Valve Hammer , Mapda Kasma

Harita , model yapım dersleri , araç gereçleri.

Moderatör: Moderatörler

Cevapla
Sal Haz 30, 2020 2:28 pm
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Mesajlar: 324
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Clan İsmi: KozmoS Gaming ~
Arkadaşlar Basebuilder haritası yaptım ışık sızması felan yok ama bazı arkadaşlarda Duvara bakınca fps düşüyor ama her yerde degil ara ara yerlerde düşüyor Haritadan taşları kaldırdım taşlarda sorun varmı diye ama taşlardada sorun yok.Sorun nerede acaba ?
♦ 213.238.173.XX
ts3.XxX.com ♦

KozmoS Gaming BaseBuilder 』


🇹🇷

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Haz 30, 2020 2:50 pm

Mesajlar: 17
Kayıt: Sal Haz 30, 2020 2:46 pm
Işık sızması yok diyorsun ama gözünden kaçmış veya göremediğin bir yerde sızma olabilir.İyice bi kontrol et gerçekten sızma yoksa bilmiyorum :(

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Haz 30, 2020 2:53 pm
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Mesajlar: 324
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Clan İsmi: KozmoS Gaming ~
ışık sızma hatalarına nasıl ulaşıcağım ?, kordinatlar var ama ulaşamıyorum.
♦ 213.238.173.XX
ts3.XxX.com ♦

KozmoS Gaming BaseBuilder 』


🇹🇷

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Haz 30, 2020 3:02 pm

Mesajlar: 17
Kayıt: Sal Haz 30, 2020 2:46 pm
Koordinatlar ile ulaşamazsın zaten.Bence en güvenilir olan yavaş yavaş her yere bakarak kendin bulman.Benden bu kadar :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Haz 30, 2020 3:23 pm
Kullanıcı avatarı

Mesajlar: 156
Kayıt: Cmt Eyl 23, 2017 8:12 pm
Konum: Yalova
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: Virex
bestcore yazdı:
Sal Haz 30, 2020 2:53 pm
ışık sızma hatalarına nasıl ulaşıcağım ?, kordinatlar var ama ulaşamıyorum.
haritayı derledikten sonra portal dosyası oluşması gerekiyor onla leaklı bölgeleri bulabiliyorsun

https://prnt.sc/t94hs4
Yaşıyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Haz 30, 2020 4:58 pm
Kullanıcı avatarı

Mesajlar: 398
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:
Dediğin doğru sorun ışık sızması değil , haritanın optimizasyona ihtiyacı var leaf yani çok fazla çizgisel hat var.Buda belli yerlerde fpsi düsürür online serverlerda dropa yol açar

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Haz 30, 2020 8:25 pm
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Mesajlar: 324
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Clan İsmi: KozmoS Gaming ~
mr1mr2 yazdı:
Sal Haz 30, 2020 4:58 pm
Dediğin doğru sorun ışık sızması değil , haritanın optimizasyona ihtiyacı var leaf yani çok fazla çizgisel hat var.Buda belli yerlerde fpsi düsürür online serverlerda dropa yol açar
Bunları nereden fixleyeceğim , veya nasıl kapatabileceğim ?
♦ 213.238.173.XX
ts3.XxX.com ♦

KozmoS Gaming BaseBuilder 』


🇹🇷

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Haz 30, 2020 9:01 pm
Kullanıcı avatarı

Mesajlar: 398
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:
Önce tam hangi noktLarda kasma var onları tespit et, daha sonra çok köşeli yani yuvarlar cisim vertexli 5 6 köşesi olan çok cisim taş duvar varsa, func_detail özelliği kullan, bir duvar çiziyorsan önve null texturesi ile oluştur ve sadece oyuncunun gördüğü kısımlara texture uygula, çok fazla gereksiz entyti kullanmamaya çalış, ve en önemlisi haritanı komple kutu içine alıp sky verme sadece tavan kısmında sky kullan.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Cevapla