Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Class Native Error

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

uzman59
Mesajlar: 624
Kayıt: Çrş Nis 06, 2016 7:40 pm
Konum: Tekirdağ İlçesi
Server Ip/DNS: cs11.csduragi.net
Clan İsmi: HospitaL 卍 KLan

Class Native Error

Mesaj gönderen uzman59 »

@holigan

holigan şanlı olmalısın..

bizde hata logları log dosyasına düşmüyor..

dolayısıyla eklentilerde ki hataları bulmak da zorlaşıyor..

bu arada sanada pek yardımda bulunan olmamış sanırım..

sürekli yardımda bulunamayacağımı bilmeni isterim..

bu seferlik kısa bir araştırma yaptım paylaşımındaki sorunlar hakkında..

eklentiyi test etmek için serverim de alt yapı olmadığından ,

eklenti test edilmedi..

deneyiniz..







Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <cstrike>
#include <xs>

new const ball_name[] = "paralize_ball"
new const ball_model[] = "models/w_hiddentail2.mdl"
new const ball_soundtouch[] = { "warcraft3/frostnova.wav" }

new const zclass_name[] = { "Revenant Frost" } // name
new const zclass_info[] = { "'G' Tusu Ile Donduran Buz Toplari Atar" } // description
new const zclass_model[] = { "revenant_ice" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_revenant_ice.mdl" } // claw model
const zclass_health = 5000 // health
const zclass_speed = 245 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.7 // gravity
const Float:zclass_knockback = 1.0 // knockback
new const v_zombie_bomb_model[64] = "revenant_ice"

new g_CurWeapon[33], g_bombmodelwpn[64]

#define OFFSET_MODELINDEX 491
#define OFFSET_LINUX 5 

new index, defaultindex

new g_zclassparalize
new cvar_paralizedelay , cvar_paralizevelocity  , cvar_paralizeballhealth , cvar_paralizeballparalizetime
new sTrail , g_touchs[512] , g_can[33] , g_paralizen[33]

new const WeaponNames[][] =
{
        "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
        "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
        "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
        "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
        "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90"
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("[ZP] Zombie Class: Revenant Ice", "1.0", "=), LARS-BLOODLIKER")

    cvar_paralizedelay = register_cvar("zp_classparalize_delay","15")
    cvar_paralizevelocity = register_cvar("zp_classparalizeball_velocity","1400")
    cvar_paralizeballhealth = register_cvar("zp_classparalizeball_health","5")
    cvar_paralizeballparalizetime = register_cvar ( "zp_dondurma_suresi", "3.0" )

    register_touch(ball_name, "worldspawn",        "touchWorld")
    register_touch(ball_name, "func_wall",            "touchWorld")
    register_touch(ball_name, "func_door",            "touchWorld")
    register_touch(ball_name, "func_door_rotating", "touchWorld")
    register_touch(ball_name, "func_wall_toggle",    "touchWorld")
    register_touch(ball_name, "func_breakable",    "touchWorld")
    register_touch(ball_name, "player",            "touchPlayer")
    register_think(ball_name,"ball_think")

    register_clcmd("drop","paralize_cmd")
    register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PreThink")

    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")

    register_event("CurWeapon", "Event_CurrentWeapon", "be", "1=1")
    
    for(new i = 1; i < sizeof WeaponNames; i++)
    if(WeaponNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WeaponNames[i], "fw_Weapon_Deploy_Post", 1)

    RegisterHam(Ham_Player_Duck, "player", "Player_Duck", 1)
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(ball_model)
    sTrail = precache_model("sprites/laserbeam.spr")

    g_zclassparalize = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)    

    formatex(g_bombmodelwpn, charsmax(g_bombmodelwpn), "models/zombie_plague/v_bomb_%s.mdl", v_zombie_bomb_model)
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, g_bombmodelwpn)

    index = precache_model("models/player/revenant_ice/revenant_ice.mdl")
        defaultindex = precache_model("models/player.mdl")
}

public paralize_cmd( id )
{
    if( !is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassparalize || zp_get_user_nemesis(id) )
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if(g_can[id]) 
    {
        client_print(id,print_center,"Donduran Buz Toplari Ozelligini %d Sonra Kullanabilirsin.",g_can[id])
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    static Float:origin[3], Float:angles[3], Float:v_forward[3], Float:v_right[3], Float:v_up[3], Float:gun_position[3], Float:player_origin[3], Float:player_view_offset[3];
    static Float:OriginX[3]
    pev(id, pev_v_angle, angles);
    pev(id, pev_origin, OriginX);
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, angles);

    global_get(glb_v_forward, v_forward);
    global_get(glb_v_right, v_right);
    global_get(glb_v_up, v_up);

    //m_pPlayer->GetGunPosition( ) = pev->origin + pev->view_ofs
    pev(id, pev_origin, player_origin);
    pev(id, pev_view_ofs, player_view_offset);
    xs_vec_add(player_origin, player_view_offset, gun_position);

    xs_vec_mul_scalar(v_forward, 13.0, v_forward);
    xs_vec_mul_scalar(v_right, 0.0, v_right);
    xs_vec_mul_scalar(v_up, 5.0, v_up);

    xs_vec_add(gun_position, v_forward, origin);
    xs_vec_add(origin, v_right, origin);
    xs_vec_add(origin, v_up, origin);

    new Float:StartOrigin[3]
            
    StartOrigin[0] = origin[0];
    StartOrigin[1] = origin[1];
    StartOrigin[2] = origin[2];


    new Float:fVelocity[3] , Float:flOrigin[3] , Float:flAngle[3]
    pev(id,pev_origin,flOrigin)
    pev(id,pev_angles,flAngle)

    new ball = create_entity("info_target")
    
    if (!ball) return PLUGIN_HANDLED

    g_touchs[ball] = 0

    entity_set_string(ball, EV_SZ_classname, ball_name)
    
    entity_set_model(ball, ball_model)
    
    entity_set_origin(ball, StartOrigin)
    
    entity_set_vector(ball, EV_VEC_angles, flAngle)
    
    new Float:MinBox[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}
    new Float:MaxBox[3] = {1.0, 1.0, 1.0}
    entity_set_vector(ball, EV_VEC_mins, MinBox)
    entity_set_vector(ball, EV_VEC_maxs, MaxBox)
    
    entity_set_int(ball, EV_INT_solid, SOLID_SLIDEBOX)
    
    entity_set_int(ball, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCEMISSILE)
    
    entity_set_edict(ball, EV_ENT_owner, id)
    
    entity_set_int(ball, EV_INT_effects, EF_BRIGHTLIGHT)
    
    VelocityByAim(id, get_pcvar_num(cvar_paralizevelocity ), fVelocity)
    entity_set_vector(ball , EV_VEC_velocity, fVelocity)

    fm_set_rendering(ball, kRenderFxGlowShell,255, 255, 255, kRenderNormal, 16)
    
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // Temporary entity ID
    write_short(ball) // Entity
    write_short(sTrail) // Sprite index
    write_byte(10) // Life
    write_byte(3) // Line width
    write_byte(100) // Red
    write_byte(255) // Green
    write_byte(255) // Blue
    write_byte(255) // Alpha
    message_end() 

    UTIL_PlayPlayerAnimation(id,10)
    UTIL_PlayWeaponAnimation(id,8)

    g_can[id] = get_pcvar_num(cvar_paralizedelay)
    set_task(1.0,"ability_zero",id)

    entity_set_float(ball, EV_FL_health , get_pcvar_float(cvar_paralizeballhealth))

    entity_set_float(ball, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1) 
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public touchWorld(ball, world) {

    emit_sound(ball, CHAN_WEAPON, ball_soundtouch, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
    g_touchs[ball] += 1
    if(g_touchs[ball] == get_pcvar_num(cvar_paralizeballhealth)) remove_entity(ball)
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

public touchPlayer(ball, player) {
    remove_task(player)
    paralize(player)
    //set_task(get_pcvar_float(cvar_paralizeballparalizetime),"unparalize_player",player)
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

public event_round_start()
{
    new iEnt = FM_NULLENT;
    while( (iEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", ball_name)) > 0 )
    {
        engfunc(EngFunc_RemoveEntity,iEnt)
    }    

    for(new i;i<=32;i++)
    {
        if(g_paralizen[i]) fm_set_rendering(i)
        g_can[i] = 0
        g_paralizen[i] = 0
        remove_task(i)
    }
}

public ball_think(ball)
{
    if(!is_valid_ent(ball))
        return;

    new Float:oldangles[3],Float:angles[3]
    pev(ball,pev_angles,oldangles)
    angles[0] = oldangles[0] + random_float(20.0,100.0)
    angles[1] = oldangles[1] + random_float(10.0,80.0)
    angles[2] = oldangles[2] + random_float(10.0,80.0)
    set_pev(ball,pev_angles,angles)

    new Float:Velocity[3]
    pev(ball,pev_velocity,Velocity)

    if(Velocity[0] < 1.0 && Velocity[2] < 1.0 && Velocity[1] < 1.0) remove_entity(ball)

    if(is_valid_ent(ball)) entity_set_float(ball, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1) 

}

public paralize(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))
        return;

    g_paralizen[id] = 1
    set_task(get_pcvar_float(cvar_paralizeballparalizetime),"unparalize_player",id)
}

public unparalize_player(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))
        return;

    g_paralizen[id] = 0
    fm_set_rendering(id)
}

public remove_values(id)
{
    remove_task(id)
    g_can[id] = 0
}

public ability_zero(id) 
{
    g_can[id] -= 1
    if(g_can[id]) set_task(1.0,"ability_zero",id)
}

public fw_PreThink(id)
{
    if( !is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || !g_paralizen[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;

    set_pev( id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK );

    set_pev(id, pev_maxspeed, 0.0)        

    new Float:vel[3]
    set_pev(id,pev_velocity,vel)

    return PLUGIN_HANDLED
}

public zp_user_humanized_post(id)
{
    fm_set_user_model_index(id, defaultindex)

     remove_values(id)
}
public fw_PlayerKilled(id, attacker, shouldgib) remove_values(id)
public client_connect(id)  remove_values(id)

public zp_user_infected_post(id) 
{
    set_wpnmodel(id)
    if((zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassparalize) && (zp_get_user_zombie(id)))
    {
        fm_set_user_model_index(id, index)
    }
    remove_values(id)
}


stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
    static Float:color[3]
    color[0] = float(r)
    color[1] = float(g)
    color[2] = float(b)
    
    set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
    set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
    set_pev(entity, pev_rendermode, render)
    set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
}

stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
    set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
    write_byte(Sequence)
    write_byte(pev(Player, pev_body))
    message_end()
}

stock UTIL_PlayPlayerAnimation(const id, const Sequence , Float:frame = 1.0 , Float:framerate = 1.0)
{
    entity_set_int(id, EV_INT_sequence, Sequence)
    entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
    entity_set_float(id, EV_FL_frame, frame)
    entity_set_float(id, EV_FL_framerate, framerate)
}

stock get_speed_vector(const Float:origin1[3],const Float:origin2[3],Float:speed, Float:new_velocity[3])
{
    new_velocity[0] = origin2[0] - origin1[0]
    new_velocity[1] = origin2[1] - origin1[1]
    new_velocity[2] = origin2[2] - origin1[2]
    new Float:num = floatsqroot(speed*speed / (new_velocity[0]*new_velocity[0] + new_velocity[1]*new_velocity[1] + new_velocity[2]*new_velocity[2]))
    new_velocity[0] *= num
    new_velocity[1] *= num
    new_velocity[2] *= num
       
    return 1
} 

stock fm_cs_set_user_deaths(id, value)
{
    set_pdata_int(id, 444, value, 5)
}

stock fm_cs_get_user_team(id)
{
    return get_pdata_int(id, 114, 5);
}

public Event_CurrentWeapon(id) g_CurWeapon[id] = read_data(2)

public fw_Weapon_Deploy_Post(weapon_ent)
{
    static id; id = get_pdata_cbase(weapon_ent, 41, 4)

    static weaponid; weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)

    g_CurWeapon[id] = weaponid
    
    replace_weapon_models(id, weaponid)
}

public Player_Duck(id)
{
    if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassparalize && zp_get_user_zombie(id))
    {
           static button, ducking
           button = pev(id, pev_button)
        ducking = pev(id, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND)

           if(button & IN_DUCK || ducking)
        {
            set_pev(id, pev_view_ofs, {0.0, 0.0, 20.0})   
           }
    }
}

set_wpnmodel(id)
{
    if(!is_user_alive(id)) return

    new wpn = get_user_weapon(id)

    if(wpn == CSW_HEGRENADE || wpn == CSW_FLASHBANG || wpn == CSW_SMOKEGRENADE)
    {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, g_bombmodelwpn)
    }
}

replace_weapon_models(id, weaponid)
{
    if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassparalize && zp_get_user_zombie(id))
    {
        switch(weaponid)
        {
            case CSW_HEGRENADE:
            {
                set_pev(id, pev_viewmodel2, g_bombmodelwpn)
            }
            case CSW_SMOKEGRENADE:
            {
                set_pev(id, pev_viewmodel2, g_bombmodelwpn)
            }
            case CSW_FLASHBANG:
            {
                set_pev(id, pev_viewmodel2, g_bombmodelwpn)
            }
        }
    }
}

stock fm_set_user_model_index(id, value)
{
    set_pdata_int(id, OFFSET_MODELINDEX, value, OFFSET_LINUX)
}  

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Class Native Error

Mesaj gönderen holigan »

@uzman59
İlgin için teşekkürler.
Bir konu açıp logun düşmediğini belirtmiştim şansa Ömer Tellinin aktif olduğu zamana denk geldi ve halletmişti ona ulaşırsan sorunun çözülür.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

uzman59
Mesajlar: 624
Kayıt: Çrş Nis 06, 2016 7:40 pm
Konum: Tekirdağ İlçesi
Server Ip/DNS: cs11.csduragi.net
Clan İsmi: HospitaL 卍 KLan

Class Native Error

Mesaj gönderen uzman59 »

holigan yazdı:@uzman59
İlgin için teşekkürler.
Bir konu açıp logun düşmediğini belirtmiştim şansa Ömer Tellinin aktif olduğu zamana denk geldi ve halletmişti ona ulaşırsan sorunun çözülür.

csdcore.ini dosyasında ki cvar ayarından bahsediyorsun sanırım..

vCore güncellemesi sonrasında ki oluşan sorunlardan biridir bu durum..

252 server yada müşteri cvar ayarı yapılması hakkında talep de bulunması mı gerekiyor ?

forum da konu ile ilgili sanırım yapılması gerekenler hakkında paylaşımda bulunulmamış..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Class Native Error

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Dikkatsizce yüklenen eklentiler, Ve hatalı olupta delice log basan ve serverlere lag kazandıran eklentiler yüzünden default ayarlarda log sistemi kapatılmıştır. csdcore.ini dosyası ise düzenlemeye kapatılmıştır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

uzman59
Mesajlar: 624
Kayıt: Çrş Nis 06, 2016 7:40 pm
Konum: Tekirdağ İlçesi
Server Ip/DNS: cs11.csduragi.net
Clan İsmi: HospitaL 卍 KLan

Class Native Error

Mesaj gönderen uzman59 »

redarmygaming yazdı:Dikkatsizce yüklenen eklentiler, Ve hatalı olupta delice log basan ve serverlere lag kazandıran eklentiler yüzünden default ayarlarda log sistemi kapatılmıştır. csdcore.ini dosyası ise düzenlemeye kapatılmıştır.
@redarmygaming

Kapatılmıştır dan kastınız nedir ?

vCore güncellemesi sonrasında oluşmuş bir sorun bakılacak olunursa..

eklenti hata log sistemi vCore güncellemesi sonrası artık olmayacak mı ?

log sistemi için ayrıca talepte mi bulunulacak ?

Bahsettikleriniz tam olarak ne anlama geliyor ?


Not: log sisteminden kastım log dosyasına düşen ve gereksiz yazan loglar değildir..

Sadece ( debug ) eklenti hataları ayıklamak için gereken loglardır..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Class Native Error

Mesaj gönderen holigan »

@redarmygaming
Açtığım konuda Ömer Telli csdcore.ini bu dosyadan açabilirsiniz logu demişti ben girmeyi denediğimde hata almıştım.
Daha sonra Ömer Telli 2-3 defa açtım dedi ama erişim açılmadı en son benim logu kendisi açmıştı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Class Native Error

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Sys_error.log dosyasina sadece onemli ve en onemli hatalar dusurulmekte

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

uzman59
Mesajlar: 624
Kayıt: Çrş Nis 06, 2016 7:40 pm
Konum: Tekirdağ İlçesi
Server Ip/DNS: cs11.csduragi.net
Clan İsmi: HospitaL 卍 KLan

Class Native Error

Mesaj gönderen uzman59 »

redarmygaming yazdı:Sys_error.log dosyasina sadece onemli ve en onemli hatalar dusurulmekte

@redarmygaming Konumuzun sys.error.log dosyası ile alakası yoktur.

Neyse ben konuyu uzatmayım . İlgililer konuya müdahale etmek isteyeilir umarım..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

uzman59
Mesajlar: 624
Kayıt: Çrş Nis 06, 2016 7:40 pm
Konum: Tekirdağ İlçesi
Server Ip/DNS: cs11.csduragi.net
Clan İsmi: HospitaL 卍 KLan

Class Native Error

Mesaj gönderen uzman59 »

@redarmygaming

Class Native Error başlığı altında ;

Konu hakkında yardımcı olmaya çalışmanın yanı sıra konuyu dağıtmış ,başkaca konuları da eklemiş bulunmaktayım..

Bir konu altında başkaca konu olmaz , olsa da yardımda bulunulması beklenemez..

Gerektiğinde yada ihtiyaç halinde ayrıca bir konu açarak varsa sorunlarımı bildirmek istiyorum..

Konu altında paylaşımları mı kaldırmanızı rica ederim..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Class Native Error

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Eklenti kodlarini incelemek lazim. Eklenti yuklenirken 0 hata ve uyari goze alinarak bulunan kod satirinda yada blogunda userin hayattacoldugunu yada oyunda oldugunu belirten kod vs birsey varmidir user yoksa entity de yoktur bazi durumlarda

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla