Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Eklenti,hatasi

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
tosunbey
Mesajlar: 404
Kayıt: Sal Şub 28, 2017 2:55 pm

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen tosunbey »

Beyler Eklentide Gösteren Hatayı düzeltip atarmisiniz,teşekürler
BioWorldWar_Main_fix.sma
Resim
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

CevayiRTR
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 21
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 2:00 pm

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen CevayiRTR »

Serverinizde Hangi Mod Açık ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
tosunbey
Mesajlar: 404
Kayıt: Sal Şub 28, 2017 2:55 pm

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen tosunbey »

@CevayiRTR biohazard modu acık

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen emirakpinar »

İndirdiğiniz eklenti dosyası içerisinde biohazard.cfg olması lazım. Varsa onun içindekileri kopyalayıp .sma içerisine yapıştırın. Sma içerisindeki .cfg tanımlamasını silin. Eğer yoksa o .cfg internetten bulabilirsiniz. Şuan mobilim o yüzden sadece yazarak anlatabildim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
tosunbey
Mesajlar: 404
Kayıt: Sal Şub 28, 2017 2:55 pm

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen tosunbey »

@emirakpinar Buyur, Düzenleyip atarmisin rica etsem

BioWorldWar_Settings

Kod: Tümünü seç

/* Biohazard configs
*
*  by Cheap_Suit
* 
*  This file is provided as is (no warranties).
*/

#if defined _biohazardcfg_included
	#endinput
#endif
#define _biohazardcfg_included

// fog settings
#define FOG_ENABLE  	     0
#define FOG_DENSITY	    "0.0000"
#define FOG_COLOR   	    "160 160 160"

// default zombie setting
#define DEFAULT_PMODEL	    "models/player/bioww_normal/bioww_normal.mdl"
#define DEFAULT_WMODEL	    "models/bioww_knife_zombie.mdl"

#define DEFAULT_HEALTH 	    170.0 //Health value
#define DEFAULT_SPEED	    280.0 //Speed value
#define DEFAULT_GRAVITY	    1.0   //Gravity multiplier
#define DEFAULT_ATTACK	    2.0   //Zombie damage multiplier
#define DEFAULT_DEFENCE	    0.087 //Bullet damage multiplier
#define DEFAULT_HEDEFENCE   1.0   //HE damage multiplier
#define DEFAULT_HITSPEED    0.89  //Pain speed multiplier
#define DEFAULT_HITDELAY    0.28  //Pain speed delay value
#define DEFAULT_REGENDLY    0.18  //Regeneration delay value
#define DEFAULT_HITREGENDLY 2.0   //Pain regeneration delay value
#define DEFAULT_KNOCKBACK   1.0   //Knockback multiplier

new g_zombie_weapname[] = "melee"
new g_infection_name[]  = "infection"

// primary weapons (menu|game)
new g_primaryweapons[][][] = 
{ 
	{ "M4A1",     "weapon_m4a1"    },
	{ "AK47",     "weapon_ak47"    },
	{ "AUG",      "weapon_aug"     },
	{ "SG552",    "weapon_sg552"   },
	{ "Galil",    "weapon_galil"   },
	{ "Famas",    "weapon_famas"   },
	{ "MP5 Navy", "weapon_mp5navy" },
	{ "XM1014",   "weapon_xm1014"  },
	{ "M3",       "weapon_m3"      },
	{ "P90",      "weapon_p90"     },
	{ "M249",     "weapon_m249"    },
	{ "SG550",    "weapon_sg550"   },
	{ "AWP MASTER",    "weapon_awp"   },	
	{ "G3SG1",    "weapon_g3gs1"   }		
}

// secondary weapons (menu|game)
new g_secondaryweapons[][][] = 
{ 
	{ "Desert Eagle",   "weapon_deagle"  },
	{ "USP",      "weapon_usp"     },
	{ "Elite",    "weapon_elite"   } 
}

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] = 
{ 
	"weapon_hegrenade",
	"weapon_flashbang",
	"weapon_smokegrenade"
}

new Float:g_knockbackpower[] =
{
	3.0,  // KBPOWER_357SIG
	4.0,  // KBPOWER_762NATO
	9.5,  // KBPOWER_BUCKSHOT
	3.0,  // KBPOWER_45ACP
	4.5,  // KBPOWER_556NATO
	3.0,  // KBPOWER_9MM
	3.5,  // KBPOWER_57MM
	12.0, // KBPOWER_338MAGNUM
	4.0,  // KBPOWER_556NATOBOX
	3.8   // KBPOWER_50AE
}

new g_survivor_win_sounds[][] =
{
	"BioHazardWorldWar/win_human.wav"
}

new g_zombie_win_sounds[][] = 
{ 
	"BioHazardWorldWar/win_zombie.wav", 
	"BioHazardWorldWar/win_zombie2.wav"
}

new g_scream_sounds[][] = 
{ 
	"BioHazardWorldWar/scream1.wav", 
	"BioHazardWorldWar/scream2.wav", 
	"BioHazardWorldWar/scream3.wav"
}

new g_zombie_miss_sounds[][] = 
{ 
	"zombie/claw_miss1.wav", 
	"zombie/claw_miss2.wav" 					
}

new g_zombie_hit_sounds[][] = 
{ 
	"zombie/claw_strike1.wav",
	"zombie/claw_strike2.wav",
	"zombie/claw_strike3.wav"
}

new g_zombie_die_sounds[][] = 
{
	"BioHazardWorldWar/death1.wav",
	"BioHazardWorldWar/death2.wav",
	"BioHazardWorldWar/death3.wav"

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

CevayiRTR
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 21
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 2:00 pm

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen CevayiRTR »

@Emirakpinar anlattığı yap olmazsa birde biohazard modunu kapatıp denemeni tavsiye ederim çünkü biohazard modunda csd eklentileri aktif olur

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
tosunbey
Mesajlar: 404
Kayıt: Sal Şub 28, 2017 2:55 pm

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen tosunbey »

@CevayiRTR emirakpinar, anlatığını Yapabilirmisin ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen emirakpinar »

Mobilim dediğim gibi. Yapan olmazsa eve geçiyorum suan yapar atarım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen emirakpinar »

tosunbey yazdı:Beyler Eklentide Gösteren Hatayı düzeltip atarmisiniz,teşekürler

BioWorldWar_Main_fix.sma

Resim
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
tosunbey
Mesajlar: 404
Kayıt: Sal Şub 28, 2017 2:55 pm

Eklenti,hatasi

Mesaj gönderen tosunbey »

@emirakpinar Teşekürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla