Kaç gündür bekliyorum cevap veren olmadı modelleri deiştiriyoruz modelleri servere girerken yüklüyor ama serverde görünmüyor hata nedir ?
@CSmiLeFaCe
Model değiştirme sorunu
Moderatör: Moderatörler
-
ihsan
Konu Sahibi - Mesajlar: 144
- Kayıt: Cum Eyl 30, 2016 9:53 pm
Model değiştirme sorunu
BaseBuilder modun içinde model değiştirme komutu var mı yok mu?
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
ihsan
Konu Sahibi - Mesajlar: 144
- Kayıt: Cum Eyl 30, 2016 9:53 pm
Model değiştirme sorunu
ne gibi bir komut olababilir ona bakayım birde ayrıyettende başka pluginlerde denedim
@CSmiLeFaCe
@CSmiLeFaCe
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Model değiştirme sorunu
Eklenti modellerin değiştirilmesini pek istemiyor gibi. Bu aldığım kodlar basebuilder 6.4 sürümünden. Ek bir eklenti ile değiştiremezsiniz ama ana eklentinin içinden düzenlemeler yapılarak değiştirilebilir.
Kod: Tümünü seç
public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return
g_isalive[id] = true
g_pCurTeam[id] = cs_get_user_team(id)
g_iszombie[id] = g_pCurTeam[id] == CS_TEAM_T ? true : false
Add_Effects(id)
remove_task(id + MODELSET_TASK)
if (g_iszombie[id])
{
copy(g_PlayerModel[id], charsmax(g_PlayerModel[]), g_ZombieModel1)
new currentmodel[32]
fm_get_user_model(id, currentmodel, charsmax(currentmodel))
if (!equal(currentmodel, g_PlayerModel[id]))
{
if (get_gametime() - g_RoundStartTime < 5.0)
set_task(5.0 * MODELCHANGE_DELAY, "fm_user_model_update", id + MODELSET_TASK)
else
fm_user_model_update(id + MODELSET_TASK)
}
}
else if (g_HasCustomModel[id])
{
fm_reset_user_model(id)
}
}
stock fm_reset_user_model(player)
{
g_HasCustomModel[player] = false
dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player))
}
public fw_SetClientKeyValue(id, const infobuffer[], const key[])
{
if (g_HasCustomModel[id] && equal(key, "model"))
return FMRES_SUPERCEDE
return FMRES_IGNORED
}
public fw_ClientUserInfoChanged(id)
{
if (!g_HasCustomModel[id])
return FMRES_IGNORED
static currentmodel[32]
fm_get_user_model(id, currentmodel, charsmax(currentmodel))
if (!equal(currentmodel, g_PlayerModel[id]) && !task_exists(id + MODELSET_TASK))
fm_set_user_model(id + MODELSET_TASK)
return FMRES_IGNORED
}
public fm_user_model_update(taskid)
{
static Float:current_time
current_time = get_gametime()
if (current_time - g_ModelsTargetTime >= MODELCHANGE_DELAY)
{
fm_set_user_model(taskid)
g_ModelsTargetTime = current_time
}
else
{
set_task((g_ModelsTargetTime + MODELCHANGE_DELAY) - current_time, "fm_set_user_model", taskid)
g_ModelsTargetTime = g_ModelsTargetTime + MODELCHANGE_DELAY
}
}
public fm_set_user_model(player)
{
player -= MODELSET_TASK
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", g_PlayerModel[player])
g_HasCustomModel[player] = true
}
stock fm_get_user_model(player, model[], len)
{
engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", model, len)
} | Link: | |
| Linklerini gizle |
-
ihsan
Konu Sahibi - Mesajlar: 144
- Kayıt: Cum Eyl 30, 2016 9:53 pm
Model değiştirme sorunu
@CSmiLeFaCe özelden eklentiyi atsam yardımcı olurmusun ?
| Link: | |
| Linklerini gizle |