Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Win sprite istek spr

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
0nurd0gann
Mesajlar: 748
Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
Clan İsmi: BLOODY GAMING
İletişim:

Win sprite istek spr

Mesaj gönderen 0nurd0gann »

Merhabalar, el sonu win eklentisindeki .spr'yi değiştirmek istiyorum fakat pek beceremedim yardımcı olabilirmisiniz ?
eklentinin orjinalı bu;
WinSprite.rar
bizim yaptığımız .spr bu;
Adsız.png
csm-roundkazanma.rar
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
0nurd0gann
Mesajlar: 748
Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
Clan İsmi: BLOODY GAMING
İletişim:

Win sprite istek spr

Mesaj gönderen 0nurd0gann »

yapabilen olursa sevinirim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

JB[EREN]JB
Mesajlar: 400
Kayıt: Cum Haz 03, 2016 8:13 pm
Konum: Anamur/Kalınören

Win sprite istek spr

Mesaj gönderen JB[EREN]JB »

Mobildeyim, sorun tam olarak ne?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
0nurd0gann
Mesajlar: 748
Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
Clan İsmi: BLOODY GAMING
İletişim:

Win sprite istek spr

Mesaj gönderen 0nurd0gann »

clanıma uygun win sprite mesajı hazırladım eklentiye kurduğumda yektanın default winsprite .spr'si yansıyor düzeltemedim yokmu koskoca forumda bundan anlayan

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

JB[EREN]JB
Mesajlar: 400
Kayıt: Cum Haz 03, 2016 8:13 pm
Konum: Anamur/Kalınören

Win sprite istek spr

Mesaj gönderen JB[EREN]JB »

0nurd0gann yazdı: Pzt Şub 10, 2020 7:18 pm clanıma uygun win sprite mesajı hazırladım eklentiye kurduğumda yektanın default winsprite .spr'si yansıyor düzeltemedim yokmu koskoca forumda bundan anlayan
Spr dosyasını düzgün bir şekilde hazırlayıp yükledi isen aynı adı kullanmamalısın, önceki spr dosyası ile aynı isimde ise öyle olması normal. SPR dosyasının adını değiştirip dene.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

JB[EREN]JB
Mesajlar: 400
Kayıt: Cum Haz 03, 2016 8:13 pm
Konum: Anamur/Kalınören

Win sprite istek spr

Mesaj gönderen JB[EREN]JB »

Bunlar ile tekrar dene.
WinTeam-forTR-Yektav4.sma

Kod: Tümünü seç

//#define FADE_SCREEN

//#define HIDE_CROSSHAIR

#include <amxmodx>
#include <cstrike>


#define CSW_KNIFE   29
#define CSW_SHIELD  2
#define DEFAULT_FOV 90

new bool:g_bSomeBool, g_iRoundState;

enum _:ROUNDWIN_States {
    ROUND_DRAW = 0,
    ROUND_WIN_T,
    ROUND_WIN_CT
}

enum _:MESSAGES {
    g_iMsg_WeaponList,

    g_iMsg_CurWeapon,
    g_iMsg_ForceCam,
#if defined HIDE_CROSSHAIR
    g_iMsg_SetFOV,
    g_iMsg_HideWeapon
#else
    g_iMsg_SetFOV
#endif
}

new g_Messages_Name[MESSAGES][] = {
    "WeaponList",

    "CurWeapon",
    "ForceCam",
#if defined HIDE_CROSSHAIR
    "SetFOV",
    "HideWeapon"
#else
    "SetFOV"
#endif
}

new g_Messages[MESSAGES];
new g_Sprites[][] = {
    "sprites/bloody-roundkazanmayazi.txt",

    "sprites/640hud11.spr",
    "sprites/640hud10.spr",
    "sprites/640hud7.spr",

    "sprites/bloody-roundkazanma.spr"

}

new Trie:g_tReplaceInfoMsg;
new const CMD[] = "bloody-roundkazanmayazi";

public plugin_precache(){
    for(new i; i < sizeof(g_Sprites); i++)
        precache_generic(g_Sprites[i]);
}

public plugin_init(){
    register_plugin("WinTeam", "4", "Some Scripter"); //Eksiltme Yek'-ta

    register_clcmd(CMD,"FakeSwitch");

    register_event("HLTV", "Event_NewRound","a","1=0","2=0");


    register_event("SendAudio", "Event_CTWin","a","2=%!MRAD_ctwin");
    register_event("SendAudio", "Event_TerroristWin","a","2=%!MRAD_terwin");
    register_event("SendAudio", "Event_Draw","a","2=%!MRAD_rounddraw");
    g_tReplaceInfoMsg = TrieCreate();Fill_trie();
    register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "MessageTextMsg");
    for(new i; i < sizeof(g_Messages); i++){
        g_Messages[i] = get_user_msgid(g_Messages_Name[i]);
        register_message(g_Messages[i], "block");
    }
}



public Event_CTWin(){
    g_iRoundState = ROUND_WIN_CT;
    StartDraw();
}

public Event_TerroristWin(){
    g_iRoundState = ROUND_WIN_T;
    StartDraw();
}

public Event_Draw(){
    g_iRoundState = ROUND_DRAW;

}

public Event_NewRound(){

    if(!g_iRoundState)return;

    g_iRoundState = ROUND_DRAW;

    g_bSomeBool = false;


#if defined HIDE_CROSSHAIR
    Msg_HideWeapon(0);
#endif
    Msg_WeaponList("weapon_knife",-1,-1,-1,-1,2,1,CSW_KNIFE,0);
    Msg_CurWeapon(0,0,0);
}
// forum.csduragi.com
public block(){
    if(g_bSomeBool)return PLUGIN_HANDLED;

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public FakeSwitch(const client)engclient_cmd(client,"weapon_shield");

public sendweapon(){
    switch(g_iRoundState){

        case ROUND_WIN_CT:  Msg_WeaponList(CMD,-1,-1,-1,-1,0,11,CSW_SHIELD,0);
        case ROUND_WIN_T:   Msg_WeaponList(CMD,-1,-1,-1,-1,0,11,CSW_SHIELD,0);
    }


#if defined HIDE_CROSSHAIR
    Msg_HideWeapon(64);
#endif

    Msg_SetFOV(DEFAULT_FOV-1);

    g_bSomeBool = false;


    switch(g_iRoundState){
        case ROUND_WIN_CT:  Msg_CurWeapon(1,2,-1);
        case ROUND_WIN_T:   Msg_CurWeapon(64,2,-1);
    }

    g_bSomeBool = true;

    Msg_SetFOV(DEFAULT_FOV);
}

public StartDraw(){


    g_bSomeBool = true;
    set_task(0.6,"sendweapon");
}

stock Msg_WeaponList(const WeaponName[],PrimaryAmmoID,PrimaryAmmoMaxAmount,SecondaryAmmoID,SecondaryAmmoMaxAmount,
                        SlotID,NumberInSlot,WeaponID,Flags){
    message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_WeaponList], .player = 0);
    {
        write_string(WeaponName);
        write_byte(PrimaryAmmoID);
        write_byte(PrimaryAmmoMaxAmount);
        write_byte(SecondaryAmmoID);
        write_byte(SecondaryAmmoMaxAmount);
        write_byte(SlotID);
        write_byte(NumberInSlot);
        write_byte(WeaponID);
        write_byte(Flags);
    }
    message_end();
}



stock Msg_CurWeapon(IsActive,WeaponID,ClipAmmo)
{
    message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_CurWeapon], .player = 0);
    {
        write_byte(IsActive);
        write_byte(WeaponID);
        write_byte(ClipAmmo);
    }
    message_end();
}

stock Msg_SetFOV(Degrees){
    message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_SetFOV], .player = 0);
    {
        write_byte(Degrees);
    }
    message_end();
}

#if defined HIDE_CROSSHAIR
stock Msg_HideWeapon(Flags){
    message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_HideWeapon], .player = 0);
    {
        write_byte(Flags);
    }
    message_end();
}
#endif
public Fill_trie(){
    TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#CTs_Win","some shit");
    TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Terrorists_Win","some shit");
    //TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Target_Bombed","some shit");
    //TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Target_Saved","some shit");
    //4TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Hostages_Not_Rescued","some shit");
}
public MessageTextMsg() {
    new szMsg[192];
    get_msg_arg_string(2, szMsg, charsmax(szMsg));
    if(TrieGetString(g_tReplaceInfoMsg, szMsg, szMsg, charsmax(szMsg)))return 1;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_end()TrieDestroy(g_tReplaceInfoMsg);
csm-roundkazanmayazi.txt

Kod: Tümünü seç

5
weapon			640 640hud10	0	0	170	45
weapon_s		640 640hud11	0	0	170	45
ammo			640 640hud7	72	72	24	24
zoom			640 bloody-roundkazanma	0	-250	450	430
zoom_autoaim		640 bloody-roundkazanma	0	188	450	430
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
0nurd0gann
Mesajlar: 748
Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
Clan İsmi: BLOODY GAMING
İletişim:

Win sprite istek spr

Mesaj gönderen 0nurd0gann »

pc gecince bakacagım tesekkurler sımdıden

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

insanity
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 60
Kayıt: Prş Şub 06, 2020 12:57 pm
Konum: Eskişehir
Clan İsmi: insanity``
İletişim:

Win sprite istek spr

Mesaj gönderen insanity »

Konunuz Çözüldü ise belirtin Yardimci Olalim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla