Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Model e komutu ile işlem

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen MrFoTo »

O kadar telaşa gerek yoktu ejderyam sen bilirsin ginede teşekkür ederim aklımda güzel bir fikir var hem bu entity olaylarına plugin olarak girmek istiyorum artık çok yardımcı oluyorsun <3

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »


Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <xs>

#define PLUGIN "Eklentı Ismı"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonim"

new const BKMODEL[] = "models/player/ng_jb_wachin/ng_jb_wachin.mdl"
new modelindex

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /getir","entityGetir")
	
}
public plugin_precache()
{
	
	modelindex = precache_model(BKMODEL)
}
public entityGetir(id){
	
	new ent = rg_create_entity("func_button")
	
	new Float:Konum[3]
	get_entvar(id,var_origin,Konum)
	Konum[2] += 100.0
	set_entvar(ent,var_origin,Konum)
	
	
	set_entvar(ent, var_model, BKMODEL); // Nesneye model ekledim.
	set_entvar(ent, var_modelindex, modelindex); // Nesneye modelindex ekledim.
	
	size_ayarla(ent)
	
	SetUse(ent, "Nesneye_Basildi");
}
public Nesneye_Basildi(ent,id)
{
	client_print(id,print_chat,"islem")
}
size_ayarla(ent)
{

	new Float:size[3],Float:mins[3],Float:maxs[3]
	
	mins[0] = -16.2
	maxs[0] = 16.2
	mins[1] = -16.2
	maxs[1] = 16.2
	mins[2] = -0.0
	maxs[2] = 30.0
	set_entvar(ent, var_mins, mins)
	
	size[0] = (xs_fsign(mins[0]) * mins[0]) + maxs[0]
	size[1] = (xs_fsign(mins[1]) * mins[1]) + maxs[1]
	size[2] = (xs_fsign(mins[2]) * mins[2]) + maxs[2]

	set_entvar(ent, var_maxs, maxs)
	set_entvar(ent, var_size, size)

}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen omertas14544 »

MrFoTo yazdı: Sal Tem 07, 2020 4:48 pm Çok iyi bir şekilde canlandı kafamda teşekkürler ama SetUse bu şekilde kullandığım zaman modelin yanına gittiğim zaman e tuşu ile bastığımda herhangi bir sonuç alamıyorum. Birde sen kontrol edermisin.

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN "Eklentı Ismı"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonim"

new BKMODEL[64]
new modelindex
new ent

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /getir","entityGetir")
	SetUse(ent, "Nesneye_Basildi");
}
public plugin_precache()
{
	formatex(BKMODEL,charsmax(BKMODEL),"models/player/ng_jb_wachin/ng_jb_wachin.mdl");
	modelindex = precache_model(BKMODEL)
}
public entityGetir(id){
	new classname[32];
	ent = rg_create_entity("info_target") // Ent isminde bir nesne olusturdum.
	set_entvar(ent, var_classname,"anaclass") // Nesneye class atadım.
	set_entvar(ent, var_model, BKMODEL); // Nesneye model ekledim.
	set_entvar(ent, var_modelindex, modelindex); // Nesneye modelindex ekledim.
	set_entvar(ent, var_origin, Float:{213.0, -674.0, 36.0}) // Nesneyi belirledigim koordinatlara isinladim.
	
	get_entvar(ent,var_classname,classname,charsmax(classname));
	client_print(id,print_chat,"%s",classname)
}
public Nesneye_Basildi(ent,id)
{
	client_print(id,print_chat,"islem")
}

SetUse komutunu entityGetir fonksiyonu içerisinde kullanmalısın. Neden der isen, nesnenin kimliğini orada tanımlıyorsun. SetUse fonksiyonunu plugin_init içerisine tanımladığında ent değişkeninde herhangi bir nesne kimliği olmadığı için çalışmayacaktır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen MrFoTo »

Fatih benim için uğraşıp video çektiğin için çok çok teşekkürler yazışarak'da anlaşabilirdik ama video tabii birazdaha iyi olmuş. Plugini yüklediğim zaman modele e tuşu ile bastığım zaman maalesef bir tepki alamıyorum bir sorun var sanırım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen Colditz »

Yazdığın eklentiyi buraya atabilir misin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen MrFoTo »

Fatihin yazdığı eklentiyi deniyorum. Ona bir bak istersen Colditz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen omertas14544 »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <xs>

#define PLUGIN "Eklentı Ismı"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonim"

new const BKMODEL[] = "models/player/ng_jb_wachin/ng_jb_wachin.mdl"
new modelindex

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /getir","entityGetir")
	
}
public plugin_precache()
{
	
	modelindex = precache_model(BKMODEL)
}
public entityGetir(id){
	
	new ent = rg_create_entity("func_button")
	
	new Float:Konum[3]
	get_entvar(id,var_origin,Konum)
	Konum[2] += 100.0
	set_entvar(ent,var_origin,Konum)
	set_entvar(ent,var_solid,SOLID_SLIDEBOX)
	
	
	set_entvar(ent, var_model, BKMODEL); // Nesneye model ekledim.
	set_entvar(ent, var_modelindex, modelindex); // Nesneye modelindex ekledim.
	
	size_ayarla(ent)
	
	SetUse(ent, "Nesneye_Basildi");
}
public Nesneye_Basildi(ent,id)
{
	client_print(id,print_chat,"islem")
}
size_ayarla(ent)
{

	new Float:size[3],Float:mins[3],Float:maxs[3]
	
	mins[0] = -16.2
	maxs[0] = 16.2
	mins[1] = -16.2
	maxs[1] = 16.2
	mins[2] = -0.0
	maxs[2] = 30.0
	set_entvar(ent, var_mins, mins)
	
	size[0] = (xs_fsign(mins[0]) * mins[0]) + maxs[0]
	size[1] = (xs_fsign(mins[1]) * mins[1]) + maxs[1]
	size[2] = (xs_fsign(mins[2]) * mins[2]) + maxs[2]

	set_entvar(ent, var_maxs, maxs)
	set_entvar(ent, var_size, size)

}
Bu şekilde test edebilir misin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen MrFoTo »

Maalesef çalışmadı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen amad »

Daha önce buna benzer bir eklenti yazdığımda reapi kütüphanesindeki SetUse komutunda bir sıkıntı olduğunu fark etmiştim (belki de ben eksik bir şey yapmış olabilirim ama pek zannetmiyorum). Konudaki ilk yorumumda onun için engine ve hamsandwich kütüphanesiyle yapabileceğini söyledim. Eklenti bu haliyle çalışıyor.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "Eklentı Ismı"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonim"

new const BKMODEL[] = "models/player/ng_jb_wachin/ng_jb_wachin.mdl"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /getir","entityGetir")
	RegisterHam(Ham_Use,"func_button","Nesneye_Basildi",1)
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(BKMODEL)
}
public entityGetir(id){
	
	new ent = create_entity("func_button")
	entity_set_model(ent, BKMODEL)
	entity_set_size(ent,Float:{-6.0, -10.0, 0.0},Float:{6.0, 10.0, 36.0})
	new Float:f_Origin[3]
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, f_Origin)    
	f_Origin[0] += 50.0
	entity_set_origin(ent, f_Origin)        
	entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX)
	drop_to_floor(ent)
}
public Nesneye_Basildi(ent,id)
{
	client_print(id,print_chat,"islem")
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Model e komutu ile işlem

Mesaj gönderen MrFoTo »

Evet teşekkürler bu şekilde çalıştı reapi ile ilgili birde fatih bakarsa yada ömer iyi olabilir senin görmediğin ufak bir detayı belki ikisinden biri görebilir teşekkürler amad.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla