Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2347
- Kayıt: Pzr Haz 11, 2017 11:17 am
- Konum: Türkiye
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
Arkadaşlar başlıkta belittiğim gibi oyuncu sayısı 2 - 2 yani 4 e düşünce long a dönmesi, oyuncu sayisi 14 olunca (botlarla birlikte)
d2 ye dönmesini istiyorum böyle plugin yapabilecek arkadaş olursa çok sevinirim.
d2 ye dönmesini istiyorum böyle plugin yapabilecek arkadaş olursa çok sevinirim.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 429
- Kayıt: Çrş Şub 01, 2017 3:42 pm
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
Doğru anlamış mıyım diye tekrar ediyorum:
Harita de_dust2_longdan başka bir harita ise oyuncu sayısı botlar hariç 4 ve aşağısı olduğunda longa geri dönecek. Eğer harita de_dust2_long ve oyuncu sayısı botlar ile birlikte 14 ve üzeri ise de_dust2ye çevirecek. Denemedim deneyip söylersiniz.
Harita de_dust2_longdan başka bir harita ise oyuncu sayısı botlar hariç 4 ve aşağısı olduğunda longa geri dönecek. Eğer harita de_dust2_long ve oyuncu sayısı botlar ile birlikte 14 ve üzeri ise de_dust2ye çevirecek. Denemedim deneyip söylersiniz.
elsonubekle = register_cvar("ea_elsonubekle","1") //Haritayı elsonunda mı yoksa direk mi döndürsün.
#define map1 "de_dust2" // Oyuncu yukseldiginde acilacak harita
#define map2 "de_dust2_long" // Oyuncu azaldiginda acilacak harita
#define KLANTAG "Csduragi" // Klan adiniz
Kod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */
#include <amxmodx>
#define map1 "de_dust2"
#define map2 "de_dust2_long"
#define KLANTAG "Csduragi"
new
islem1,
islem2,
suankimap[250],
elsonubekle
public plugin_init()
{
register_plugin("otomap", "1.0", "emirakpinar")
register_event("HLTV", "elbasi", "a", "1=0", "2=0")
elsonubekle = register_cvar("ea_elsonubekle","1")
register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
}
public elbasi(){
if(get_playersnum() >= 14){
get_mapname(suankimap,249)
if(contain(suankimap, "de_dust2_long") != -1){
islem1 = true
ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi yukseldigi icin haritada islem yapilacaktir.")
set_task(5.0,"islem")
}
}
else if(get_playersnum() <= 7){
get_mapname(suankimap,249)
if(!(contain(suankimap, "de_dust2_long") != -1)){
islem2 = true
ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin haritada islem yapilacaktir.")
set_task(5.0,"islem")
}
}
}
public islem(){
if(islem1) {
if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 0){
ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g14'e !teamulastigi icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map1)
server_cmd("changelevel %s",map1)
}
else {
ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin elsonunda harita !g%s !teamolarak degistirilecektir.",map1)
}
}
else if(islem2){
if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 0){
ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g4'e !teamdustugu icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map2)
server_cmd("changelevel %s",map2)
}
else {
ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin elsonunda harita !g%s !teamolarak degistirilecektir.",map2)
}
}
}
public RoundEnd(){
if(islem1){
if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 1){
ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g14'e !teamulastigi icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map1)
server_cmd("changelevel %s",map1)
}
}
else if(islem2){
if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 1){
ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g4'e !teamdustugu icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map2)
server_cmd("changelevel %s",map2)
}
}
}
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
format(msg, sizeof(msg), "^4%s: %s", KLANTAG, msg)
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!team", "^3")
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2347
- Kayıt: Pzr Haz 11, 2017 11:17 am
- Konum: Türkiye
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
eyw emir 10 numara 5 yıldız sağolasın.emirakpinar yazdı:Doğru anlamış mıyım diye tekrar ediyorum:
Harita de_dust2_longdan başka bir harita ise oyuncu sayısı botlar hariç 4 ve aşağısı olduğunda longa geri dönecek. Eğer harita de_dust2_long ve oyuncu sayısı botlar ile birlikte 14 ve üzeri ise de_dust2ye çevirecek. Denemedim deneyip söylersiniz.
elsonubekle = register_cvar("ea_elsonubekle","1") //Haritayı elsonunda mı yoksa direk mi döndürsün.
#define map1 "de_dust2" // Oyuncu yukseldiginde acilacak harita
#define map2 "de_dust2_long" // Oyuncu azaldiginda acilacak harita
#define KLANTAG "Csduragi" // Klan adinizKod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */ #include <amxmodx> #define map1 "de_dust2" #define map2 "de_dust2_long" #define KLANTAG "Csduragi" new islem1, islem2, suankimap[250], elsonubekle public plugin_init() { register_plugin("otomap", "1.0", "emirakpinar") register_event("HLTV", "elbasi", "a", "1=0", "2=0") elsonubekle = register_cvar("ea_elsonubekle","1") register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End") } public elbasi(){ if(get_playersnum() >= 14){ get_mapname(suankimap,249) if(contain(suankimap, "de_dust2_long") != -1){ islem1 = true ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi yukseldigi icin haritada islem yapilacaktir.") set_task(5.0,"islem") } } else if(get_playersnum() <= 7){ get_mapname(suankimap,249) if(!(contain(suankimap, "de_dust2_long") != -1)){ islem2 = true ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin haritada islem yapilacaktir.") set_task(5.0,"islem") } } } public islem(){ if(islem1) { if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 0){ ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g14'e !teamulastigi icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map1) server_cmd("changelevel %s",map1) } else { ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin elsonunda harita !g%s !teamolarak degistirilecektir.",map1) } } else if(islem2){ if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 0){ ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g4'e !teamdustugu icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map2) server_cmd("changelevel %s",map2) } else { ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin elsonunda harita !g%s !teamolarak degistirilecektir.",map2) } } } public RoundEnd(){ if(islem1){ if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 1){ ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g14'e !teamulastigi icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map1) server_cmd("changelevel %s",map1) } } else if(islem2){ if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 1){ ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g4'e !teamdustugu icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map2) server_cmd("changelevel %s",map2) } } } stock ChatColor(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3) format(msg, sizeof(msg), "^4%s: %s", KLANTAG, msg) replace_all(msg, 190, "!g", "^4") replace_all(msg, 190, "!y", "^1") replace_all(msg, 190, "!team", "^3") if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) write_byte(players[i]); write_string(msg); message_end(); } } } }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 830
- Kayıt: Cum Haz 02, 2017 12:38 am
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
eklenti başarılı .
Fakat server adminlerinizi cokda Rahata Konfora alıştırmamak gerek. Sonuçta Süs cicegi degiller Yetkililer.
Fakat server adminlerinizi cokda Rahata Konfora alıştırmamak gerek. Sonuçta Süs cicegi degiller Yetkililer.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2347
- Kayıt: Pzr Haz 11, 2017 11:17 am
- Konum: Türkiye
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
Aynen doğru söylüyorsunuz.ÇetinKurt yazdı:eklenti başarılı .
Fakat server adminlerinizi cokda Rahata Konfora alıştırmamak gerek. Sonuçta Süs cicegi degiller Yetkililer.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
Şuan ki serverleri bilmiyorum fakat eskiden gece admini diye bir olay vardı hatta o adminlerden herhangi bir ücret talep edilmez sadece gece ilgilenmeleri istenilirdi. O zamanlarda sürekli manuel olarak biz timelimiti ayarlamak veya oyuncu sayısına göre harita değişimi vs yapmamız gerekirdi. vs vs Kısaca demek istediğim eskiden bunları gerçekten yapan vardı. Şimdilerdeyse düzgün bir oyuncu bulmak bile zorlaştı. Her yer hile-hurda kaynıyor. Güvenilir ve sağlam kadronuz varsa evet haklısınız, yoksa bu tür eklentiler server sahiplerinin işlerine yarayacaktır diye düşünüyorum. Tabii ki son karar sizin.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2347
- Kayıt: Pzr Haz 11, 2017 11:17 am
- Konum: Türkiye
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
Aynen öyle emir kimseye güvenemiyoruz tertemiz oyuncumuz bile 2.aramasinda cfg hile inidirmiş olarak gözüküyor.Adminlere bile güvenemiyorum sürekli kayıtlardan takip altındayız.Neyse emir çok güzel bir eklenti tekrardan teşekkür ederim.emirakpinar yazdı:Şuan ki serverleri bilmiyorum fakat eskiden gece admini diye bir olay vardı hatta o adminlerden herhangi bir ücret talep edilmez sadece gece ilgilenmeleri istenilirdi. O zamanlarda sürekli manuel olarak biz timelimiti ayarlamak veya oyuncu sayısına göre harita değişimi vs yapmamız gerekirdi. vs vs Kısaca demek istediğim eskiden bunları gerçekten yapan vardı. Şimdilerdeyse düzgün bir oyuncu bulmak bile zorlaştı. Her yer hile-hurda kaynıyor. Güvenilir ve sağlam kadronuz varsa evet haklısınız, yoksa bu tür eklentiler server sahiplerinin işlerine yarayacaktır diye düşünüyorum. Tabii ki son karar sizin.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 18
- Kayıt: Prş Eki 12, 2017 11:36 am
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
Az kişi olunca long acıyor fakat diğer el başı yine long acıyor. Aynı haritayı pes peşe acıyor @emirakpinar
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi
Harita ismi değiştirici kullanıyor musunuz?
Link: | |
Linklerini gizle |