BaseBuilder da Base Sorunu
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 144
- Kayıt: Pzt Haz 26, 2017 7:04 pm
BaseBuilder da Base Sorunu
Arkadaşlar BaseBuilderde Zombiler Baseleri Bozuyor Nasıl Kapatabilirim Plugini Olan Varsa Atabilir mi
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1667
- Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
- Konum: Bilinmiyor.
BaseBuilder da Base Sorunu
Zombiler baseleri bozuyor derken ?
Baselerin önünde siyah bir engel olması gerekiyor, onun sayesinde dokunamamaları gerek.
Baselerin önünde siyah bir engel olması gerekiyor, onun sayesinde dokunamamaları gerek.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2480
- Kayıt: Çrş Oca 18, 2017 1:15 pm
- Konum: İstanbul
-
- Mesajlar: 1667
- Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
- Konum: Bilinmiyor.
BaseBuilder da Base Sorunu
Eğer build time bittikten sonra diyorsanız ve paraşüt açık ise,
paraşüt açmaya çalışırken yetkisi olanlar bozar,
Bunun için mod ile oynaman gerek,
CSD nin kullandığı modu bulun, herşey bu public de bitiyor zaten.
paraşüt açmaya çalışırken yetkisi olanlar bozar,
Bunun için mod ile oynaman gerek,
CSD nin kullandığı modu bulun, herşey bu public de bitiyor zaten.
Kod: Tümünü seç
public cmdGrabEnt(id)
{
if (g_fBuildDelay[id] + BUILD_DELAY > get_gametime())
{
g_fBuildDelay[id] = get_gametime()
client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_SPAM")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
g_fBuildDelay[id] = get_gametime()
if (g_isBuildBan[id])
{
client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_BANNED")
client_cmd(id, "spk %s", LOCK_FAIL);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (g_isZombie[id] && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
return PLUGIN_HANDLED
if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
{
client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (g_iOwnedEnt[id] && is_valid_ent(g_iOwnedEnt[id]))
cmdStopEnt(id)
new ent, bodypart
get_user_aiming (id,ent,bodypart)
if (!is_valid_ent(ent) || ent == g_iEntBarrier || is_user_alive(ent) || IsMovingEnt(ent))
return PLUGIN_HANDLED;
if ((BlockLocker(ent) && BlockLocker(ent) != id) || (BlockLocker(ent) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
return PLUGIN_HANDLED;
new szClass[10], szTarget[7];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClass, 9);
entity_get_string(ent, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
if (!equal(szClass, "func_wall") || equal(szTarget, "ignore"))
return PLUGIN_HANDLED;
ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Pre, g_fwDummyResult, id, ent);
new Float:fOrigin[3], iAiming[3], Float:fAiming[3]
get_user_origin(id, iAiming, 3);
IVecFVec(iAiming, fAiming);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
g_fOffset1[id] = fOrigin[0] - fAiming[0];
g_fOffset2[id] = fOrigin[1] - fAiming[1];
g_fOffset3[id] = fOrigin[2] - fAiming[2];
g_fEntDist[id] = get_user_aiming(id, ent, bodypart);
if (g_fEntMinDist)
{
if (g_fEntDist[id] < g_fEntMinDist)
g_fEntDist[id] = g_fEntSetDist;
}
else if (g_fEntMaxDist)
{
if (g_fEntDist[id] > g_fEntMaxDist)
return PLUGIN_HANDLED
}
set_pev(ent,pev_rendermode,kRenderTransColor)
set_pev(ent,pev_rendercolor, g_fColor[g_iColor[id]] )
set_pev(ent,pev_renderamt, g_fRenderAmt[g_iColor[id]] )
MovingEnt(ent);
SetEntMover(ent, id);
g_iOwnedEnt[id] = ent
//Checked after object is successfully grabbed
if (!g_boolCanBuild && (access(id, FLAGS_BUILD) || access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
{
new adminauthid[32],adminname[32]
get_user_authid (id,adminauthid,31)
get_user_name(id,adminname,31)
Log("[MOVE] Admin: %s || SteamID: %s moved an entity", adminname, adminauthid)
}
client_cmd(id, "spk %s", GRAB_START);
ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Post, g_fwDummyResult, id, ent);
return PLUGIN_HANDLED
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 144
- Kayıt: Pzt Haz 26, 2017 7:04 pm
BaseBuilder da Base Sorunu
Sizin bb menü ve class ı kullanıyorum ve zombiler e ile bozuyor sizin sw girip baktıgımda ise öyle birşey göremedim yetkisi olan mı bozabilir acaba ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 951
- Kayıt: Pzr Haz 12, 2016 12:19 pm
- Clan İsmi: CoveteuS
BaseBuilder da Base Sorunu
@MRX3565
Zaten Yarısını Yazmış Kod Olarak. İşin Aslı Modunuzla ALakalı. Eğer Modunuzda Yetkili Kişiler. Build Time Bittikten Sonra İstedikleri Kadar Oynatabilirler.Hatta Zombi Olan Kişi Eğer Mapda Bug Varsa İnsanların Nesnelerini Bile Tutabilir. Kısaca Yeni Bir Mod Bulup Kurmak Çözüm. Tabii MOdun İçinde Şu Yetkiyi ADMIN_RCON Yaparsanız Sadece Kurucular Tutar Nesneleri.
Bunu
Yaparsanız. Direk Rcon Yetkisi Sadece Tutabilir Diğer Yetkililer Elleyemez Nesnelere.
Zaten Yarısını Yazmış Kod Olarak. İşin Aslı Modunuzla ALakalı. Eğer Modunuzda Yetkili Kişiler. Build Time Bittikten Sonra İstedikleri Kadar Oynatabilirler.Hatta Zombi Olan Kişi Eğer Mapda Bug Varsa İnsanların Nesnelerini Bile Tutabilir. Kısaca Yeni Bir Mod Bulup Kurmak Çözüm. Tabii MOdun İçinde Şu Yetkiyi ADMIN_RCON Yaparsanız Sadece Kurucular Tutar Nesneleri.
Bunu
Kod: Tümünü seç
#define FLAGS_BUILD ADMIN_IMMUNITY
Kod: Tümünü seç
#define FLAGS_BUILD ADMIN_RCON
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 144
- Kayıt: Pzt Haz 26, 2017 7:04 pm
BaseBuilder da Base Sorunu
bu dediğinizi bbmenü de ki sma dan mı yapıcam nerden yapıldığını bilmiyorum yardımcı olsanız ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1667
- Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
- Konum: Bilinmiyor.
-
- Mesajlar: 951
- Kayıt: Pzr Haz 12, 2016 12:19 pm
- Clan İsmi: CoveteuS
BaseBuilder da Base Sorunu
BBmenu İle Hiçbir Âlakası Bulunmamaktadır. Dediğimi Okuduysanız. Herşey Modda Başlayıp Mod'da Bitmekte. Kısaca Csduragının Modunu Kullanmakta İseniz. Netten Yeni Bir Basebuilder Mod Bulup Kurabilirsiniz. Zaten Yukarıda Attığım Koduda Uygularsanız Sorununuz Çözülücektir.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 144
- Kayıt: Pzt Haz 26, 2017 7:04 pm
BaseBuilder da Base Sorunu
Ben CsDuragının kini kullanıyorum nasıl yapıcam şimdi anlatabilir misiniz .
Link: | |
Linklerini gizle |