Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz
Moderatör: Moderatörler
-
burakxd383
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
-
İletişim:
Mesaj
gönderen burakxd383 »
Noblemans Gaming yazdı: Prş Haz 06, 2019 9:51 am
eklenti plague modda serveri çökertiyor bilgin olsun @Fatih ~ EjderYa
zp_human_unlimited_ammo 2 yapmayı dene bakalım sınırsız mermi oluyormu olmuyormu configleri karıştırın az birşeyler öğrenmeye çalışın...
-
Venadia65
- Mesajlar: 8
- Kayıt: Çrş Ağu 28, 2019 10:52 pm
Mesaj
gönderen Venadia65 »
burakxd383 yazdı: Prş Haz 06, 2019 7:03 pm
Noblemans Gaming yazdı: Prş Haz 06, 2019 9:51 am
eklenti plague modda serveri çökertiyor bilgin olsun @Fatih ~ EjderYa
zp_human_unlimited_ammo 2 yapmayı dene bakalım sınırsız mermi oluyormu olmuyormu configleri karıştırın az birşeyler öğrenmeye çalışın...
Basebuilder icin yuklucemde yardımcı olurmusun? zp_human_unlimited_ammo 2 nereye yazıcam ?
-
Colditz
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz »
Venadia65 yazdı: Prş Eyl 05, 2019 3:31 pm
Basebuilder icin yuklucemde yardımcı olurmusun? zp_human_unlimited_ammo 2 nereye yazıcam ?
...
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Unammo", "1.0", "PurposeLess");
register_event("CurWeapon", "@event_curweapon", "be", "3=1");
}
@event_curweapon(const id)
{
static weapon; weapon = read_data(2);
static clip; clip = rg_get_weapon_info(weapon, WI_GUN_CLIP_SIZE);
if(clip < 0)
{
return;
}
static activeitem; activeitem = get_member(id, m_pActiveItem);
set_member(activeitem, m_Weapon_iClip, clip + 1);
}
-
Venadia65
- Mesajlar: 8
- Kayıt: Çrş Ağu 28, 2019 10:52 pm
Mesaj
gönderen Venadia65 »
Colditz yazdı: Prş Eyl 05, 2019 3:34 pm
Venadia65 yazdı: Prş Eyl 05, 2019 3:31 pm
Basebuilder icin yuklucemde yardımcı olurmusun? zp_human_unlimited_ammo 2 nereye yazıcam ?
...
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Unammo", "1.0", "PurposeLess");
register_event("CurWeapon", "@event_curweapon", "be", "3=1");
}
@event_curweapon(const id)
{
static weapon; weapon = read_data(2);
static clip; clip = rg_get_weapon_info(weapon, WI_GUN_CLIP_SIZE);
if(clip < 0)
{
return;
}
static activeitem; activeitem = get_member(id, m_pActiveItem);
set_member(activeitem, m_Weapon_iClip, clip + 1);
}
bunları nereye yazcam ? yoksa .sma mı yapcam ?
-
Colditz
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz »
Evet sma olarak kaydet ve sonra kullan.
-
Venadia65
- Mesajlar: 8
- Kayıt: Çrş Ağu 28, 2019 10:52 pm
Mesaj
gönderen Venadia65 »
Colditz yazdı: Prş Eyl 05, 2019 3:53 pm
Evet sma olarak kaydet ve sonra kullan.
Tesekur ederim yaptım ve oldu bu arada sen gec cevap verince bende o konuyu acmıstım amacım dalga gecmek degildi.