cs 1.6 zp para sistemii
Moderatör: Moderatörler
-
DarkNemessis99
Konu Sahibi - Mesajlar: 83
- Kayıt: Çrş Tem 11, 2018 1:00 am
cs 1.6 zp para sistemii
zpde zombiye her vuruşta para vermesini sağlayan bir eklenti istiyorum elinde olan varsa verebilirmi ?
| Link: | |
| Linklerini gizle |
cs 1.6 zp para sistemii
ZP nin config dosyasını kurcalar isen orada bulabilirsin.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkNemessis99
Konu Sahibi - Mesajlar: 83
- Kayıt: Çrş Tem 11, 2018 1:00 am
cs 1.6 zp para sistemii
@Yek'-ta zp 5.0da var biliyorum ama zp 4.3 için istiyorm zp4.3de yok
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkNemessis99
Konu Sahibi - Mesajlar: 83
- Kayıt: Çrş Tem 11, 2018 1:00 am
cs 1.6 zp para sistemii
zp 4.3te yok kurcaladım cfg dosyasını 5.0i onceden kullanıyordum onda vardı
| Link: | |
| Linklerini gizle |
cs 1.6 zp para sistemii
zombieplague.cfg dosyasında zp_human_damage_reward var, karşılığında 500 göreceksin. Bu 500 hasarda 1 para verdir. Bunu ne kadar düşürür isen vereceği para artar.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkNemessis99
Konu Sahibi - Mesajlar: 83
- Kayıt: Çrş Tem 11, 2018 1:00 am
cs 1.6 zp para sistemii
@Yek'-ta zp_human_damage_reward cp veriyor ben dolar olarak ıstıyorm
| Link: | |
| Linklerini gizle |
cs 1.6 zp para sistemii
Bildiğimiz oyun parası, modsuz olan para hani? Buna evet der isen yazıp gönderirim. Birde kaç vuruşta bir, 1 dolar verecek?
| Link: | |
| Linklerini gizle |
cs 1.6 zp para sistemii
Kod: Tümünü seç
/* Yek'-ta */
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <zombieplague>
#define PLUGIN "Vurusta Para"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Yek'-ta"
#define KACVURUSTA 20
#define NEKADAR 1
new i_deger[MAX_PLAYERS];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "TakeDamage_Post", true);
}
public client_putinserver(id){
i_deger[id] = 0;
}
public TakeDamage_Post(const iVictim, const iAttacker, Float: fDamage, Float: fDirection[3]) {
if(zp_get_user_zombie(iVictim)){
if(i_deger[iAttacker] == KACVURUSTA){
rg_add_account(iAttacker, get_member(iAttacker, m_iAccount) + NEKADAR, AS_SET);
i_deger[iAttacker] = 0
}
else{
i_deger[iAttacker]++
}
}
}
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkNemessis99
Konu Sahibi - Mesajlar: 83
- Kayıt: Çrş Tem 11, 2018 1:00 am