Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Bicak degiştirme!

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
taykor19
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 255
Kayıt: Pzr Eyl 04, 2016 6:45 pm

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen taykor19 »

Servere sadece bicak degiştircem onun için kısa bi eklenti yazabilirmisiniz bicak modelini degişitrmesi için?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "TR Bicak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Yek'-ta"

#define BICAK "models/v_knife_mr.mdl"


public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
}

public plugin_precache() {
    precache_model(BICAK)
    precache_model("models/v_knife.mdl")
    precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public checkWeapon(id) {
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon == CSW_KNIFE ) {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, BICAK)
        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_knife.mdl")
    }
}
 

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
taykor19
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 255
Kayıt: Pzr Eyl 04, 2016 6:45 pm

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen taykor19 »

Yek'-ta yazdı:

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "TR Bicak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Yek'-ta"

#define BICAK "models/v_knife_mr.mdl"


public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
}

public plugin_precache() {
    precache_model(BICAK)
    precache_model("models/v_knife.mdl")
    precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public checkWeapon(id) {
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon == CSW_KNIFE ) {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, BICAK)
        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_knife.mdl")
    }
}
Bişey sorabilirmiyim 'p_knife.mdl' degişmiyor ama neden pluginin içine yazdınız bi işe yarıyormu? teşekkür ederim attıgınız içinde.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

models/p_knife.mdl zaten normal bıçağın dışardan görünüş şekli. eğer siz değiştirmek isterseniz diye koymuş olabilir. Buradan Değişebilirsin.


Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "TR Bicak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Yek'-ta"

#define BICAK_ICERDEN "models/v_knife.mdl"
#define BICAK_DISARDAN "models/p_knife_.mdl"


public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
}

public plugin_precache() {
    precache_model(BICAK_ICERDEN)
    precache_model(BICAK_DISARDAN)
}
public checkWeapon(id) {
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon == CSW_KNIFE ) {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, BICAK_ICERDEN)
        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, BICAK_DISARDAN)
    }
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
taykor19
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 255
Kayıt: Pzr Eyl 04, 2016 6:45 pm

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen taykor19 »

Fatih ~ EjderYa yazdı:models/p_knife.mdl zaten normal bıçağın dışardan görünüş şekli. eğer siz değiştirmek isterseniz diye koymuş olabilir. Buradan Değişebilirsin.


Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "TR Bicak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Yek'-ta"

#define BICAK_ICERDEN "models/v_knife.mdl"
#define BICAK_DISARDAN "models/p_knife_.mdl"


public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
}

public plugin_precache() {
    precache_model(BICAK_ICERDEN)
    precache_model(BICAK_DISARDAN)
}
public checkWeapon(id) {
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon == CSW_KNIFE ) {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, BICAK_ICERDEN)
        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, BICAK_DISARDAN)
    }
}
Tamam biliyorum fakat anlamadıgım 'p_knife.mdl' degiştircezde bu kısım neden 3 tane onu degiştirmek istesem degişen modelinde burda olması lazım degilmi?

public plugin_precache() {
precache_model(BICAK)
precache_model("models/v_knife.mdl")
precache_model("models/p_knife.mdl")

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

O sadece karşı taraf yükletmek amaçlı. Pek bir önemi bulunmuyor. Sen son attığım kodda en üstte bulunan v_knife.mdl ve p_knife.mdl ' yi kendine göre uyarla yeterli : )

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
taykor19
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 255
Kayıt: Pzr Eyl 04, 2016 6:45 pm

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen taykor19 »

Fatih ~ EjderYa yazdı:O sadece karşı taraf yükletmek amaçlı. Pek bir önemi bulunmuyor. Sen son attığım kodda en üstte bulunan v_knife.mdl ve p_knife.mdl ' yi kendine göre uyarla yeterli : )
Anladım teşekkür ederim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

satrasaman
Mesajlar: 421
Kayıt: Pzt Oca 14, 2019 11:52 pm
Server Ip/DNS: cs124.csduragi.com
Clan İsmi: FAWORİ GAMİNG

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen satrasaman »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Ara 10, 2017 12:41 am models/p_knife.mdl zaten normal bıçağın dışardan görünüş şekli. eğer siz değiştirmek isterseniz diye koymuş olabilir. Buradan Değişebilirsin.


Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "TR Bicak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Yek'-ta"

#define BICAK_ICERDEN "models/v_knife.mdl"
#define BICAK_DISARDAN "models/p_knife_.mdl"


public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
}

public plugin_precache() {
    precache_model(BICAK_ICERDEN)
    precache_model(BICAK_DISARDAN)
}
public checkWeapon(id) {
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon == CSW_KNIFE ) {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, BICAK_ICERDEN)
        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, BICAK_DISARDAN)
    }
}
Bana bu lazım bide sesinide deişcem o nası olcak

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

satrasaman
Mesajlar: 421
Kayıt: Pzt Oca 14, 2019 11:52 pm
Server Ip/DNS: cs124.csduragi.com
Clan İsmi: FAWORİ GAMİNG

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen satrasaman »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Ara 10, 2017 1:24 am O sadece karşı taraf yükletmek amaçlı. Pek bir önemi bulunmuyor. Sen son attığım kodda en üstte bulunan v_knife.mdl ve p_knife.mdl ' yi kendine göre uyarla yeterli : )
Bunu sadece ct için yapcam o nası olcak ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

DemirDesigin
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 503
Kayıt: Cum Şub 08, 2019 11:27 am
Konum: Manisa
Clan İsmi: Biraz Hırs

Bicak degiştirme!

Mesaj gönderen DemirDesigin »

satrasaman yazdı: Pzr Mar 03, 2019 9:24 am
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Ara 10, 2017 1:24 am O sadece karşı taraf yükletmek amaçlı. Pek bir önemi bulunmuyor. Sen son attığım kodda en üstte bulunan v_knife.mdl ve p_knife.mdl ' yi kendine göre uyarla yeterli : )
Bunu sadece ct için yapcam o nası olcak ?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla