round and draw sesi türkçe yapma
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
round and draw sesi türkçe yapma
new const g_Sounds[][] =
{
"sound/roundand.wav"
}
direk buraya ekleyince calismazki
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
bide calismasi için case kodu yazmam gerekli deilmi case winstatus_draw yerine ne yazcam onu soruyorum
{
"sound/roundand.wav"
}
direk buraya ekleyince calismazki
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
bide calismasi için case kodu yazmam gerekli deilmi case winstatus_draw yerine ne yazcam onu soruyorum
Link: | |
Linklerini gizle |
round and draw sesi türkçe yapma
Şuanda mobildeyim.Yapamadiysaniz başka birinin yardımcı olmasını bekleyin.Biri bakmazsa geldiğimde yapabilirim.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
round and draw sesi türkçe yapma
go go go yapma kodunuda atarsaniz güzel olur
okey lets go da var onuda ayarlarsınız aklıma geldikçe yazcam
yaptıktan sonra bunları nasıl yapıyorsunuz soylerseniz oburkuleri ben yaparım
case winstatus kodlarını nerden ayarlicam onu
okey lets go da var onuda ayarlarsınız aklıma geldikçe yazcam
yaptıktan sonra bunları nasıl yapıyorsunuz soylerseniz oburkuleri ben yaparım
case winstatus kodlarını nerden ayarlicam onu
Link: | |
Linklerini gizle |
round and draw sesi türkçe yapma
Kod: Tümünü seç
enum WinStatus
{
WINSTATUS_NONE = 0,
WINSTATUS_CTS,
WINSTATUS_TERRORISTS,
WINSTATUS_DRAW,
};
Başka istediğin ses varsa bu kullanımdaki gibi yapabilirsin.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const Sound[] = "sound/berabere.wav";
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(Sound);
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
if(status == WINSTATUS_DRAW) {
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", Sound);
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
round and draw sesi türkçe yapma
aga berabere yazısınaki sesi demiyorum
round and draw hazır olun demek onu nası deiscem
internette araştırdım ama bulamadım radio sesleri deil benim dedigim
oyun eli başlarken go go go diyor bazen round and draw diyor bazen okey lets go diyor
round and draw hazır olun demek onu nası deiscem
internette araştırdım ama bulamadım radio sesleri deil benim dedigim
oyun eli başlarken go go go diyor bazen round and draw diyor bazen okey lets go diyor
Link: | |
Linklerini gizle |
round and draw sesi türkçe yapma
Kusura bakma, yanlış anlamışım.Bu şekilde dene ;
Freezetime bittikten sonra 3 sesten birini çalacak.
Freezetime bittikten sonra 3 sesten birini çalacak.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[] = {
"sound/gogogo.wav",
"sound/ses2.wav",
"sound/letsgo.wav"
}
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_OnRoundFreezeEnd, "CSGameRules_OnRoundFreezeEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds[i]);
}
}
public CSGameRules_OnRoundFreezeEnd()
{
client_cmd(0, "stopsound");
new random = random_num(0,3);
switch(random)
{
case 0:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case 1:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case 2:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
round and draw sesi türkçe yapma
obur eklenti ile birleştirebilirmiyim peki bunu
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[][] =
{
"radio/trses/ctwin.wav",
"radio/trses/terwin.wav",
"radio/trses/berabere.wav",
"radio/trses/bombpl.wav",
"radio/trses/bombdef.wav",
"radio/trses/locknload.wav"
};
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");
switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}
public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
yani bunla
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[][] =
{
"radio/trses/ctwin.wav",
"radio/trses/terwin.wav",
"radio/trses/berabere.wav",
"radio/trses/bombpl.wav",
"radio/trses/bombdef.wav",
"radio/trses/locknload.wav"
};
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");
switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}
public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
yani bunla
Link: | |
Linklerini gizle |