Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

BaseBuilder da Base Sorunu

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Jkidd
Mesajlar: 144
Kayıt: Pzt Haz 26, 2017 7:04 pm

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen Jkidd »

Arkadaşlar BaseBuilderde Zombiler Baseleri Bozuyor Nasıl Kapatabilirim Plugini Olan Varsa Atabilir mi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MRX3565
Mesajlar: 1667
Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
Konum: Bilinmiyor.

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen MRX3565 »

Zombiler baseleri bozuyor derken ?

Baselerin önünde siyah bir engel olması gerekiyor, onun sayesinde dokunamamaları gerek.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

serkan ebcin
Mesajlar: 2480
Kayıt: Çrş Oca 18, 2017 1:15 pm
Konum: İstanbul

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen serkan ebcin »

Yüklediğiniz eklentilerden kaynaklıdır

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MRX3565
Mesajlar: 1667
Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
Konum: Bilinmiyor.

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen MRX3565 »

Eğer build time bittikten sonra diyorsanız ve paraşüt açık ise,
paraşüt açmaya çalışırken yetkisi olanlar bozar,
Bunun için mod ile oynaman gerek,
CSD nin kullandığı modu bulun, herşey bu public de bitiyor zaten.

Kod: Tümünü seç

public cmdGrabEnt(id)
{
	if (g_fBuildDelay[id] + BUILD_DELAY > get_gametime())
	{
		g_fBuildDelay[id] = get_gametime()
		client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_SPAM")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else
		g_fBuildDelay[id] = get_gametime()

	if (g_isBuildBan[id])
	{
		client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_BANNED")
		client_cmd(id, "spk %s", LOCK_FAIL);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	if (g_isZombie[id] && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
	{
		client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if (g_iOwnedEnt[id] && is_valid_ent(g_iOwnedEnt[id])) 
		cmdStopEnt(id)
	
	new ent, bodypart
	get_user_aiming (id,ent,bodypart)
	
	if (!is_valid_ent(ent) || ent == g_iEntBarrier || is_user_alive(ent) || IsMovingEnt(ent))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	if ((BlockLocker(ent) && BlockLocker(ent) != id) || (BlockLocker(ent) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new szClass[10], szTarget[7];
	entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClass, 9);
	entity_get_string(ent, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
	if (!equal(szClass, "func_wall") || equal(szTarget, "ignore"))
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Pre, g_fwDummyResult, id, ent);

	new Float:fOrigin[3], iAiming[3], Float:fAiming[3]
	
	get_user_origin(id, iAiming, 3);
	IVecFVec(iAiming, fAiming);
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	g_fOffset1[id] = fOrigin[0] - fAiming[0];
	g_fOffset2[id] = fOrigin[1] - fAiming[1];
	g_fOffset3[id] = fOrigin[2] - fAiming[2];
	
	g_fEntDist[id] = get_user_aiming(id, ent, bodypart);
		
	if (g_fEntMinDist)
	{
		if (g_fEntDist[id] < g_fEntMinDist)
			g_fEntDist[id] = g_fEntSetDist;
	}
	else if (g_fEntMaxDist)
	{
		if (g_fEntDist[id] > g_fEntMaxDist)
			return PLUGIN_HANDLED
	}

	set_pev(ent,pev_rendermode,kRenderTransColor)
	set_pev(ent,pev_rendercolor, g_fColor[g_iColor[id]] )
	set_pev(ent,pev_renderamt, g_fRenderAmt[g_iColor[id]] )
		
	MovingEnt(ent);
	SetEntMover(ent, id);
	g_iOwnedEnt[id] = ent

	//Checked after object is successfully grabbed
	if (!g_boolCanBuild && (access(id, FLAGS_BUILD) || access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
	{
		new adminauthid[32],adminname[32]
		get_user_authid (id,adminauthid,31)
		get_user_name(id,adminname,31)
		Log("[MOVE] Admin: %s || SteamID: %s moved an entity", adminname, adminauthid)
	}
	
	client_cmd(id, "spk %s", GRAB_START);
	
	ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Post, g_fwDummyResult, id, ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Jkidd
Mesajlar: 144
Kayıt: Pzt Haz 26, 2017 7:04 pm

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen Jkidd »

Sizin bb menü ve class ı kullanıyorum ve zombiler e ile bozuyor sizin sw girip baktıgımda ise öyle birşey göremedim yetkisi olan mı bozabilir acaba ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Blue
Mesajlar: 951
Kayıt: Pzr Haz 12, 2016 12:19 pm
Clan İsmi: CoveteuS

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen Blue »

@MRX3565
Zaten Yarısını Yazmış Kod Olarak. İşin Aslı Modunuzla ALakalı. Eğer Modunuzda Yetkili Kişiler. Build Time Bittikten Sonra İstedikleri Kadar Oynatabilirler.Hatta Zombi Olan Kişi Eğer Mapda Bug Varsa İnsanların Nesnelerini Bile Tutabilir. Kısaca Yeni Bir Mod Bulup Kurmak Çözüm. Tabii MOdun İçinde Şu Yetkiyi ADMIN_RCON Yaparsanız Sadece Kurucular Tutar Nesneleri.

Bunu

Kod: Tümünü seç

#define FLAGS_BUILD 	ADMIN_IMMUNITY

Kod: Tümünü seç

#define FLAGS_BUILD 	ADMIN_RCON
Yaparsanız. Direk Rcon Yetkisi Sadece Tutabilir Diğer Yetkililer Elleyemez Nesnelere.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Jkidd
Mesajlar: 144
Kayıt: Pzt Haz 26, 2017 7:04 pm

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen Jkidd »

bu dediğinizi bbmenü de ki sma dan mı yapıcam nerden yapıldığını bilmiyorum yardımcı olsanız ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MRX3565
Mesajlar: 1667
Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
Konum: Bilinmiyor.

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen MRX3565 »

Basebuilder mod indirin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Blue
Mesajlar: 951
Kayıt: Pzr Haz 12, 2016 12:19 pm
Clan İsmi: CoveteuS

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen Blue »

BBmenu İle Hiçbir Âlakası Bulunmamaktadır. Dediğimi Okuduysanız. Herşey Modda Başlayıp Mod'da Bitmekte. Kısaca Csduragının Modunu Kullanmakta İseniz. Netten Yeni Bir Basebuilder Mod Bulup Kurabilirsiniz. Zaten Yukarıda Attığım Koduda Uygularsanız Sorununuz Çözülücektir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Jkidd
Mesajlar: 144
Kayıt: Pzt Haz 26, 2017 7:04 pm

BaseBuilder da Base Sorunu

Mesaj gönderen Jkidd »

Ben CsDuragının kini kullanıyorum nasıl yapıcam şimdi anlatabilir misiniz .

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla