Win sprite istek spr
Moderatör: Moderatörler
-
0nurd0gann
Konu Sahibi - Mesajlar: 748
- Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
- Clan İsmi: BLOODY GAMING
- İletişim:
Win sprite istek spr
Merhabalar, el sonu win eklentisindeki .spr'yi değiştirmek istiyorum fakat pek beceremedim yardımcı olabilirmisiniz ?
eklentinin orjinalı bu; bizim yaptığımız .spr bu;
eklentinin orjinalı bu; bizim yaptığımız .spr bu;
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
0nurd0gann
Konu Sahibi - Mesajlar: 748
- Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
- Clan İsmi: BLOODY GAMING
- İletişim:
-
JB[EREN]JB
- Mesajlar: 400
- Kayıt: Cum Haz 03, 2016 8:13 pm
- Konum: Anamur/Kalınören
-
0nurd0gann
Konu Sahibi - Mesajlar: 748
- Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
- Clan İsmi: BLOODY GAMING
- İletişim:
Win sprite istek spr
clanıma uygun win sprite mesajı hazırladım eklentiye kurduğumda yektanın default winsprite .spr'si yansıyor düzeltemedim yokmu koskoca forumda bundan anlayan
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
JB[EREN]JB
- Mesajlar: 400
- Kayıt: Cum Haz 03, 2016 8:13 pm
- Konum: Anamur/Kalınören
Win sprite istek spr
Spr dosyasını düzgün bir şekilde hazırlayıp yükledi isen aynı adı kullanmamalısın, önceki spr dosyası ile aynı isimde ise öyle olması normal. SPR dosyasının adını değiştirip dene.0nurd0gann yazdı: Pzt Şub 10, 2020 7:18 pm clanıma uygun win sprite mesajı hazırladım eklentiye kurduğumda yektanın default winsprite .spr'si yansıyor düzeltemedim yokmu koskoca forumda bundan anlayan
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
JB[EREN]JB
- Mesajlar: 400
- Kayıt: Cum Haz 03, 2016 8:13 pm
- Konum: Anamur/Kalınören
Win sprite istek spr
Bunlar ile tekrar dene.
Kod: Tümünü seç
//#define FADE_SCREEN
//#define HIDE_CROSSHAIR
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#define CSW_KNIFE 29
#define CSW_SHIELD 2
#define DEFAULT_FOV 90
new bool:g_bSomeBool, g_iRoundState;
enum _:ROUNDWIN_States {
ROUND_DRAW = 0,
ROUND_WIN_T,
ROUND_WIN_CT
}
enum _:MESSAGES {
g_iMsg_WeaponList,
g_iMsg_CurWeapon,
g_iMsg_ForceCam,
#if defined HIDE_CROSSHAIR
g_iMsg_SetFOV,
g_iMsg_HideWeapon
#else
g_iMsg_SetFOV
#endif
}
new g_Messages_Name[MESSAGES][] = {
"WeaponList",
"CurWeapon",
"ForceCam",
#if defined HIDE_CROSSHAIR
"SetFOV",
"HideWeapon"
#else
"SetFOV"
#endif
}
new g_Messages[MESSAGES];
new g_Sprites[][] = {
"sprites/bloody-roundkazanmayazi.txt",
"sprites/640hud11.spr",
"sprites/640hud10.spr",
"sprites/640hud7.spr",
"sprites/bloody-roundkazanma.spr"
}
new Trie:g_tReplaceInfoMsg;
new const CMD[] = "bloody-roundkazanmayazi";
public plugin_precache(){
for(new i; i < sizeof(g_Sprites); i++)
precache_generic(g_Sprites[i]);
}
public plugin_init(){
register_plugin("WinTeam", "4", "Some Scripter"); //Eksiltme Yek'-ta
register_clcmd(CMD,"FakeSwitch");
register_event("HLTV", "Event_NewRound","a","1=0","2=0");
register_event("SendAudio", "Event_CTWin","a","2=%!MRAD_ctwin");
register_event("SendAudio", "Event_TerroristWin","a","2=%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "Event_Draw","a","2=%!MRAD_rounddraw");
g_tReplaceInfoMsg = TrieCreate();Fill_trie();
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "MessageTextMsg");
for(new i; i < sizeof(g_Messages); i++){
g_Messages[i] = get_user_msgid(g_Messages_Name[i]);
register_message(g_Messages[i], "block");
}
}
public Event_CTWin(){
g_iRoundState = ROUND_WIN_CT;
StartDraw();
}
public Event_TerroristWin(){
g_iRoundState = ROUND_WIN_T;
StartDraw();
}
public Event_Draw(){
g_iRoundState = ROUND_DRAW;
}
public Event_NewRound(){
if(!g_iRoundState)return;
g_iRoundState = ROUND_DRAW;
g_bSomeBool = false;
#if defined HIDE_CROSSHAIR
Msg_HideWeapon(0);
#endif
Msg_WeaponList("weapon_knife",-1,-1,-1,-1,2,1,CSW_KNIFE,0);
Msg_CurWeapon(0,0,0);
}
// forum.csduragi.com
public block(){
if(g_bSomeBool)return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public FakeSwitch(const client)engclient_cmd(client,"weapon_shield");
public sendweapon(){
switch(g_iRoundState){
case ROUND_WIN_CT: Msg_WeaponList(CMD,-1,-1,-1,-1,0,11,CSW_SHIELD,0);
case ROUND_WIN_T: Msg_WeaponList(CMD,-1,-1,-1,-1,0,11,CSW_SHIELD,0);
}
#if defined HIDE_CROSSHAIR
Msg_HideWeapon(64);
#endif
Msg_SetFOV(DEFAULT_FOV-1);
g_bSomeBool = false;
switch(g_iRoundState){
case ROUND_WIN_CT: Msg_CurWeapon(1,2,-1);
case ROUND_WIN_T: Msg_CurWeapon(64,2,-1);
}
g_bSomeBool = true;
Msg_SetFOV(DEFAULT_FOV);
}
public StartDraw(){
g_bSomeBool = true;
set_task(0.6,"sendweapon");
}
stock Msg_WeaponList(const WeaponName[],PrimaryAmmoID,PrimaryAmmoMaxAmount,SecondaryAmmoID,SecondaryAmmoMaxAmount,
SlotID,NumberInSlot,WeaponID,Flags){
message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_WeaponList], .player = 0);
{
write_string(WeaponName);
write_byte(PrimaryAmmoID);
write_byte(PrimaryAmmoMaxAmount);
write_byte(SecondaryAmmoID);
write_byte(SecondaryAmmoMaxAmount);
write_byte(SlotID);
write_byte(NumberInSlot);
write_byte(WeaponID);
write_byte(Flags);
}
message_end();
}
stock Msg_CurWeapon(IsActive,WeaponID,ClipAmmo)
{
message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_CurWeapon], .player = 0);
{
write_byte(IsActive);
write_byte(WeaponID);
write_byte(ClipAmmo);
}
message_end();
}
stock Msg_SetFOV(Degrees){
message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_SetFOV], .player = 0);
{
write_byte(Degrees);
}
message_end();
}
#if defined HIDE_CROSSHAIR
stock Msg_HideWeapon(Flags){
message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_HideWeapon], .player = 0);
{
write_byte(Flags);
}
message_end();
}
#endif
public Fill_trie(){
TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#CTs_Win","some shit");
TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Terrorists_Win","some shit");
//TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Target_Bombed","some shit");
//TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Target_Saved","some shit");
//4TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Hostages_Not_Rescued","some shit");
}
public MessageTextMsg() {
new szMsg[192];
get_msg_arg_string(2, szMsg, charsmax(szMsg));
if(TrieGetString(g_tReplaceInfoMsg, szMsg, szMsg, charsmax(szMsg)))return 1;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_end()TrieDestroy(g_tReplaceInfoMsg);
Kod: Tümünü seç
5
weapon 640 640hud10 0 0 170 45
weapon_s 640 640hud11 0 0 170 45
ammo 640 640hud7 72 72 24 24
zoom 640 bloody-roundkazanma 0 -250 450 430
zoom_autoaim 640 bloody-roundkazanma 0 188 450 430
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
0nurd0gann
Konu Sahibi - Mesajlar: 748
- Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
- Clan İsmi: BLOODY GAMING
- İletişim:
-
insanity
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 60
- Kayıt: Prş Şub 06, 2020 12:57 pm
- Konum: Eskişehir
- Clan İsmi: insanity``
- İletişim: