
   fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
   fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1)
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 1)
}
            
//public adv() client_print(0, print_chat, "[CSAilesi | Biohazard Server] TS3 Baglanmak Icin /ts3 Yazin. TS Gelenlere Slotluk Ucretsizdir. ")
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10428
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

if(!is_user_bot(id)){

bot degilim

}
else
{
botum
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ByBuLuT ☪
Mesajlar: 2368
Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
Konum: Samsun
Clan İsmi: -
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen ByBuLuT ☪ »

ekledim zaten yanlış mı olmuş

Ben yanlışlıkla thanks atınca geri alamıyorum neden

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

Doğru olduda spec botları oyuna geliyo. onu düzeltmek gerekiyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

@Fatih ~ EjderYa

Yardım edermisin Düzgün bugsuz respawn plugini olsun Servere Girdiğindede Revlesin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Respawn Plugini İstek

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

= )
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla