Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

F Tuşu silah inceleme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
İmam-POWER
Mesajlar: 1045
Kayıt: Pzr Oca 28, 2018 11:45 pm
Konum: SAMSUNLUYUZ

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen İmam-POWER »

Selamun Aleykum hayırlı cumalar...

F Tuşu ile silahlara nasıl inceleme özelligi tanımlarım ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

Oyuncu F tusuna bastığında konsoluna impulse 100 yazdırtarak == Aşağıda bırakacağım konu yardımcı olacaktır ayrıca modelleri de var.
harita-model-paylasimi/silah-inceleme-e ... si#p129638

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
İmam-POWER
Mesajlar: 1045
Kayıt: Pzr Oca 28, 2018 11:45 pm
Konum: SAMSUNLUYUZ

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen İmam-POWER »

By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:09 pm Oyuncu F tusuna bastığında konsoluna impulse 100 yazdırtarak == Aşağıda bırakacağım konu yardımcı olacaktır ayrıca modelleri de var.
harita-model-paylasimi/silah-inceleme-e ... si#p129638
reis komutu yazdım fakat olmadı. ayrıca ben kendi skinlerime istiyorum bu f tuşu ile incelemeyi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

İmam-POWER yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:14 pm
By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:09 pm Oyuncu F tusuna bastığında konsoluna impulse 100 yazdırtarak == Aşağıda bırakacağım konu yardımcı olacaktır ayrıca modelleri de var.
harita-model-paylasimi/silah-inceleme-e ... si#p129638
reis komutu yazdım fakat olmadı. ayrıca ben kendi skinlerime istiyorum bu f tuşu ile incelemeyi.
Onun hakkında bir fikrim yok aslında ben de konu açacaktım bunun için bende yanıtı bekliyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
İmam-POWER
Mesajlar: 1045
Kayıt: Pzr Oca 28, 2018 11:45 pm
Konum: SAMSUNLUYUZ

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen İmam-POWER »

By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:23 pm
İmam-POWER yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:14 pm
By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:09 pm Oyuncu F tusuna bastığında konsoluna impulse 100 yazdırtarak == Aşağıda bırakacağım konu yardımcı olacaktır ayrıca modelleri de var.
harita-model-paylasimi/silah-inceleme-e ... si#p129638
reis komutu yazdım fakat olmadı. ayrıca ben kendi skinlerime istiyorum bu f tuşu ile incelemeyi.
Onun hakkında bir fikrim yok aslında ben de konu açacaktım bunun için bende yanıtı bekliyorum.
hep beraber bekliyelim :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen Necati Doğan »

Weapon inspect eklentisinde yapılan işlem sadece silah modellerindeki inceleme animasyonunu etkinleştiriyor. Yani eklentiyle alakası yok model ile alakalı bir durum. Default modellerde inceleme animasyonu bulunmuyor. Ama birkaç birşey araştırdım. Ancak reload efektiyle birşeyler yapmaya çalışmışlar. Pek güzel olmamış ama yinede ak47 için olanı buraya bırakıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


#define IMPULSE 100 // flashlight


enum /* default ak47 sequences */{
    idle,
    reload,
    draw,
    shoot1,
    shoot2,
    shoot3,
    inspect // custom weapon anim
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Weapon Inspect", "0.0.1", "Vaqtincha")
    register_impulse(IMPULSE, "ClCmd_Impulse")
}


public ClCmd_Impulse(id)
{
    // offsets
    const m_iId = 43
    const m_pActiveItem = 373

    new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
    // ak47 is active ?
    if(get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4) == CSW_AK47)
    {
        SendWeaponAnim2(id, .iAnim = 1/* reload */)

        return PLUGIN_HANDLED // block using flashlight
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

// using fakemeta
stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
{
    set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(pev(id, pev_body))
    message_end()
}

// using engine
stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
{
    entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
    message_end()
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
İmam-POWER
Mesajlar: 1045
Kayıt: Pzr Oca 28, 2018 11:45 pm
Konum: SAMSUNLUYUZ

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen İmam-POWER »

Necati Doğan yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:30 pm Weapon inspect eklentisinde yapılan işlem sadece silah modellerindeki inceleme animasyonunu etkinleştiriyor. Yani eklentiyle alakası yok model ile alakalı bir durum. Default modellerde inceleme animasyonu bulunmuyor. Ama birkaç birşey araştırdım. Ancak reload efektiyle birşeyler yapmaya çalışmışlar. Pek güzel olmamış ama yinede ak47 için olanı buraya bırakıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


#define IMPULSE 100 // flashlight


enum /* default ak47 sequences */{
    idle,
    reload,
    draw,
    shoot1,
    shoot2,
    shoot3,
    inspect // custom weapon anim
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Weapon Inspect", "0.0.1", "Vaqtincha")
    register_impulse(IMPULSE, "ClCmd_Impulse")
}


public ClCmd_Impulse(id)
{
    // offsets
    const m_iId = 43
    const m_pActiveItem = 373

    new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
    // ak47 is active ?
    if(get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4) == CSW_AK47)
    {
        SendWeaponAnim2(id, .iAnim = 1/* reload */)

        return PLUGIN_HANDLED // block using flashlight
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

// using fakemeta
stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
{
    set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(pev(id, pev_body))
    message_end()
}

// using engine
stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
{
    entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
    message_end()
}
deniyorum...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
İmam-POWER
Mesajlar: 1045
Kayıt: Pzr Oca 28, 2018 11:45 pm
Konum: SAMSUNLUYUZ

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen İmam-POWER »

İmam-POWER yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:35 pm
Necati Doğan yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:30 pm Weapon inspect eklentisinde yapılan işlem sadece silah modellerindeki inceleme animasyonunu etkinleştiriyor. Yani eklentiyle alakası yok model ile alakalı bir durum. Default modellerde inceleme animasyonu bulunmuyor. Ama birkaç birşey araştırdım. Ancak reload efektiyle birşeyler yapmaya çalışmışlar. Pek güzel olmamış ama yinede ak47 için olanı buraya bırakıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


#define IMPULSE 100 // flashlight


enum /* default ak47 sequences */{
    idle,
    reload,
    draw,
    shoot1,
    shoot2,
    shoot3,
    inspect // custom weapon anim
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Weapon Inspect", "0.0.1", "Vaqtincha")
    register_impulse(IMPULSE, "ClCmd_Impulse")
}


public ClCmd_Impulse(id)
{
    // offsets
    const m_iId = 43
    const m_pActiveItem = 373

    new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
    // ak47 is active ?
    if(get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4) == CSW_AK47)
    {
        SendWeaponAnim2(id, .iAnim = 1/* reload */)

        return PLUGIN_HANDLED // block using flashlight
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

// using fakemeta
stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
{
    set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(pev(id, pev_body))
    message_end()
}

// using engine
stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
{
    entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
    message_end()
}
deniyorum...
f tuşuna basınca mermi değiştirme animasyonu yapıyor :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

F Tuşu silah inceleme

Mesaj gönderen Necati Doğan »

Reload efekti demiştim zaten. İnceleme animasyonu olan modeller gerekiyor.

https://gamebanana.com/gamefiles/5976
https://gamebanana.com/skins/157208

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla