Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

rekabetçi plugini

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen MehmetReis- »

sa iyi günler plugini aradım bulamadım da mesela 15 raund sonra t ler ct takımına ct ler ise t takımına geçicek 30. raundda ise sıradaki map açılacak böyle bir plugin vardı da bulamadım atabilirmisiniz. oylama yapılmıcak ben ayarlıcam plugin içinden sırayla o maplar açılcak

elimde şöyle plugin var 15 raund sonra takım değişiyor 30. raundda map oylaması yapıyor onu kaldırabilirmisiniz

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < hamsandwich >
#include < cstrike >
#include < fun >

#define PLUGIN "Rekabetci Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Üzgünüz reklam"

#define TAG "Reklam"

/*----------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------{-NEWLER-}------------------------------------------*/

new secilenmap, bool:haritaoylamasix, harita1, harita2, harita3, harita4, harita5, harita6, harita7
new round = 0
new el = 0
/*----------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------{-MAPLER-}------------------------------------------*/

new const Harita1[] = "de_dust2"
new const Harita2[] = "de_dust"
new const Harita3[] = "de_inferno"
new const Harita4[] = "de_westwood"
new const Harita5[] = "de_dust2_long"
new const Harita6[] = "de_aztec"
new const Harita7[] = "de_train"

public plugin_init() {
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	register_event( "TextMsg","eRestart","a","2=#Game_will_restart_in","2=#Game_Commencing" );
	register_event( "HLTV", "elbasi", "a", "1=0", "2=0" );
	register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End");
}
public elbasi()
{
	
	set_task(0.9, "bilgiver")
	if( round == 15 )
	{
		swap_teams() 
	}
	else if(round == 30 )
	{
		set_task(5.1, "haritaoylamasi")
		set_task(15.0, "oylama_bitti")
	}
}
public bilgiver()
{
	renkli_yazi(0, "!g[BILGI] !tTurlar [%d/15]",el)
}
public eRestart()
{
	round = 0
	el = 0
}
public swap_teams()
{
	new players[32],inum;
	get_players(players,inum)
	for(new i;i<inum;i++) 
	{
		switch(i) 
		{
			case 0..6: set_task(0.1,"delayed_team_change",players[i])
				case 7..14: set_task(0.2,"delayed_team_change",players[i])
				case 15..22: set_task(0.3,"delayed_team_change",players[i])
				case 23..31: set_task(0.4,"delayed_team_change",players[i])
			}
	}
	set_task(1.1,"mesajyolla")
	set_task(1.2,"resetzamanibebegim")
	el = 0
}
public disarmvakticanim() {
	new players[32],inum,id
	get_players(players,inum)
	for(new i;i<inum;i++)
	{
		id = players[i]
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")  
	}  
} 
public resetzamanibebegim() {
	new players[32],inum,id
	get_players(players,inum)
	for(new i;i<inum;i++)
	{
		id = players[i]
		cs_set_user_money(id, 800)
	}  
} 
public delayed_team_change(id) {
	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		
		case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT)
			case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T)
		}
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
}
public mesajyolla()
{
	renkli_yazi(0, "!n[!t %s !n] !gTakimlar Yer Degistirildi!",TAG)
	renkli_yazi(0, "!n[!t %s !n] !gTakimlar Yer Degistirildi!",TAG)
	renkli_yazi(0, "!n[!t %s !n] !gTakimlar Yer Degistirildi!",TAG)
}
public round_end()
{
	el ++
	round ++
	
	if(round == 30 || round > 30)
	{
		if(secilenmap == 1)
		{
			server_cmd("amx_map %s", Harita1)
		}
		else if(secilenmap == 2)
		{
			server_cmd("amx_map %s", Harita2)
		}
		else if(secilenmap == 3)
		{
			server_cmd("amx_map %s", Harita3)
		}
		else if(secilenmap == 4)
		{
			server_cmd("amx_map %s", Harita4)
		}
		else if(secilenmap == 5)
		{
			server_cmd("amx_map %s", Harita5)
		}
		else if(secilenmap == 6)
		{
			server_cmd("amx_map %s", Harita6)
		}
		else if(secilenmap == 7)
		{
			server_cmd("amx_map %s", Harita7)
		}
	}
	else if(round == 15 )
	{
		set_task(0.3,"disarmvakticanim")
	}
		
}
public haritaoylamasi()
{
	new players[32], inum;
	static Uid;
	get_players(players, inum)
	for(new i; i < inum; i++) {
		Uid = players[i];
		haritaoylamasix = true
		harita1 = 0
		harita2 = 0
		harita3 = 0
		harita4 = 0
		harita5 = 0
		harita6 = 0
		harita7 = 0
		secilenmap = 0
		
		static Item[64]
		
		formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "\rHarita Oylamasi")
		new menu = menu_create(Item, "haritaoylamasi_devam")
		
		formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s", Harita1)
		menu_additem(menu, Item, "1")
		
		formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s", Harita2)
		menu_additem(menu, Item, "2")
		
		formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s", Harita3)
		menu_additem(menu, Item, "3")
		
		formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s", Harita4)
		menu_additem(menu, Item, "4")
		
		formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s", Harita5)
		menu_additem(menu, Item, "5")
		
		formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s", Harita6)
		menu_additem(menu, Item, "6")
		
		formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s", Harita7)
		menu_additem(menu, Item, "7")
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
		menu_display(Uid, menu, 0)
	}
}

public haritaoylamasi_devam(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64], Access, Callback
	menu_item_getinfo(menu, item, Access, data, sizeof(data), iName, sizeof(iName), Callback)
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				harita1++
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 2: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				harita2++
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 3: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				harita3++
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 4: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				harita4++
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 5: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				harita5++
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 6: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				harita6++
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 7: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				harita7++
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public oylama_sonucu(id)
{
	static Item[64]
	
	formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "\rHarita Oylamasi")
	new menu = menu_create(Item, "oylama_sonucu2")
	
	formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s \d[\r %d \d]", Harita1, harita1)
	menu_additem(menu, Item, "1")
	
	formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s \d[\r %d \d]", Harita2, harita2)
	menu_additem(menu, Item, "2")
	
	formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s \d[\r %d \d]", Harita3, harita3)
	menu_additem(menu, Item, "3")
	
	formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s \d[\r %d \d]", Harita4, harita4)
	menu_additem(menu, Item, "4")
	
	formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s \d[\r %d \d]", Harita5, harita5)
	menu_additem(menu, Item, "5")
	
	formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s \d[\r %d \d]", Harita6, harita6)
	menu_additem(menu, Item, "6")
	
	formatex(Item, sizeof(Item) - 1, "%s \d[\r %d \d]", Harita7, harita7)
	menu_additem(menu, Item, "7")
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
	menu_display(id, menu, 0)
}

public oylama_sonucu2(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64], Access, Callback
	menu_item_getinfo(menu, item, Access, data, sizeof(data), iName, sizeof(iName), Callback)
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 2: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 3: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 4: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 5: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 6: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
		case 7: {
			if(haritaoylamasix)
			{
				oylama_sonucu(id)
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public oylama_bitti()
{
	haritaoylamasix = false
	
	if(harita1 > harita2 && harita1 > harita3 && harita1 > harita4 && harita1 > harita5 && harita1 > harita6 && harita1 > harita7)
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!g %s !n] !tOylamada !g%s !ncikti! !tEl bittiginde map degisecektir",TAG , Harita1)
		secilenmap = 1
	}
	else if(harita2 > harita1 && harita2 > harita3 && harita2 > harita4 && harita2 > harita5 && harita2 > harita6 && harita2 > harita7)
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!g %s !n] !tOylamada !g%s !ncikti! !tEl bittiginde map degisecektir",TAG , Harita2)
		secilenmap = 2
	}
	else if(harita3 > harita1 && harita3 > harita2 && harita3 > harita4 && harita3 > harita5 && harita3 > harita6 && harita3 > harita7)
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!g %s !n] !tOylamada !g%s !ncikti! !tEl bittiginde map degisecektir",TAG , Harita3)
		secilenmap = 3
	}
	else if(harita4 > harita1 && harita4 > harita2 && harita4 > harita3 && harita4 > harita5 && harita4 > harita6 && harita4 > harita7)
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!g %s !n] !tOylamada !g%s !ncikti! !tEl bittiginde map degisecektir",TAG , Harita4)
		secilenmap = 4
	}
	else if(harita5 > harita1 && harita5 > harita2 && harita5 > harita3 && harita5 > harita4 && harita5 > harita6 && harita5 > harita7)
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!g %s !n] !tOylamada !g%s !ncikti! !tEl bittiginde map degisecektir",TAG , Harita5)
		secilenmap = 5
	}
	else if(harita6 > harita1 && harita6 > harita2 && harita6 > harita3 && harita6 > harita4 && harita6 > harita5 && harita6 > harita7)
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!g %s !n] !tOylamada !g%s !ncikti! !tEl bittiginde map degisecektir",TAG , Harita6)
		secilenmap = 6
	}
	else if(harita7 > harita1 && harita7 > harita3 && harita7 > harita4 && harita7 > harita5 && harita7 > harita6 && harita7 > harita2)
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!g %s !n] !tOylamada !g%s !ncikti! !tEl bittiginde map degisecektir",TAG , Harita7)
		secilenmap = 7
	}
	else
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!g %s !n] !tOylama Hatali Cikti! !gOylama Bastan Yapiliyor",TAG)
		haritaoylamasi()
	}
}

stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3)
	
	replace_all(msg, 190, "!n", "^x01")
	replace_all(msg, 190, "!g", "^x04")
	replace_all(msg, 190, "!t", "^x03")
	
	if(id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	for(new i = 0; i < count; i++)
	{
		if(is_user_connected(players[i]))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
			write_byte(players[i])
			write_string(msg)
			message_end()
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
En son Yek'-ta tarafından Sal Şub 20, 2018 12:00 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: reklam

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

oCezaMelegi
Mesajlar: 909
Kayıt: Sal Kas 10, 2015 10:41 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: 213.238.173.18
Clan İsmi: [I]ncredibLe'S
İletişim:

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen oCezaMelegi »

oylama_sistemipro.sma
takımdegistirme3.sma
Bu ikisini dener misiniz sanırım bunlar bilgiyi mapmenüden çekiyordu. 15. elde de takım değişimi yapıyor diye biliyorum. He eğer yine istediğiniz plugini diyorsanız gine yapmayı denerim.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen MehmetReis- »

oCezaMelegi yazdı: Pzr Şub 18, 2018 12:08 am oylama_sistemipro.sma

takımdegistirme3.sma

Bu ikisini dener misiniz sanırım bunlar bilgiyi mapmenüden çekiyordu. 15. elde de takım değişimi yapıyor diye biliyorum. He eğer yine istediğiniz plugini diyorsanız gine yapmayı denerim.
Oylama olmucak mesela ben de_dust2 de_inferno de_westwood ayarladım diyelim map de dust2 açık diyelim 30. Raundda oto map değişçek de_inferno açılcak de inferno mapında 30. Raunda gelince otomatik de_westwood açılcak bunu yapabilirmisiniz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen MehmetReis- »

++ güncel

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Bu eklentiyi benim yazmam uygun olmaz çünkü ben çoktan yazdım. CSDurağı ve MRGaming de kullanıyorum. Yazmak isteyenler için ipuçları verebilirim, yazmak isteyen olursa ve başarır ise kendisine daha fazla yardımcı olurum.
reapi kütüphanesini kullanın. El sonunu tanımlandırıp 15. eli tanımlandırın ve takımları değiştirir iken rg_swap_all_players kullanın. Akabinde sonraki el yani 16. eli oyuncu doğumunda tanımlandırıp rg_add_account ile parayı varsayılan para birimine eşitleyip rg_give_default_items ile silahları alın. İstenilen ele geldiği zamanda harita oylaması yapın. Harita oylamasını reapi ile değil basit menüler ile yaparsınız. Zaten reapide böyle bir olay yok, var mı diye sormayın :)

Kolay gelsin, 5 saatlik iş en fazla.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen seypa »

Yek'-ta yazdı: Pzr Şub 18, 2018 8:01 pm Bu eklentiyi benim yazmam uygun olmaz çünkü ben çoktan yazdım. CSDurağı ve MRGaming de kullanıyorum. Yazmak isteyenler için ipuçları verebilirim, yazmak isteyen olursa ve başarır ise kendisine daha fazla yardımcı olurum.
reapi kütüphanesini kullanın. El sonunu tanımlandırıp 15. eli tanımlandırın ve takımları değiştirir iken rg_swap_all_players kullanın. Akabinde sonraki el yani 16. eli oyuncu doğumunda tanımlandırıp rg_add_account ile parayı varsayılan para birimine eşitleyip rg_give_default_items ile silahları alın. İstenilen ele geldiği zamanda harita oylaması yapın. Harita oylamasını reapi ile değil basit menüler ile yaparsınız. Zaten reapide böyle bir olay yok, var mı diye sormayın :)

Kolay gelsin, 5 saatlik iş en fazla.
ben bunu yaptım da 5 saat sürmedi acaba yanlış mı yaptım .d

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

İlyas ERTEKİN
Mesajlar: 894
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 11:34 am

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen İlyas ERTEKİN »

En fazla demis hocam kisa surede yaptiysaniz sizin cabuklugunjuz :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen MehmetReis- »

Zaten ben plugini verdim otomatik değişiyor takımları onlar iyi tek istediğim 30. Raundda oylama yapmasın kendisi oto değişsin benim ayarladığım mapları

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen seypa »

mehmetxkonya1 yazdı: Sal Şub 20, 2018 2:32 am Zaten ben plugini verdim otomatik değişiyor takımları onlar iyi tek istediğim 30. Raundda oylama yapmasın kendisi oto değişsin benim ayarladığım mapları

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < hamsandwich >
#include < cstrike >
#include < fun >

#define PLUGIN "Rekabetci Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Üzgünüz reklam"

#define TAG "Reklam"
/*----------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------{-NEWLER-}------------------------------------------*/


new round = 0
new el = 0
new  cmd[48]
/*----------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------{-MAPLER-}------------------------------------------*/



public plugin_init() {
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	register_event( "TextMsg","eRestart","a","2=#Game_will_restart_in","2=#Game_Commencing" );
	register_event( "HLTV", "elbasi", "a", "1=0", "2=0" );
	register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End");
	
	
}

public plugin_cfg()
{
	format(cmd,48,"mapcyclefile secilen_harita.txt")
	server_cmd(cmd)
}
	
	public elbasi()
	{
		
		set_task(0.9, "bilgiver")
		if( round == 15 )
		{
			swap_teams() 
		}
		else if(round == 31)
		{
			set_cvar_float("mp_timelimit", 0.3)
			
		}
	}
	public bilgiver()
	{
		renkli_yazi(0, "!g[BILGI] !tTurlar [%d/15]",el)
	}
	public eRestart()
	{
		round = 0
		el = 0
	}
	
	
	public swap_teams()
	{
		new players[32],inum;
		get_players(players,inum)
		for(new i;i<inum;i++) 
		{
			switch(i) 
			{
				case 0..6: set_task(0.1,"delayed_team_change",players[i])
					case 7..14: set_task(0.2,"delayed_team_change",players[i])
					case 15..22: set_task(0.3,"delayed_team_change",players[i])
					case 23..31: set_task(0.4,"delayed_team_change",players[i])
				}
		}
		set_task(1.1,"mesajyolla")
		set_task(1.2,"resetzamanibebegim")
		el = 0
	}
	public disarmvakticanim() {
		new players[32],inum,id
		get_players(players,inum)
		for(new i;i<inum;i++)
		{
			id = players[i]
			strip_user_weapons(id)
			give_item(id, "weapon_knife")  
		}  
	} 
	public resetzamanibebegim() {
		new players[32],inum,id
		get_players(players,inum)
		for(new i;i<inum;i++)
		{
			id = players[i]
			cs_set_user_money(id, 800)
		}  
	} 
	public delayed_team_change(id) {
		switch(cs_get_user_team(id))
		{
			
			case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT)
				case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T)
			}
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
	}
	public mesajyolla()
	{
		renkli_yazi(0, "!n[!t %s !n] !gTakimlar Yer Degistirildi!",TAG)
		renkli_yazi(0, "!n[!t %s !n] !gTakimlar Yer Degistirildi!",TAG)
		renkli_yazi(0, "!n[!t %s !n] !gTakimlar Yer Degistirildi!",TAG)
	}
	public round_end()
	{
		el ++
		round ++
		
		
		if(round == 15 )
		{
			set_task(0.3,"disarmvakticanim")
		}
		
		
	}
	
	
	stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
	{
		new count = 1, players[32]
		static msg[191]
		vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3)
		
		replace_all(msg, 190, "!n", "^x01")
		replace_all(msg, 190, "!g", "^x04")
		replace_all(msg, 190, "!t", "^x03")
		
		if(id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
		for(new i = 0; i < count; i++)
		{
			if(is_user_connected(players[i]))
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
				write_byte(players[i])
				write_string(msg)
				message_end()
			}
		}
	}




	/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
	*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
	*/
şöyle birşey yaptım senin için. ek olarak cstrike anadizine "secilen_harita" adında tırnaklar hariç bir metin belgesi oluşturuyorsun içine dönmesini istediğin mapları alt alta yazıyorsun. oylamayı kaldırdım 31. roundun 3. saniyesinde otomatik olarak metine yazdığın maplar sırayla döner

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

rekabetçi plugini

Mesaj gönderen seypa »

işin kolayına kaçtım biraz, eğer server başlangıç mapı de_dust2 ise, secilen_harita metinin de dust2 yi en sona yazman daha faydalı olur yoksa aynı map iki kere oynanır

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla