Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

SilahMenu - Sorunu

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

SilahMenu - Sorunu

Mesaj gönderen ShooTeR »

MaximBey yazdı: Cmt Mar 24, 2018 9:48 pm Merhabalar, elimde bir silahmenu plugini var normal şartlarda çalışmıyor hatada almıyorum yüklerken sebebi nedir ? biohazard mod yüklenmesimi lazımdır
Biodan normale çevirmek için sadece 1 kod vardı onu değiştirmeniz gerekliydi cok kolay.

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < cstrike >
#include < fakemeta >
#include < fun >
#include < hamsandwich >

#define PLUGIN "BosMenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Guns Menu"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say !gunsmenu","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("say /guns","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("say .guns","menuyuduzenleads")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "revlencek", 1)
	register_clcmd("aguns","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("agunslkomutu","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("rcon_gunstu","menuyuduzenleads")
}
public menuyuduzenleads(id) {
	new silahmenunew = menu_create("\d[\rLaCiVeRT \y# \rGaminG\d] \r// \wEkipmanlar \r\\ ^n\d // cs75.csduragi.com // \r- \r\\ \dBayrak ~ Kapmaca \r//", "Caseye")
	menu_additem( silahmenunew , "\rM4A1 \y/ \rAk47 / \yDeagLe", "1", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rTaramali \rDurbunluler \y/ \yDeagLe", "2", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rPompalilar \y/ \yDeagLe", "3", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rDurbunLuLer \y/ \yDeagLe", "4", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rKarisik \y/ \yDeagLe", "5", 0 );

	menu_additem(silahmenunew , "Cikis", "0", 0)
	
	
	menu_setprop(silahmenunew,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
	
	menu_setprop(silahmenunew,MPROP_PERPAGE,0);
	
	menu_display(id, silahmenunew, 0)
}
public Caseye(id, silahmenunew , item){
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(silahmenunew, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new klavyeberks = str_to_num(data)
	
	switch(klavyeberks)
	{ 
	case 1: {
            give_item( id, "weapon_ak47" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
            
            give_item( id, "weapon_m4a1" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );

            give_item( id, "weapon_deagle" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
        }
        case 2: {
            give_item( id, "weapon_aug" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AUG, 90 );
            
            give_item( id, "weapon_sg552" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SG552, 90 );
        }
        case 3: {
            give_item( id, "weapon_xm1014" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );

            give_item( id, "weapon_m3" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 32 );
        }
        case 4: {
            give_item( id, "weapon_scout" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
            give_item( id, "weapon_awp" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
            give_item( id, "weapon_sg550" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SG550, 90 );
            give_item( id, "weapon_g3sg1" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_G3SG1, 90 );
        }
        case 6: {
            give_item( id, "weapon_xm1014" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );
            give_item( id, "weapon_scout" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
            give_item( id, "weapon_usp" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_USP, 100 );
	    }
    }
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public revlencek(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		return
	give_item( id, "weapon_deagle" );
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
	menuyuduzenleads(id)
	
}

Deneyin bakalım çalışıcakmı test etmedim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

JaveranGe
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 784
Kayıt: Cum Oca 19, 2018 2:11 pm
Konum: Alaiye
Server Ip/DNS: CsX.CSDuragi.COM
Clan İsmi: oxY StarWarS BF
İletişim:

SilahMenu - Sorunu

Mesaj gönderen JaveranGe »

@ShooTeR Header size: 740 bytes
Code size: 3780 bytes
Data size: 2884 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 23788 bytes
Done.

teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla