Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Tuşa Basılı Tutma

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen batmankara »

elimde bir plugin var bind c +se yazıp C tuşuna basınca oyuncunun yukarısında resim çıkıyor. Eğer C tuşuna basılı tutarsa resim basılı tuttuğu süre boyunca kalıyor basılı tutmazsa resim gidiyor. Yani bas-çek şeklinde bir plugin. Şimdi bind sorunu oluyor. Bazı eklentileri denedim mesela tus_c ye +se kodu bağladım ama C ye basıp çektiğimde 6 saniye boyunca resim kalıyor. Yani istediğim gibi olmuyor. Ben c ye basıp çektiğimde resim de gidecek.Radio3 basıp çekince bind ile aynı etkiyi yapmasını istiyorum nasıl yapabilirim?
Kod: +se ve -se olarak pluginde tanımlanmış.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen batmankara »

Güncel

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

Plugini gönderir misiniz ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen batmankara »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


new sprite_t, sprite_ct, accessCvar


public plugin_init()
{
    register_plugin("se Sprite", "1.0", "xds")
    register_clcmd("+se", "se")
    register_clcmd("-se", "se2")
    accessCvar = register_cvar("se_player", "0")
}

public plugin_precache()
{
    sprite_t = precache_model("sprites/t_se.spr")
    sprite_ct = precache_model("sprites/ct_se.spr")
}


public se(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED
    switch(get_pcvar_num(accessCvar))
    {
        case 0 : set_cheer(id)
            case 1 :
        {
            if(!access(id, ADMIN_CHAT))
                return PLUGIN_HANDLED
            set_cheer(id)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}


public se2(id)
{
    rem_cheer(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}


stock rem_cheer(id)
{
    message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(125)
    write_byte(id)
    message_end()
}


stock set_cheer(id)
{
    new players[32],inum, team;
    team = get_user_team(id);
    get_players(players,inum,"ae",team == 1 ? "TERRORIST" : "CT")
    for(new i;i<inum;i++) {
        message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, players[i])
        write_byte(124)
        write_byte(id)
        write_coord(35)
        write_short(team == 1 ? sprite_t : sprite_ct)
        write_short(100)
        message_end()
    }
}  

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new sprite_t, sprite_ct, accessCvar


public plugin_init()
{
    register_plugin("se Sprite", "1.0", "xds")
    register_clcmd("+se", "se")
    register_clcmd("-se", "se2")
    accessCvar = register_cvar("se_player", "0")
}

public plugin_precache()
{
    sprite_t = precache_model("sprites/t_se.spr")
    sprite_ct = precache_model("sprites/ct_se.spr")
}


public se(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED
    switch(get_pcvar_num(accessCvar))
    {
        case 0 : set_cheer(id)
            case 1 :
        {
            if(!access(id, ADMIN_CHAT))
                return PLUGIN_HANDLED
            set_cheer(id)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}


public se2(id)
{
    rem_cheer(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}


stock rem_cheer(id)
{
    message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(25)
    write_byte(id)
    message_end()
}


stock set_cheer(id)
{
    new players[32],inum, team;
    team = get_user_team(id);
    get_players(players,inum,"ae",team == 1 ? "TERRORIST" : "CT")
    for(new i;i<inum;i++) {
        message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, players[i])
        write_byte(124)
        write_byte(id)
        write_coord(35)
        write_short(team == 1 ? sprite_t : sprite_ct)
        write_short(100)
        message_end()
    }
}  
Dener misin ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen batmankara »

By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Haz 21, 2019 12:32 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new sprite_t, sprite_ct, accessCvar


public plugin_init()
{
    register_plugin("se Sprite", "1.0", "xds")
    register_clcmd("+se", "se")
    register_clcmd("-se", "se2")
    accessCvar = register_cvar("se_player", "0")
}

public plugin_precache()
{
    sprite_t = precache_model("sprites/t_se.spr")
    sprite_ct = precache_model("sprites/ct_se.spr")
}


public se(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED
    switch(get_pcvar_num(accessCvar))
    {
        case 0 : set_cheer(id)
            case 1 :
        {
            if(!access(id, ADMIN_CHAT))
                return PLUGIN_HANDLED
            set_cheer(id)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}


public se2(id)
{
    rem_cheer(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}


stock rem_cheer(id)
{
    message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(25)
    write_byte(id)
    message_end()
}


stock set_cheer(id)
{
    new players[32],inum, team;
    team = get_user_team(id);
    get_players(players,inum,"ae",team == 1 ? "TERRORIST" : "CT")
    for(new i;i<inum;i++) {
        message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, players[i])
        write_byte(124)
        write_byte(id)
        write_coord(35)
        write_short(team == 1 ? sprite_t : sprite_ct)
        write_short(100)
        message_end()
    }
}  
Dener misin ?
Dediğim şeyi anlamadınız herhalde tekrar anlatıyorum. Bu eklentide +se ve -se olarak tanımlanan kodlar var. Hook pluginine benzetebilirisiniz . Yani oyuncular kendisi konsola" bind c +se" yazıyor ve C tuşuna basınca yukarıda sprite çıkıyor. Konsola direk +se yazdığınızı düşünün o sprite görüntü 6 saniye boyunca gitmez. Şimdi csdurağında bind komutu olmadığından Radio3 yani C tuşunun orjinaline register_clcmd("+se", "radio3") gibi yönlendirince aynı konsola +se yazmış gibi oluyor. Halbuki normal "bind c +se" yazıldığında C tuşuna basarsınız görüntü gidip gelir, basılı tutarsınız görüntü tuttuğunuz süre boyunca kalır yani burada +se -se komutları ile ilgileniyoruz benim pluginim çokta önemli değil. Yönlendirmenin neden işe yaramadığı belli çünkü plugin sadece +se ile ilgileniyor ancak oyun +se den sonra otomatik -se ile de ilgileniyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen seypa »

Alias olarak bindlemen gerekiyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen batmankara »

alias olarak ta işe yaramıyor sonuçta "alias +1 +se" ve "alias -1 -se" yazıldığında ve +1 radio3 e yönlendirildiğinde yine konsola +1 yazmaktan farklı olmuyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen batmankara »

Güncel. Yukarıda gönderdiğim eklentiye benzer olarak daha iyi açıklanması için +hook pluginine benzetebilirsiniz. Şimdi konsola +hook yazdığımızda hook sürekli aktif oluyor. -hook yazmadan pasifleşmiyor. Şimdi bind plugini olmadığından yönlendirme ile oyunculara otomatik C tuşuna basınca hook atan plugin olamaz mı? Register_clcmd radio3 yonlendirme şeklinde yani.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Tuşa Basılı Tutma

Mesaj gönderen batmankara »

Güncel

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla