Sinema Modu (/sinema)
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 57
- Kayıt: Cum Oca 01, 2021 3:26 pm
- Konum: İstanbul | Bağcılar
- Server Ip/DNS: 213.238.171.52
Sinema Modu (/sinema)
Selamlar bir eklenti düşündüm fps arttırmaya yönelik bir eklenti say'a /sinema yazıldığında eller ve bıçaklar gizlensin tekrar yazıldıgında geri gelsin fps'i 2x katına kadar çıkarabilceğini düşünüyorum yapabilcek olan arkadaslar varsa teşekkürler.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Sinema Modu (/sinema)
Denenmedi.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blHide[MAX_CLIENTS + 1];
public plugin_init() {
register_plugin("Hide Weapon", "1.0", "PurposeLess");
register_clcmd("/hide", "@clcmd_hide");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
@clcmd_hide(const pPlayer) {
g_blHide[pPlayer] = !g_blHide[pPlayer];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(pPlayer) {
g_blHide[pPlayer] = false;
}
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
if(g_blHide[pPlayer]) {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, "");
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, "");
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 202
- Kayıt: Pzr Nis 19, 2020 3:48 pm
- Konum: İstanbul | Kartal
- Server Ip/DNS: 213.238.173.29
- Clan İsmi: Pa$Ha PRO
Sinema Modu (/sinema)
Bhop ve jail tarzı yerlerde işe yarayabilircanerylmzx yazdı: ↑Cmt Oca 23, 2021 9:44 pm Selamlar bir eklenti düşündüm fps arttırmaya yönelik bir eklenti say'a /sinema yazıldığında eller ve bıçaklar gizlensin tekrar yazıldıgında geri gelsin fps'i 2x katına kadar çıkarabilceğini düşünüyorum yapabilcek olan arkadaslar varsa teşekkürler.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 57
- Kayıt: Cum Oca 01, 2021 3:26 pm
- Konum: İstanbul | Bağcılar
- Server Ip/DNS: 213.238.171.52
Sinema Modu (/sinema)
olmadıColditz yazdı: ↑Cmt Oca 23, 2021 9:52 pm Denenmedi.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new bool:g_blHide[MAX_CLIENTS + 1]; public plugin_init() { register_plugin("Hide Weapon", "1.0", "PurposeLess"); register_clcmd("/hide", "@clcmd_hide"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false); } @clcmd_hide(const pPlayer) { g_blHide[pPlayer] = !g_blHide[pPlayer]; return PLUGIN_HANDLED; } public client_disconnected(pPlayer) { g_blHide[pPlayer] = false; } @CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) { new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer); if(g_blHide[pPlayer]) { SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, ""); SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, ""); } }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 9
- Kayıt: Sal Oca 26, 2021 12:59 pm