Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 92
- Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
rg_create_entity("func_button") ile bir entity oluşturuyorum işe buna var_classname var_origin vb. tarzı şeylerle özellik veriyorum engfunc ile model atıyorum fakat bu modelin içerisinde geçilebiliyor ben bu modelin içerisinden geçilmemesi için ne yapmam lazım
Link: | |
Linklerini gizle |
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Nesneye size vermen gerekiyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 92
- Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
xs kütüphanesi ile verdirdim ama menü ile bunun konumunu değiştiriyorum x ve y koordinatlarında yani sağ sol yukarı aşağıda problem yok ama nesneyi döndürdümde size'ı nasıl döndüreceğimi bulamadım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 92
- Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 63
- Kayıt: Sal Eyl 22, 2020 6:20 pm
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Entitiye size vermen gerek ve solidini ayarlaman gerek.
set_entvar(iEnt,var_solid,SOLID_SLIDEBBOX); olması gerek sanırım içinden geçilebilir olması için
set_entvar(iEnt,var_solid,SOLID_SLIDEBBOX); olması gerek sanırım içinden geçilebilir olması için
Link: | |
Linklerini gizle |
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk

HalfLife çok eski bir oyun. Bu istediğin özellik verilebiliyor mu bilmiyorum. Ancak oyuncular fare ile sağ sola döndüklerinde size da dönüyor. Oyuncu entity üzerinden size değerlerini bi kontrol et istersen. Belki bir çıkış yolu bulursun.
Link: | |
Linklerini gizle |