Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Butun oyunculari fonksiyona cekme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
PaZee
Mesajlar: 1761
Kayıt: Çrş Şub 22, 2017 11:28 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: Cs.teknoklan.com
Clan İsmi: TeknoKlan
İletişim:

Butun oyunculari fonksiyona cekme

Mesaj gönderen PaZee »

Kod: Tümünü seç

public mermibitir()
{
         new id = kisilerial()
	give_item(id,"weapon_ak47")
	cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,30)	
	renkli_yazi(0,"!tAmaciniz tum mermileri bitirip /bitirdim yazmak")
}

Kod: Tümünü seç

public kisilerial()
{
         new players[32], inum;
         new Uid;
         get_players(players, inum,"ae")
         for(new i; i < inum; i++) 
	{
         Uid = players[i];
	return Uid
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

bunu calistiramiyorum.

@redarmygaming
@Yek'-ta
[@Bilinmeyen Etiket]

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Butun oyunculari fonksiyona cekme

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Çalıştıramazsın çünkü mantık hatası var. Fordan sonra son dönen oyuncu yani muhtemelen 32 sayısı publicden çıkacak.
Uzatmadan bu şekilde kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

public mermibitir()
{
	for (new i = 1; i <= get_member_game(m_nMaxPlayers); i++){
		if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)){
			give_item(i,"weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(i,CSW_AK47,30)   
			renkli_yazi(i,"!tAmaciniz tum mermileri bitirip /bitirdim yazmak")
		}
	}
}
reapi kullan.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
PaZee
Mesajlar: 1761
Kayıt: Çrş Şub 22, 2017 11:28 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: Cs.teknoklan.com
Clan İsmi: TeknoKlan
İletişim:

Butun oyunculari fonksiyona cekme

Mesaj gönderen PaZee »

tesekkurler abi

bununla rastgele birini alma sansim varmi.

Kod: Tümünü seç

public rasgelebirinial()
{

	new Players[32], iCount, rasgele,id
	get_players(Players,iCount,"ae","TERRORIST")
	if(iCount > 0)
	{
		rasgele = Players[ random_num(0, iCount) ]
		rasgele = id
		return id
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

su an bu aktif

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Butun oyunculari fonksiyona cekme

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Hatta silah vermek için bunları da kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

rg_give_item(id,"weapon_ak47")
			rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_AK47, 90);
Bundan da yararlanabilirsin, bu benim MRGaming için geliştirmiş olduğum reapili silah ver eklentisi.

Kod: Tümünü seç


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <reapi>

#define PLUGIN "Silah Ver REAPI"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Yek'-ta"

#define DEVRELISISTEM

#if defined DEVRELISISTEM
const ILKYARIBITIS = 15;
#endif

new bool:kullandi[33]

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_concmd("amx_silah","admin_weapon",ADMIN_LEVEL_G,"<isim> <silah #>")
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "YenidenDogma", true)
}


public YenidenDogma(const id)
{
    if(is_user_connected(id))
        kullandi[id]=false
}
public admin_weapon(id,level,cid)
{
    if ( !cmd_access(id,level,cid,3) )
        return PLUGIN_HANDLED

    #if defined DEVRELISISTEM
    if(get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins)<3
        || get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins) == ILKYARIBITIS
        || get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins) == ILKYARIBITIS+1
        || get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins) == ILKYARIBITIS+2){
        ChatColor(id,"!gMRGaming : !yBu komutu 3. elden sonra kullanabilirsin.")
        console_print(id, "MRGaming : Bu komutu 3. elden sonra kullanabilirsin.")
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    #else
    if(get_member_game(m_iNumCTWins)+get_member_game(m_iNumTerroristWins)<3){
        ChatColor(id,"!gMRGaming : !yBu komutu 3. elden sonra kullanabilirsin.")
        console_print(id, "MRGaming : Bu komutu 3. elden sonra kullanabilirsin.")
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    #endif

    if(kullandi[id]==true){
        ChatColor(id,"!gMRGaming : !yBu komutu tekrar kullanabilmen icin yeniden dogman lazim.")
        console_print(id, "MRGaming : Bu komutu tekrar kullanabilmen icin yeniden dogman lazim.")
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    new arg[32],arg2[8],silah
    read_argv(1,arg,31)
    read_argv(2,arg2,7)
    silah = str_to_num(arg2)


    new isim[32]
    new player = cmd_target(id,arg,7)
    if (!player) return PLUGIN_HANDLED
    silahver(player,silah)
    get_user_name(player,isim,31)

    if(id==player){
        client_cmd(id,"say_team @kendime %d silahini verdim..", silah)
        console_print(id, "MRGaming : kendinize %d silahini verdin..", silah)
    }
    else {
        ChatColor(player,"!gMRGaming : !yBir yetkili size %d silahini verdi.",silah)
        client_cmd(id,"say_team @%s oyuncusuna %d silahini verdim..",isim, silah)
        console_print(id, "MRGaming : %s oyuncusuna %d silahini verdin..",isim, silah)
    }

    kullandi[id]=true
    return PLUGIN_HANDLED
}
silahver(id,weapon)
{
    //rg_give_default_items(id)
    switch (weapon)
    {
        case 11:{
            silahgotur(id,2)
            rg_give_item(id,"weapon_glock18")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_GLOCK, 120);
        }
        case 12:{
            silahgotur(id,2)
            rg_give_item(id,"weapon_usp")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_USP, 100);
        }
        case 13:{
            silahgotur(id,2)
            rg_give_item(id,"weapon_p228")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_P228, 52);
        }
        case 14:{
            silahgotur(id,2)
            rg_give_item(id,"weapon_deagle")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_DEAGLE, 35);
        }
        case 15:{
            silahgotur(id,2)
            rg_give_item(id,"weapon_fiveseven")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_DEAGLE, 100);
        }
        case 16:{
            silahgotur(id,2)
            rg_give_item(id,"weapon_elite")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_DEAGLE, 120);
        }
        case 21:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_m3")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_M3, 32);
        }
        case 22:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_xm1014")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_XM1014, 32);
        }
        case 31:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_tmp")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_TMP, 120);
        }
        case 32:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_mac10")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_MAC10, 100);
        }
        case 33:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_mp5navy")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_MP5N, 120);
        }
        case 34:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_p90")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_P90, 100);
        }

        case 35:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_ump45")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_UMP45, 100);
        }
        case 40:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_famas")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_FAMAS, 90);
        }
        case 41:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_galil")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_GALIL, 90);
        }
        case 42:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_ak47")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_AK47, 90);
        }
        case 43:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_m4a1")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_M4A1, 90);
        }
        case 44:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_sg552")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_SG552, 90);
        }
        case 45:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_aug")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_AUG, 90);
        }
        case 46:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_scout")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_SCOUT, 90);
        }
        case 47:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_sg550")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_SG550, 90);
        }
        case 48:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_awp")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_AWP, 30);
        }
        case 49:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_g3sg1")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_G3SG1, 90);
        }
        case 51:{
            silahgotur(id,1)
            rg_give_item(id,"weapon_m249")
            rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_M249, 200);
        }

        default: {
            return false;
        }
    }
    return true
}
silahgotur(id,hangisi){
    if(hangisi==1){
        rg_remove_item(id,"weapon_m3");
        rg_remove_item(id,"weapon_xm1014");
        rg_remove_item(id,"weapon_tmp");
        rg_remove_item(id,"weapon_mp5navy");
        rg_remove_item(id,"weapon_p90");
        rg_remove_item(id,"weapon_ump45");
        rg_remove_item(id,"weapon_famas");
        rg_remove_item(id,"weapon_galil");
        rg_remove_item(id,"weapon_ak47");
        rg_remove_item(id,"weapon_m4a1");
        rg_remove_item(id,"weapon_sg552");
        rg_remove_item(id,"weapon_scout");
        rg_remove_item(id,"weapon_aug");
        rg_remove_item(id,"weapon_sg550");
        rg_remove_item(id,"weapon_awp");
        rg_remove_item(id,"weapon_g3sg1");
        rg_remove_item(id,"weapon_m249");
    }
    else if(hangisi == 2){
        rg_remove_item(id,"weapon_glock18");
        rg_remove_item(id,"weapon_usp");
        rg_remove_item(id,"weapon_p228");
        rg_remove_item(id,"weapon_deagle");
        rg_remove_item(id,"weapon_fiveseven");
        rg_remove_item(id,"weapon_elite");
    }
}
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
    new count = 1, players[32]
    static msg[191]
    vformat(msg, 190, input, 3)
    format(msg, sizeof(msg), "%s", msg)
    replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
    replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
    replace_all(msg, 190, "!t", "^3")

    if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    {
        for (new i = 0; i < count; i++)
        {
            if (is_user_connected(players[i]))
            {
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
                write_byte(players[i]);
                write_string(msg);
                message_end();
            }
        }
    }
}

-------------

Rastgele TE oyuncu ver için bir şey diyemem. random_num(0, iCount) bunda 0 ile çıkan sayı kadar rastgele çalıştırmışsın. Oyuncular arasında CT de olur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

tarkan
Mesajlar: 68
Kayıt: Cum Ağu 12, 2016 10:02 am

Butun oyunculari fonksiyona cekme

Mesaj gönderen tarkan »

PaZee yazdı:tesekkurler abi

bununla rastgele birini alma sansim varmi.

Kod: Tümünü seç

public rasgelebirinial()
{

	new Players[32], iCount, rasgele,id
	get_players(Players,iCount,"ae","TERRORIST")
	if(iCount > 0)
	{
		rasgele = Players[ random_num(0, iCount) ]
		rasgele = id
		return id
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

su an bu aktif

Kod: Tümünü seç

new Players[32], iCount, rasgele
			get_players(Players,iCount,"ae","TERRORIST")
			if(iCount >= 1)
			{
				rasgele = Players[random_num(0, iCount)]
				
			
bu komutla random T takimi oyuncusu çekebilirsin oradaki 0 olayı etki etmeyecektir çünkü players çekiminde parametrede T çekildiğinden Oradaki 0 t takimina index olur.
@Yek'-ta
Dikkat ettiğim kadarıyla sürekli reapi kullanıyorsun.Tabi ki sana göre daha fonksiyonel olsun içerik olsun daha uygun gibi olabilir fakat bence bu tarz basit for döngü işlemleri weapon vs. normal fun ve cstrike daha kullanım kolaylığı sağlayacaktır diye düşünüyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Butun oyunculari fonksiyona cekme

Mesaj gönderen Yek'-ta »

@tarkan reapi yeni ve içeriği zengin bir kütüphane. cstrike, hamsandwich, engine gibi kütüphanelerin güzel kısımlarının toplandığı yer. Kullanım kolaylığı açısından diğerlerinden daha kolay yazıyorum çünkü eski eskide kaldı, yeniye açık olmak lazım. Ve reapi ile yazdıklarımı diğer kütüphaneler ile yapamazdım. Orpheu gerektiren kısımlarda bile reapi ilaç gibi geliyor. Hatta kolaylık açısından bu konuyu gösterebilirim; post88246.html

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla