Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[İstek]Afk Kick-Slay

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

[İstek]Afk Kick-Slay

Mesaj gönderen amad »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <hamsandwich> 
#include <fakemeta> 
#include <fun> 

#define TIME 60.0 

new bool:elbasi,g_kick[33];

new Float:player_origin[33][3]; 

public plugin_init() 
    { 
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1); 
    register_logevent("newr", 2, "1=Round_Start") 
}
public client_connect(id)
    {
    g_kick[id] = 0
}
public client_disconnect(id)
    {
    g_kick[id] = 0
}
public  newr()
    {
    elbasi = true
} 

public e_Spawn(id) 
    { 
    remove_task(id) 
    if(is_user_alive(id) && elbasi) 
        { 
        set_task(0.8, "get_spawn", id);
        elbasi = false
    } 
    return HAM_IGNORED; 
} 

public get_spawn(id) 
    { 
    pev(id, pev_origin, player_origin[id]); 
    set_task(TIME, "check_afk", id); 
} 

public check_afk(id) 
    { 
    if(is_user_alive(id)) 
        { 
        if(same_origin(id)) 
            { 
            g_kick[id]++
            
            if(g_kick[id] >=   3)
            {
                new mid = get_user_userid(id)
                server_cmd("kick #%d ^"^"K I C K L E N D I N I Z", mid)
            }
            else if(g_kick[id] < 3)
            {
                user_kill(id); 
            }
            
        } 
    } 
} 

public same_origin(id) 
    { 
    new Float:origin[3]; 
    pev(id, pev_origin, origin); 
    for(new i = 0; i < 3; i++) 
        if(origin[i] != player_origin[id][i]) 
        return 0; 
    return 1; 
}  
stock ChatColor(const id, const input[], any:...) {
    new count = 1, players[32]
    static msg[191]
    vformat(msg, 190, input, 3)
    
    replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // YESIL YAZI
    replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // SARI YAZI (DEFAULT)
    replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // TAKIM RENGI ( T Kırmızı - CT Mavi )
    
    if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    {
        for (new i = 0; i < count; i++)
            {
            if (is_user_connected(players[i]))
                {
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
                write_byte(players[i]);
                write_string(msg);
                message_end();
            }
        }
    }
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

[İstek]Afk Kick-Slay

Mesaj gönderen amad »

Colditzin atmış zaten görmemişim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

[İstek]Afk Kick-Slay

Mesaj gönderen amad »

Colditz yazdı:Buyur.
Her el afk kalanı slaylayacak. 3. kez afk kalanı kickleyecek.
Kickleme mesajı:

Kod: Tümünü seç

3 round afk kaldigin icin kicklendin.
Ufak bir sorun çıkarabilir : Oyuncu hem oyunun başında slay yerse değişken 1 artar , jailde revleme olayı oluyor bilirsin yani slay yediği round bir daha revlenirse verdiğin değişken aynı round içinde 2 artacak.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
oCezaMelegi
Mesajlar: 909
Kayıt: Sal Kas 10, 2015 10:41 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: 213.238.173.18
Clan İsmi: [I]ncredibLe'S
İletişim:

[İstek]Afk Kick-Slay

Mesaj gönderen oCezaMelegi »

By.Dehset yazdı:
Colditz yazdı:Buyur.
Her el afk kalanı slaylayacak. 3. kez afk kalanı kickleyecek.
Kickleme mesajı:

Kod: Tümünü seç

3 round afk kaldigin icin kicklendin.
Ufak bir sorun çıkarabilir : Oyuncu hem oyunun başında slay yerse değişken 1 artar , jailde revleme olayı oluyor bilirsin yani slay yediği round bir daha revlenirse verdiğin değişken aynı round içinde 2 artacak.
Biliyorum fakat GT yetkilileri -3 -4 muhabbetine çok takıyor. Adam afkysa revleniyorsa kicklensin diye istedim işimi görecektir. Deneyceğim sağolun.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[İstek]Afk Kick-Slay

Mesaj gönderen Colditz »

By.Dehset yazdı: Ufak bir sorun çıkarabilir : Oyuncu hem oyunun başında slay yerse değişken 1 artar , jailde revleme olayı oluyor bilirsin yani slay yediği round bir daha revlenirse verdiğin değişken aynı round içinde 2 artacak.
Evet böyle bir bug olabilir. Düzelttim bu bugu.
Bu arada senin attığın eklentide elbaşı kapalı iken slay atmıyor. Slay atsa ama g_kick attırmasa daha iyi olur.
Birde bu var. Pek önemli olmasa da;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <hamsandwich> 
#include <fakemeta> 
#include <fun>
Bu kadar kütüphaneyi tanıtmak yerine

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>
2 kütüphane ile bitirmek daha kolay geliyor. Reapi ile kodlamak daha doğru olur gibi geliyor.

---------------------------
Buyur dener misin?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

[İstek]Afk Kick-Slay

Mesaj gönderen amad »

Colditz yazdı:
By.Dehset yazdı: Ufak bir sorun çıkarabilir : Oyuncu hem oyunun başında slay yerse değişken 1 artar , jailde revleme olayı oluyor bilirsin yani slay yediği round bir daha revlenirse verdiğin değişken aynı round içinde 2 artacak.
Evet böyle bir bug olabilir. Düzelttim bu bugu.
Bu arada senin attığın eklentide elbaşı kapalı iken slay atmıyor. Slay atsa ama g_kick attırmasa daha iyi olur.
Birde bu var. Pek önemli olmasa da;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <hamsandwich> 
#include <fakemeta> 
#include <fun>
Bu kadar kütüphaneyi tanıtmak yerine

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>
2 kütüphane ile bitirmek daha kolay geliyor. Reapi ile kodlamak daha doğru olur gibi geliyor.

---------------------------
Buyur dener misin?
Aynen doğrudur senin ilk attığını istiyormuş zaten güncellemeye gerek yok ^^
Kütüphane konusu da eklenti bana ait değil direk editleyip atmışdım gerekli 3 kütüphane var zaten. fun , misc fazladan yazılmış. Büyük ihtimal sende herhangi bir afkslay eklentisini editledin.

Kod: Tümünü seç

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1)
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "Player_Spawn", 1) 

pev(id, pev_origin, origin); 
get_entvar(id, var_origin, origin); 
Arkadaşın istediği ve yapmış olduğun (üstüne eklediğin) kodların reapi ile ilgisi yok zaten. Reapiyi kullanmanın pek de havası yok bence. Sadece reapi kullanıyorum diye kendime fazladan iş çıkarayım mantığı da eziyet olarak görüyorum.
NOT : Yanlış anlaşılmasın. Reapinin tabiki de daha kolaylık sağladığını biliyorum ben konuyu sadece bu post için ele aldım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[İstek]Afk Kick-Slay

Mesaj gönderen Colditz »

Evet aslında haklısın ama fazla include yerine reapi daha çok işe yarıyor hem ping açısından hem eklenti yazma açısından.
Bu arada afk slay eklentisi bana ait yani. Kendi afk slay eklentimi editledim.
eklentiler-pluginler/afk-slay-t19193.html

Neyse konu çözülmüştür :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

[İstek]Afk Kick-Slay

Mesaj gönderen amad »

Paylaşımını görmemişim , zaten üstte editleme açısından söylemişdim daha öncesinde kodladıysan diyecek bir şey yok.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla