Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 727
- Kayıt: Prş Nis 07, 2016 8:00 pm
- Konum: Istanbul
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Yukarıda başlıkta belirttiğim gibi CT takımındaki bir admin T takımına geçmek istiyor ama T takımı 16 kişi başlıkta belirttiğim bu tüm kodları denese bile uyarı verip o takıma atmasını engellemek istiyorum misali ilk 3 el weapon vermemesi gibi. Varmı acaba?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Oyuncu bu komutları kullandıgında "CT" veya "TE" takımı full ise kullanamayacaktır, yanlış birşey var ise veya eklenti çalışmıyorsa geri dönüş yapabilirsin.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init(){
register_plugin("Command Block When Team Full", "0.1", "` BesTCore;");
register_clcmd("amx_team", "clcmd_BlockCommand");
register_clcmd("amx_transfer", "clcmd_BlockCommand");
register_clcmd("amx_swap", "clcmd_BlockCommand");
register_clcmd("amx_teammenu", "clcmd_BlockCommand");
}
public clcmd_BlockCommand(const id){
if(get_member_game(m_iNumCT) == 16 || get_member_game(m_iNumTerrorist) == 16){
client_print_color(id, id, "^4Takiminiz fullken bu islemi yapamazsiniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
En son bestcore tarafından Pzr Nis 18, 2021 9:40 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 727
- Kayıt: Prş Nis 07, 2016 8:00 pm
- Konum: Istanbul
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Teşekkür ederim yardımınız için ama /team kullansa da geçemez dimi? Burada göremedim de o komutları?bestcore yazdı: Pzr Nis 18, 2021 9:34 pm Oyuncu bu komutları kullandıgında "CT" veya "TE" takımı full ise kullanamayacaktır, yanlış birşey var ise veya eklenti çalışmıyorsa geri dönüş yapabilirsin.Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init(){ register_plugin("Command Block When Team Full", "0.1", "` BesTCore;"); register_clcmd("amx_team", "clcmd_BlockCommand"); register_clcmd("amx_transfer", "clcmd_BlockCommand"); register_clcmd("amx_swap", "clcmd_BlockCommand"); register_clcmd("amx_teammenu", "clcmd_BlockCommand"); } public clcmd_BlockCommand(const id){ if(get_member_game(m_iNumCT) == 16 || get_member_game(m_iNumTerrorist) == 16){ client_print_color(id, id, "^4Takiminiz fullken bu islemi yapamazsiniz."); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Yukarıdaki eklentiyi güncelledim ufak bir hata yapmışım, say'dan komutu kullanınca konsola amx_ olarak işliyor diye biliyorum deneyip dönüş yaparsan düzeltebilirim.FearLess yazdı: Pzr Nis 18, 2021 9:37 pm Teşekkür ederim yardımınız için ama /team kullansa da geçemez dimi? Burada göremedim de o komutları?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 727
- Kayıt: Prş Nis 07, 2016 8:00 pm
- Konum: Istanbul
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
@bestcore hocam sadece 16 16 değil mesela 15 15 - 14 14 olunca da atamasın yani takımlar eşitse değişmesin hiçbir şekilde
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Başlıkta full dediğiniz için öyle ayarlamıştım. Takımlar eşit ise komutlar uygulanmayacak, buyur;FearLess yazdı: Pzr Nis 18, 2021 9:45 pm @bestcore hocam sadece 16 16 değil mesela 15 15 - 14 14 olunca da atamasın yani takımlar eşitse değişmesin hiçbir şekilde
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init(){
register_plugin("Command Block When Team Full", "0.1", "` BesTCore;");
register_clcmd("amx_team", "clcmd_BlockCommand");
register_clcmd("amx_transfer", "clcmd_BlockCommand");
register_clcmd("amx_swap", "clcmd_BlockCommand");
register_clcmd("amx_teammenu", "clcmd_BlockCommand");
}
public clcmd_BlockCommand(const id){
if(get_member_game(m_iNumCT) == get_member_game(m_iNumTerrorist)){
client_print_color(id, id, "^4Takimlar esitken bu islemi yapamazsiniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 727
- Kayıt: Prş Nis 07, 2016 8:00 pm
- Konum: Istanbul
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Ben bu iki plugini de kullansam sorun olmaz dimi hocam?bestcore yazdı: Pzr Nis 18, 2021 9:48 pmBaşlıkta full dediğiniz için öyle ayarlamıştım. Takımlar eşit ise komutlar uygulanmayacak, buyur;FearLess yazdı: Pzr Nis 18, 2021 9:45 pm @bestcore hocam sadece 16 16 değil mesela 15 15 - 14 14 olunca da atamasın yani takımlar eşitse değişmesin hiçbir şekildeKod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init(){ register_plugin("Command Block When Team Full", "0.1", "` BesTCore;"); register_clcmd("amx_team", "clcmd_BlockCommand"); register_clcmd("amx_transfer", "clcmd_BlockCommand"); register_clcmd("amx_swap", "clcmd_BlockCommand"); register_clcmd("amx_teammenu", "clcmd_BlockCommand"); } public clcmd_BlockCommand(const id){ if(get_member_game(m_iNumCT) == get_member_game(m_iNumTerrorist)){ client_print_color(id, id, "^4Takimlar esitken bu islemi yapamazsiniz."); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Birisi takımların sayısına göre birisi takımların eşitliğine göre, sorun olmaz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 727
- Kayıt: Prş Nis 07, 2016 8:00 pm
- Konum: Istanbul
Takım Full Olunca Team / Transfer / Swap / Teammenu Kapatma
Teşekkürler.bestcore yazdı: Pzr Nis 18, 2021 9:59 pm Birisi takımların sayısına göre birisi takımların eşitliğine göre, sorun olmaz.
Link: | |
Linklerini gizle |