Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Yasaklı Kodlar

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
PawNod
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 63
Kayıt: Sal Eyl 22, 2020 6:20 pm

Yasaklı Kodlar

Mesaj gönderen PawNod »

Eklenti içerisinde yasaklı kodlar varmış bulamadım;

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >

#define HUD_HIDE_MONEY (1<<5)

new const PLUGIN_NAME[  ] = "New HUD System( Show AP / HP )";
new const PLUGIN_VERSION[  ] = "1.0";
new const PLUGIN_AUTHOR[  ] = "a";

native bio_get_packs(id)

#define ColorRed		0
#define ColorGreen	255
#define ColorBlue		0

#define SpecColorRed	0
#define SpecColorGreen	200
#define SpecColorBlue	200

// Thanks Aragon for this codes( director HUD )
#define clamp_byte(%1)		( clamp( %1, 0, 255 ) )
#define pack_color(%1,%2,%3)	( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )

const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2;

new SyncHudMessage;

new g_cvar_show_type;
public plugin_init(  ) {

	register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR );
	register_event( "ResetHUD", "event_ResetHud", "be" );

	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawnedPost", 1 );

	g_cvar_show_type = register_cvar( "nhs_show", "1" );

	SyncHudMessage = CreateHudSyncObj(  );
}

public Ham_PlayerSpawnedPost( id )
	if( is_user_connected( id ) )
		set_task( 1.0, "ShowHud", id, _, _, "b" );

public event_ResetHud( id )
	ShowHud( id );
public ShowHud( id ) {
	switch( get_pcvar_num( g_cvar_show_type ) ) {

		case 0: {

			if( is_user_alive( id ) && ( get_user_team( id ) == 1 || get_user_team( id ) == 2 ) ) {

				new szMessage[ 256 ];
				formatex( szMessage, sizeof( szMessage ) - 1,"Health: %d   Armor: %d   BP:%d", get_user_health( id ), get_user_armor( id ) , bio_get_packs(id));

				set_hudmessage( ColorRed, ColorGreen, ColorBlue, 0.02, 0.94, 0, 0.5, 15.0, 2.0, 2.0, -1 );
				ShowSyncHudMsg( id, SyncHudMessage, szMessage );

				set_pdata_int( id, 361, get_pdata_int( id, 361 ) | ( 1<<3 ) );
			}

			else {

				new idSpec;
				new szPlayerName[ 32 ];

				idSpec = pev( id, PEV_SPEC_TARGET );
				get_user_name( idSpec, szPlayerName, 31 );

				set_hudmessage( SpecColorRed, SpecColorGreen, SpecColorBlue, -1.0, 0.7, 0, 0.5, 15.0, 2.0, 2.0, -1 );
				ShowSyncHudMsg( id, SyncHudMessage, "Spectating: %s^nHealth: %d^nArmor: %d", szPlayerName, get_user_health( idSpec ), get_user_armor( idSpec ) );
			}
		}

		case 1: {
	
			if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) && ( get_user_team( id ) == 1 || get_user_team( id ) == 2 ) ) {

				new szMessage[ 256 ];
				formatex( szMessage, sizeof( szMessage ) - 1,"Health: %d   Armor: %d", get_user_health( id ), get_user_armor( id ) );

				ShowHudMessage( id, szMessage, ColorRed, ColorGreen, ColorBlue, 0.02, 0.94, 0, _, 1.0 );

				set_pdata_int( id, 361, get_pdata_int( id, 361 ) | ( 1<<3 ) );
			}

			else {

				new idSpec;
				new szPlayerName[ 32 ];

				idSpec = pev( id, PEV_SPEC_TARGET );
				get_user_name( idSpec, szPlayerName, 31 );

				new szMessage[ 256 ];
				formatex( szMessage, sizeof( szMessage ) - 1,"Spectating: %s^nHealth: %d^nArmor: %d", szPlayerName, get_user_health( idSpec ), get_user_armor( idSpec ) );

				ShowHudMessage( id, szMessage, SpecColorRed, SpecColorGreen, SpecColorBlue, -1.0, 0.7, 0, _, 1.0 );
			}
		}
	}
}

stock ShowHudMessage( const id, const szMessage[  ], red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 0.01, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.01, Float:fadeouttime = 0.01 ) {

	new iCount = 1, szPlayers[ 32 ];
	
	if( id )
		szPlayers[ 0 ] = id;

	else
	get_players( szPlayers, iCount, "ch"); {

		for( new i = 0; i < iCount; i++ ) {

			if( is_user_connected( szPlayers[ i ] ) ) {

				new iColor = pack_color( clamp_byte( red ), clamp_byte( green ), clamp_byte( blue ) )
				
				message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_DIRECTOR, _, szPlayers[ i ] );
				write_byte( strlen( szMessage ) + 31 );
				write_byte( DRC_CMD_MESSAGE );
				write_byte( effects );
				write_long( iColor );
				write_long( _:x );
				write_long( _:y );
				write_long( _:fadeintime );
				write_long( _:fadeouttime );
				write_long( _:holdtime );
				write_long( _:fxtime );
				write_string( szMessage );
				message_end(  );
			}
		}
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Yasaklı Kodlar

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ByBuLuT ☪
Mesajlar: 2368
Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
Konum: Samsun
Clan İsmi: -
İletişim:

Yasaklı Kodlar

Mesaj gönderen ByBuLuT ☪ »

denemedim hızlıca baktım SV_DIRECTOR den büyük ihtimal

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Yasaklı Kodlar

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

ByBuLuT ☪ yazdı: Prş Kas 05, 2020 11:56 am denemedim hızlıca baktım SV_DIRECTOR den büyük ihtimal
Bazen bilgiyi hazır vermek değil , bilgiye nasıl ulaşılacağını göstermek gerekir 🙂

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
PawNod
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 63
Kayıt: Sal Eyl 22, 2020 6:20 pm

Yasaklı Kodlar

Mesaj gönderen PawNod »

Fatih in attığı ile çözdüm meseleyi teşekkür ediyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Yasaklı Kodlar

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Rica ederim. Bybulut'un cevabıda doğru ama 🙂

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla