
şimdi isteğim plugin değildir. Koddur yada kod şeması(fikir) Bizim ortak Ct points ve T points diye değerlerimiz var. Bu değerler herkezde ekranda hud olarak gözükecek. Ayriyetten bu değerler cvar desteği ile ayarlanabiliyor. Ki ayarlama olayını hallettim.
Sıkıntılı tarafa gelelim. takımlar karşı tarafı yok ettikçe karşı tarafın 1 pointsi vuran adamın takımının points lerine geçecek
Yani yaklaşık
Kod: Tümünü seç
Ct t yi öldürüyor.
ctpoint[?] +=1
tpoint[?] -= 1 Ve böylece puan geçiyor diye düşünüyorum.
Kod: Tümünü seç
new playersbfr[32], num;
get_players(playersbfr, num)
// PLUGIN INITS
ct_points[playersbfr] = get_pcvar_num(bfsistembaslangic)
t_points[playersbfr] = get_pcvar_num(bfsistembaslangic)
register_event("DeathMsg", "event_deaths", "a");
\\\
// EVENT DEATHS
if(get_pcvar_num(bfranksistem) == 1){
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T ){
ct_points[playersbfr] -= 1
t_points[playersbfr] += 1
ColorChat(attacker, NORMAL, "^4[%s]^3 Ct Takiminin Sayginligini^4 1^3 Puan Daha Dusurdun.! ",SISTAG)
}
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_CT ){
ct_points[playersbfr] += 1
t_points[playersbfr] -= 1
ColorChat(attacker, NORMAL, "^4[%s]^3 Te Takiminin Sayginligini^4 1^3 Puan Daha Dusurdun.! ",SISTAG)
}
if(ct_points[playersbfr] == 0){
ColorChat(attacker, NORMAL, "^4[%s]^3 T Takimi^4 Oyunu Kazandi..! ",SISTAG)
ColorChat(attacker, NORMAL, "^4[%s]^3 Herkez Yeniden Dogacak Ve Takimlar Degisecek..! ",SISTAG)
oyunbitti[0] = 0
t_kazandi[0] = 1
set_task(5.0,"roundbaslat")
}
if(t_points[playersbfr] == 0){
ColorChat(attacker, NORMAL, "^4[%s]^3 CT Takimi^4 Oyunu Kazandi..! ",SISTAG)
ColorChat(attacker, NORMAL, "^4[%s]^3 Herkez Yeniden Dogacak Ve Takimlar Degisecek..! ",SISTAG)
oyunbitti[0] = 0
ct_kazandi[0] = 1
set_task(5.0,"roundbaslat")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}