Admin ayı şapka ayakkabı istek
Moderatör: Moderatörler
-
- Mesajlar: 2
- Kayıt: Çrş Eyl 16, 2020 12:28 am
-
- Mesajlar: 7
- Kayıt: Pzt Oca 03, 2022 3:46 pm
Admin ayı şapka ayakkabı istek
terror.mdl hatası var o nedir ? dosyasını atabilirmisinizDragon ~ Fearless yazdı: ↑Cum Şub 07, 2020 10:00 pm Denermisin ban yetkisine ayarladım.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <engine> //Eðer ki admin_head modelini kullanmaya devam edecekseniz bir alt satýrdaki #define SADECE_PRO_SAPKASI nýn baþýnda // olmayacak, //Ama eðer ki pelerin modeli yada abuk sabuk bir model için ayarlama yapacaksanýz aþaðýdaki #define SADECE_PRO_SAPKASI nýn baþýnda // olmalý. //Bunun sebebi bu eklentinin admin_head.mdl modeline uyumlu yazýlmasý. #define SADECE_PRO_SAPKASI //Eklenti Hakkýnda -> Admin þapkasýnýn skin deðiþimi için oyuncu doðmasýný algýlayan bir yer lazým, hamsandwich. #if defined SADECE_PRO_SAPKASI #include <hamsandwich> #endif //Eklenti Hakkýnda -> 1.8.3 uyumunu bu þekilde saðladým, eðer ki AmxModx sürümü 1.8.3'ün altýnda ise disconnected kýsmýný disconnect olarak deðiþtirecek. #if AMXX_VERSION_NUM < 183 #define client_disconnected client_disconnect #endif //Admin yetkisi, kick olarak ayarladým ben, gerekirse deðiþtirirsiniz. #define YETKI ADMIN_BAN //Þapka modelinin yolu, eðer bu modeli deðiþtirecekseniz SADECE_PRO_SAPKASI ayarýndan çýkartýnýz. Satýr 4'ü okuyunuz. new const SAPKA_YOLU[] = "models/ayisapkasi.mdl"; new Ent[33]; public plugin_init() { register_plugin("Admin Sapkasi", "1.0", "CSmiLeFaCe"); #if defined SADECE_PRO_SAPKASI RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", true); //Eklenti Hakkýnda -> Spawn kullanmamýn sebebi eðer ki model deðiþikliði olur ise þapkanýnda ona göre deðiþmesi. #endif } #if defined SADECE_PRO_SAPKASI public Spawn(id) { if(is_valid_ent(Ent[id]) && is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { new modelID = get_model_id(id) entity_set_int(Ent[id], EV_INT_body, modelID); } } #endif Kontrol(const id) { if(Ent[id] && is_valid_ent(Ent[id])) { entity_set_int(Ent[id], EV_INT_flags, FL_KILLME); entity_set_float(Ent[id], EV_FL_nextthink, get_gametime()); Ent[id] = 0; } } public client_putinserver(id) { if(!(get_user_flags(id) & YETKI)) { return; } Kontrol(id); if((Ent[id] = create_entity("info_target"))) { entity_set_string(Ent[id], EV_SZ_classname, "sapka"); entity_set_model(Ent[id], SAPKA_YOLU); entity_set_int(Ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW); entity_set_edict(Ent[id], EV_ENT_aiment, id); } } public client_disconnected(id) { Kontrol(id); } public plugin_precache() { precache_model(SAPKA_YOLU); #if defined SADECE_PRO_SAPKASI force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl"); force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl"); force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl"); force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl"); force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl"); force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl"); force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl"); force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl"); force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl"); //Buralarý bilmiyorum neden yazýlmýþ, KaLoSZyFeR yazmýþ, kullanmaz isek ayýp olur. #endif } #if defined SADECE_PRO_SAPKASI //Alt kýsým adminmark eklentisinden hazýr olarak alýnmýþtýr. //Written by KaLoSZyFeR for adminmark model file. new modelname[9][] ={ "gign", "gsg9", "sas", "urban", "vip", "arctic", "guerilla", "leet", "terror" } public get_model_id(id) { new modelStr[32], iNum=32, modelID get_user_info(id,"model",modelStr,iNum) for(new i = 0; i < 9; i++) { if (equali (modelStr, modelname[i]) ) { modelID = i } } return modelID } #endif /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1031\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Link: | |
Linklerini gizle |