Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Map ışığı bozuldu

Harita , model yapım dersleri , araç gereçleri.

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
umutycel54
Mesajlar: 183
Kayıt: Cum Şub 02, 2018 7:46 pm
Konum: Sakarya

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen umutycel54 »

Abi mapin ışıkları bozuldu hangi eşyanın bozduğunuda bilmiyom map tamamen aydınlık kasma yapıyo koyduğum hiç bir ışık çalışmıyor nasıl çözebilirim derleme ekranındaki her şeye normal tiki attım
@Serhat Öndeş

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

Map ismi .err yada .log olur onu atarmısınız.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
umutycel54
Mesajlar: 183
Kayıt: Cum Şub 02, 2018 7:46 pm
Konum: Sakarya

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen umutycel54 »

Serhat Öndeş yazdı: Pzt Haz 17, 2019 7:25 pm Map ismi .err yada .log olur onu atarmısınız.
Abi bu expert moddaki derleme ekranı

Kod: Tümünü seç

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\csduragics16\cstrike"


** Executing...
** Command: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlcsg.exe
** Parameters: "g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlcsg.exe g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut 
Entering g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       4 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

6 brushes (totalling 48 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.09 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.16 seconds)

Using Wadfile: \program files (x86)\csduragics16\cstrike\cstrike.wad
 - Contains 2 used textures, 2.02 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\csduragics16\valve\halflife.wad
 - Contains 72 used textures, 72.73 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\csduragics16\cstrike\anarchyclan.wad
 - Warning: Larger than expected texture (213312 bytes): 'LEQEND'
 - Contains 24 used textures, 24.24 percent of map (205 textures in wad)

added 19 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Texture usage is at 2.11 mb (of 4.00 mb MAX)
0.56 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlbsp.exe
** Parameters: "g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlbsp.exe g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut 

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       4 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...2801 (0.05 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1892 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1847 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2394 (0.03 seconds)
0.69 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----




** Executing...
** Command: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlvis.exe
** Parameters: "g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlvis.exe g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut 
1706 portalleafs
5443 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       4 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance    [       0 ] [       0 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

fast vis            [     off ] [     off ]
full vis            [     off ] [     off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.37 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (6.93 seconds)
average leafs visible: 156
g_visdatasize:152587  compressed from 365084
7.40 seconds elapsed

-----   END   hlvis -----




** Executing...
** Command: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlrad.exe
** Parameters: "g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlrad.exe g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut 

-= Current hlrad Settings =-
Name                | Setting             | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads              [                 4 ] [            Varies ]
verbose              [               off ] [               off ]
log                  [                on ] [                on ]
developer            [                 0 ] [                 0 ]
chart                [               off ] [               off ]
estimate             [               off ] [               off ]
max texture memory   [           4194304 ] [           4194304 ]
max lighting memory  [           6291456 ] [           6291456 ]
priority             [            Normal ] [            Normal ]

vismatrix algorithm  [          Original ] [          Original ]
oversampling (-extra)[               off ] [               off ]
bounces              [                 1 ] [                 1 ]
bounce dynamic light [                on ] [                on ]
ambient light        [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light        [           255.000 ] [           256.000 ]
circus mode          [               off ] [               off ]

smoothing threshold  [            50.000 ] [            50.000 ]
direct threshold     [            25.000 ] [            25.000 ]
direct light scale   [             2.000 ] [             2.000 ]
coring threshold     [             1.000 ] [             1.000 ]
patch interpolation  [                on ] [                on ]

texscale             [                on ] [                on ]
patch subdividing    [                on ] [                on ]
chop value           [            64.000 ] [            64.000 ]
texchop value        [            32.000 ] [            32.000 ]

global fade          [             1.000 ] [             1.000 ]
global falloff       [                 2 ] [                 2 ]
global light scale   [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma         [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale   [             1.000 ] [             1.000 ]
global sky diffusion [             1.000 ] [             1.000 ]

opaque entities      [                on ] [                on ]
sky lighting fix     [                on ] [                on ]
incremental          [               off ] [               off ]
dump                 [               off ] [               off ]

colour jitter        [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack       [   0.0 0.0 0.0 0.0 ] [   0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack         [                on ] [                on ]
spotlight points     [                on ] [                on ]

custom shadows with bounce light
                     [               off ] [               off ]
rgb transfers        [               off ] [               off ]


[Reading texlights from 'g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\lights.rad']

10397 faces
Create Patches : 66741 base patches
0 opaque faces
814846 square feet [117337840.00 square inches]
Error: Exceeded MAX_PATCHES
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem


-----   END   hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut.bsp" "C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "g:\umut\bspviever\hammer\zhlt\jail_umut.pts" "C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.pts"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\CSDURA~1\hl.exe
** Parameters: +map "jail_umut" -dev -console

buda normal derleme çıkan loglar

Kod: Tümünü seç

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlcsg.exe C:\Users\USER\Desktop\jail_umut 
Entering C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       4 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

6 brushes (totalling 48 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
 (0.10 seconds)
SetModelCenters:
 (0.00 seconds)
CSGBrush:
 (0.15 seconds)

Warning: Wad file '\program files (x86)\csduragics16\cstrike\cstrike.wad' not found
Warning: Wad file '\program files (x86)\csduragics16\valve\halflife.wad' not found
Warning: Wad file '\program files (x86)\csduragics16\cstrike\anarchyclan.wad' not found
Error: Could not open wad file \program files (x86)\csduragics16\cstrike\cstrike.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist

Error: Could not open wad file \program files (x86)\csduragics16\valve\halflife.wad
Error: Could not open wad file \program files (x86)\csduragics16\cstrike\anarchyclan.wad


-----   END   hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlbsp.exe C:\Users\USER\Desktop\jail_umut 
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlvis.exe C:\Users\USER\Desktop\jail_umut 
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.log for the cause.

-----   END   hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlrad.exe C:\Users\USER\Desktop\jail_umut 
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.log for the cause.

-----   END   hlrad -----




Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

Ayarların bozuk rmf cstrike/maps dizninde olmalı + wad ise cstrike dizininde olmalı

Ayrıca derleme ekranını expert ile bu kodlamalar ile derleyip deneyin
Screenshot_9.png
-full yerine -fast ekranını deneyin ilk önce.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
umutycel54
Mesajlar: 183
Kayıt: Cum Şub 02, 2018 7:46 pm
Konum: Sakarya

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen umutycel54 »

Serhat Öndeş yazdı: Pzt Haz 17, 2019 7:31 pm Ayarların bozuk rmf cstrike/maps dizninde olmalı + wad ise cstrike dizininde olmalı

Ayrıca derleme ekranını expert ile bu kodlamalar ile derleyip deneyin
Screenshot_9.png

-full yerine -fast ekranını deneyin ilk önce.
Böyle oldu kodları yazınca
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

umutycel54 yazdı: Pzt Haz 17, 2019 7:35 pm
Serhat Öndeş yazdı: Pzt Haz 17, 2019 7:31 pm Ayarların bozuk rmf cstrike/maps dizninde olmalı + wad ise cstrike dizininde olmalı

Ayrıca derleme ekranını expert ile bu kodlamalar ile derleyip deneyin
Screenshot_9.png

-full yerine -fast ekranını deneyin ilk önce.
Böyle oldu kodları yazınca

Evet evet yapıp oluşan log yada err dosyasını gönderin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
umutycel54
Mesajlar: 183
Kayıt: Cum Şub 02, 2018 7:46 pm
Konum: Sakarya

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen umutycel54 »

Serhat Öndeş yazdı: Pzt Haz 17, 2019 7:36 pm
umutycel54 yazdı: Pzt Haz 17, 2019 7:35 pm
Serhat Öndeş yazdı: Pzt Haz 17, 2019 7:31 pm Ayarların bozuk rmf cstrike/maps dizninde olmalı + wad ise cstrike dizininde olmalı

Ayrıca derleme ekranını expert ile bu kodlamalar ile derleyip deneyin
Screenshot_9.png

-full yerine -fast ekranını deneyin ilk önce.
Böyle oldu kodları yazınca

Evet evet yapıp oluşan log yada err dosyasını gönderin.
Bu err dosyası

Kod: Tümünü seç

hlvis: Error: Error opening C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.bsp: No such file or directory

Buda Log

Kod: Tümünü seç

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlvis.exe C:\Users\USER\Desktop\jail_umut 
Error: Error opening C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.bsp: No such file or directory

-----   END   hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: G:\Umut\BSPVIE~1\Hammer\Zhlt\hlrad.exe -sparse -extra C:\Users\USER\Desktop\jail_umut 
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\USER\Desktop\jail_umut.log for the cause.

-----   END   hlrad -----




Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

Tamam hata basit hammer ayarlarınız bozuk.

Ayarlarınızı bu şekilde güncelleyin oyun steam değil ise cliente göre yapın.
Screenshot_10.png
Screenshot_11.png
Screenshot_12.png
Screenshot_13.png
Screenshot_14.png
Screenshot_15.png
Jack adlı programa göre attım tüm programlarda ayarlar aynıdır sadece menü değişiktir.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
umutycel54
Mesajlar: 183
Kayıt: Cum Şub 02, 2018 7:46 pm
Konum: Sakarya

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen umutycel54 »

Serhat Öndeş yazdı: Pzt Haz 17, 2019 7:43 pm Tamam hata basit hammer ayarlarınız bozuk.

Ayarlarınızı bu şekilde güncelleyin oyun steam değil ise cliente göre yapın.
Abi derleme hatası düzeldi ama ışık hatası halla devam ediyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ali.<d
Mesajlar: 13
Kayıt: Cum Nis 26, 2019 6:26 pm

Map ışığı bozuldu

Mesaj gönderen ali.<d »

Serhat in dediklerini yapman lazim birde max_patches hatasi var derleme ekraninda light.exe. bolumune -sparse komutunu ekle

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla