Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Yeni gelen doğmuyor

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
proplayerxx
Mesajlar: 113
Kayıt: Pzr Kas 13, 2016 11:56 am
Server Ip/DNS: CS48.CSDuragi.COM
Clan İsmi: ColdFire
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen proplayerxx »

arkadaşlar ekteki pluginde map yeni açıldığında girenler revleniyor tek otomatik ama nedense yeni giren kişiler revlenmiyor ölü kalıyor düzeltirmisiniz?
respawn.sma
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

IMANSIZ WINSTON HOCA
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 1206
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 1:07 am
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.44
Clan İsmi: Wild Gaminq
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen IMANSIZ WINSTON HOCA »

'Amx_cvar respawn_enabled 1' Bunu Denedinmi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
proplayerxx
Mesajlar: 113
Kayıt: Pzr Kas 13, 2016 11:56 am
Server Ip/DNS: CS48.CSDuragi.COM
Clan İsmi: ColdFire
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen proplayerxx »

IMANSIZ WINSTON HOCA yazdı:'Amx_cvar respawn_enabled 1' Bunu Denedinmi ?
evet

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

PaZee
Mesajlar: 1761
Kayıt: Çrş Şub 22, 2017 11:28 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: Cs.teknoklan.com
Clan İsmi: TeknoKlan
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen PaZee »

konu uplatmak yasak .

Kod: Tümünü seç

/* AMXX Mod script.
*
* (c) Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties). 
*
* Changelog
* 1.1:
*   Added /respawn command to spawn a player if they're dead
*   Added a public cvar
* 1.0: 
*	Pistols are now given to players when they respawn
*	sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
*	sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] =	"1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DISABLE_CS 0

// team ids 
#define UNASSIGNED 0 
#define TS 1 
#define CTS 2 
#define AUTO_TEAM 5 

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

	register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

	register_event("DeathMsg","on_Death","a")
	
	register_cvar("sv_checkpistols", "1")
	register_cvar("sv_respawn", "1")
	register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

	register_clcmd("say","on_Chat")
	register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
	{
		client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

	new szSaid[32]
	read_args(szSaid, 31) 

	if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
	{
		spawn_func(id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public check_pistols()
{
	/* Determine if we should give players a pistol or not */
	if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
	{
		set_task(1.0, "check_pistols")
		new mapname[32]
		get_mapname(mapname,31) 
		if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
				g_PistolsDisabled = true
	}
}

public spawn_func(id)
{
	new parm[1]
	parm[0]=id
	
	/* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
	set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
	set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

	/* Then give them a suit and a knife */
	set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}
public client_autorizhed(id)
{
	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
		return PLUGIN_CONTINUE
		
    spawn_func(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public on_Death()
{
	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	new victim_id = read_data(2)
	
	spawn_func( victim_id )

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
	new id = parm[0]

	give_item(id, "item_suit")
	give_item(id, "weapon_knife")

	/* Determines if a players should be given a pistol */
	if ( !g_PistolsDisabled )
	{
		new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false 
		get_user_weapons(id,wpnList,number)
		
		/* Determine if the player already has a pistol */
		for (new i = 0;i < number;i++)
		{ 
			if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18) 
				foundGlock = true 
			if (wpnList[i] == CSW_USP) 
				foundUSP = true 
		}
		
		/* Give a T his/her pistol */
		if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )
		{
				give_item(id,"weapon_glock18")
				give_item(id,"ammo_9mm")
				give_item(id,"ammo_9mm")
		}
		/* Give a CT his/her pistol */
		else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )
		{
				give_item(id,"weapon_usp")
				give_item(id,"ammo_45acp")
				give_item(id,"ammo_45acp")
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
	spawn(parm[0])
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
proplayerxx
Mesajlar: 113
Kayıt: Pzr Kas 13, 2016 11:56 am
Server Ip/DNS: CS48.CSDuragi.COM
Clan İsmi: ColdFire
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen proplayerxx »

PaZee yazdı:konu uplatmak yasak .

Kod: Tümünü seç

/* AMXX Mod script.
*
* (c) Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties). 
*
* Changelog
* 1.1:
*   Added /respawn command to spawn a player if they're dead
*   Added a public cvar
* 1.0: 
*	Pistols are now given to players when they respawn
*	sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
*	sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] =	"1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DISABLE_CS 0

// team ids 
#define UNASSIGNED 0 
#define TS 1 
#define CTS 2 
#define AUTO_TEAM 5 

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

	register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

	register_event("DeathMsg","on_Death","a")
	
	register_cvar("sv_checkpistols", "1")
	register_cvar("sv_respawn", "1")
	register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

	register_clcmd("say","on_Chat")
	register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
	{
		client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

	new szSaid[32]
	read_args(szSaid, 31) 

	if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
	{
		spawn_func(id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public check_pistols()
{
	/* Determine if we should give players a pistol or not */
	if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
	{
		set_task(1.0, "check_pistols")
		new mapname[32]
		get_mapname(mapname,31) 
		if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
				g_PistolsDisabled = true
	}
}

public spawn_func(id)
{
	new parm[1]
	parm[0]=id
	
	/* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
	set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
	set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

	/* Then give them a suit and a knife */
	set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}
public client_autorizhed(id)
{
	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
		return PLUGIN_CONTINUE
		
    spawn_func(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public on_Death()
{
	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	new victim_id = read_data(2)
	
	spawn_func( victim_id )

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
	new id = parm[0]

	give_item(id, "item_suit")
	give_item(id, "weapon_knife")

	/* Determines if a players should be given a pistol */
	if ( !g_PistolsDisabled )
	{
		new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false 
		get_user_weapons(id,wpnList,number)
		
		/* Determine if the player already has a pistol */
		for (new i = 0;i < number;i++)
		{ 
			if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18) 
				foundGlock = true 
			if (wpnList[i] == CSW_USP) 
				foundUSP = true 
		}
		
		/* Give a T his/her pistol */
		if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )
		{
				give_item(id,"weapon_glock18")
				give_item(id,"ammo_9mm")
				give_item(id,"ammo_9mm")
		}
		/* Give a CT his/her pistol */
		else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )
		{
				give_item(id,"weapon_usp")
				give_item(id,"ammo_45acp")
				give_item(id,"ammo_45acp")
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
	spawn(parm[0])
}
gene revlenmiyor yeni gelenler fixli plugin varsa link atarmsn

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

IMANSIZ WINSTON HOCA
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 1206
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 1:07 am
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.44
Clan İsmi: Wild Gaminq
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen IMANSIZ WINSTON HOCA »

Pazee'nin Verdiği Olması Gerekiyor Bişeyleri Yanlış Yapıyorsun Bence ?.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Hiçbir eklenti kurmadan bu vermiş olduğum cvarları girerseniz oyuna giren kişiler doğrudan revlenir.
mp_roundrespawn_time 600
mp_forcerespawn 3

Daha evvelden denemedim ama olması gerekmekte, cvar komutları bunları gerektiriyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
proplayerxx
Mesajlar: 113
Kayıt: Pzr Kas 13, 2016 11:56 am
Server Ip/DNS: CS48.CSDuragi.COM
Clan İsmi: ColdFire
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen proplayerxx »

Yek'-ta yazdı:Hiçbir eklenti kurmadan bu vermiş olduğum cvarları girerseniz oyuna giren kişiler doğrudan revlenir.
mp_roundrespawn_time 600
mp_forcerespawn 3

Daha evvelden denemedim ama olması gerekmekte, cvar komutları bunları gerektiriyor.
ah sen olmasan :)
çok teşekkürler çözüldü

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni gelen doğmuyor

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Kapatmak istersen;
mp_roundrespawn_time 20
mp_forcerespawn 0

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla