Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Biohazard Mod

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
alikvp
Mesajlar: 77
Kayıt: Sal Eki 10, 2017 3:12 am
Konum: Bolu
Server Ip/DNS: cs18.csduragi.com
Clan İsmi: GökBörü DM
İletişim:

Biohazard Mod

Mesaj gönderen alikvp »

biohazard da isikli bomba bulamadim elinde olan varsa yollarsa sevinirim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

CsKolik
Mesajlar: 429
Kayıt: Çrş Şub 01, 2017 3:42 pm

Biohazard Mod

Mesaj gönderen CsKolik »

buyur usta lagsız versiyonu bu bi aralar bio mod topluyordum ordan kalma

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#tryinclude <biohazard>

#if !defined _biohazard_included
        #assert Biohazard functions file required!
#endif

#define pev_flare pev_iuser4
#define flare_id 1337
#define is_ent_flare(%1) (pev(%1, pev_flare) == flare_id) ? 1 : 0

new const g_flare_model[] = "models/w_flare.mdl"

new cvar_smokeflare, cvar_smokeflare_dur
public plugin_init()
{
	register_plugin("[BioHazard World War] SmokeFlare", "1.0", "xR.")
	is_biomod_active() ? plugin_init2() : pause("ad")
}

public plugin_precache() 
	precache_model(g_flare_model)

public plugin_init2()
{
	register_forward(FM_SetModel, "fwd_setmodel")	
	register_forward(FM_Think, "fwd_think")
	cvar_smokeflare = register_cvar("bh_flare_enable",   "1")
	cvar_smokeflare_dur = register_cvar("bh_flare_duration", "999.9")
}

public fwd_setmodel(ent, const model[]) 
{
	if(!pev_valid(ent) || !equal(model[9], "smokegrenade.mdl"))
		return FMRES_IGNORED
	
	static classname[32]; pev(ent, pev_classname, classname, 31)
	if(equal(classname, "grenade") && get_pcvar_num(cvar_smokeflare))
	{
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_flare_model)
		set_pev(ent, pev_effects, EF_BRIGHTLIGHT)
		set_pev(ent, pev_flare,   flare_id)
		set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + get_pcvar_float(cvar_smokeflare_dur))
		fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 150, 150, 250, kRenderNormal, 16)
		
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}

public fwd_think(ent) if(pev_valid(ent) && is_ent_flare(ent))
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)

stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) 
{
	static Float:color[3]; color[2] = float(b), color[0] = float(r), color[1] = float(g)
	
	set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
	set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
	set_pev(entity, pev_rendermode,  render)
	set_pev(entity, pev_renderamt,   float(amount))

	return 1
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
alikvp
Mesajlar: 77
Kayıt: Sal Eki 10, 2017 3:12 am
Konum: Bolu
Server Ip/DNS: cs18.csduragi.com
Clan İsmi: GökBörü DM
İletişim:

Biohazard Mod

Mesaj gönderen alikvp »

Bunu Nasil Yapicaz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

hpx'
Mesajlar: 1210
Kayıt: Pzr Eyl 10, 2017 1:27 pm
Konum: Ankara, Turkey
Server Ip/DNS: 213.238.173.162
Clan İsmi: [F]arzet [K]i`

Biohazard Mod

Mesaj gönderen hpx' »

Sma yaptığın zaman bi sıkıntı olmaz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

hpx'
Mesajlar: 1210
Kayıt: Pzr Eyl 10, 2017 1:27 pm
Konum: Ankara, Turkey
Server Ip/DNS: 213.238.173.162
Clan İsmi: [F]arzet [K]i`

Biohazard Mod

Mesaj gönderen hpx' »

Yapmayı bilmiyorsan buyur ben hazır atayım;
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
alikvp
Mesajlar: 77
Kayıt: Sal Eki 10, 2017 3:12 am
Konum: Bolu
Server Ip/DNS: cs18.csduragi.com
Clan İsmi: GökBörü DM
İletişim:

Biohazard Mod

Mesaj gönderen alikvp »

arkadaslar su sma nasil hazirlanir bi bilgi verseniz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

hpx'
Mesajlar: 1210
Kayıt: Pzr Eyl 10, 2017 1:27 pm
Konum: Ankara, Turkey
Server Ip/DNS: 213.238.173.162
Clan İsmi: [F]arzet [K]i`

Biohazard Mod

Mesaj gönderen hpx' »

Kodları not defterine yazıp sol üstten farklı kaydet diyerek tüm dosyaları seç ve sonuna .sma yaz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla