Merminin sekmesini azaltma [İstek]
Moderatör: Moderatörler
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
Selam. Çogu oyuncum (daha çok kolsuzlar) merminin cok sektigini söylüyor. Bu sekmeyi daha aza indirmek icin bir eklenti var mı acaba?
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Necati Doğan
- Mesajlar: 822
- Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: Ke$`h Gaming
- İletişim:
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX_CLIENTS 32
new g_normal_trace[MAX_CLIENTS + 1]
new bool:g_fix_punchangle[MAX_CLIENTS + 1]
new g_fwid
new g_max_clients
new const g_guns_events[][] = {
"events/awp.sc",
"events/g3sg1.sc",
"events/ak47.sc",
"events/scout.sc",
"events/m249.sc",
"events/m4a1.sc",
"events/sg552.sc",
"events/aug.sc",
"events/sg550.sc",
"events/m3.sc",
"events/xm1014.sc",
"events/usp.sc",
"events/mac10.sc",
"events/ump45.sc",
"events/fiveseven.sc",
"events/p90.sc",
"events/deagle.sc",
"events/p228.sc",
"events/glock18.sc",
"events/mp5n.sc",
"events/tmp.sc",
"events/elite_left.sc",
"events/elite_right.sc",
"events/galil.sc",
"events/famas.sc"
}
new g_guns_eventids_bitsum
public plugin_precache() {
g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1)
}
public fwPrecacheEvent(type, const name[]) {
for (new i = 0; i < sizeof g_guns_events; ++i) {
if (equal(g_guns_events[i], name)) {
g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval())
return FMRES_HANDLED
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public plugin_init() {
unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1)
register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent")
register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwPlayerPostThink", 1)
register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine")
g_max_clients = global_get(glb_maxClients)
}
public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid) {
if (!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= invoker <= g_max_clients))
return FMRES_IGNORED
g_fix_punchangle[invoker] = true
return FMRES_HANDLED
}
public fwPlayerPostThink(id) {
if (g_fix_punchangle[id]) {
g_fix_punchangle[id] = false
set_pev(id, pev_punchangle, Float:{1.5, 1.5, 1.5})
return FMRES_HANDLED
}
return FMRES_IGNORED
}
public fwTraceLine(const Float:start[3], const Float:dest[3], ignore_monsters, id, ptr) {
if (!(1 <= id <= g_max_clients))
return FMRES_IGNORED
if (!g_normal_trace[id]) {
g_normal_trace[id] = ptr
return FMRES_HANDLED
}
new silah = get_user_weapon(id);
if (ptr == g_normal_trace[id] || ignore_monsters != DONT_IGNORE_MONSTERS || !is_user_alive(id) || silah == CSW_KNIFE)
return FMRES_IGNORED
fix_recoil_trace(id, start, ptr)
return FMRES_SUPERCEDE
}
public client_connect(id) {
g_normal_trace[id] = 0
}
fix_recoil_trace(id, const Float:start[], ptr) {
static Float:dest[3]
pev(id, pev_v_angle, dest)
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
global_get(glb_v_forward, dest)
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
xs_vec_add(start, dest, dest)
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, ptr)
} | Link: | |
| Linklerini gizle |
-
BY FURKAN !
- Mesajlar: 939
- Kayıt: Pzt Tem 09, 2018 9:01 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: CSDuraği
- Clan İsmi: CSDuraği
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
Al dostum bugsuz.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
Sekme azaltıcımı yoksa sekmeyi tamamenmi kapatıyor?necati_dgn yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:27 pmDener misin?Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <xs> #define MAX_CLIENTS 32 new g_normal_trace[MAX_CLIENTS + 1] new bool:g_fix_punchangle[MAX_CLIENTS + 1] new g_fwid new g_max_clients new const g_guns_events[][] = { "events/awp.sc", "events/g3sg1.sc", "events/ak47.sc", "events/scout.sc", "events/m249.sc", "events/m4a1.sc", "events/sg552.sc", "events/aug.sc", "events/sg550.sc", "events/m3.sc", "events/xm1014.sc", "events/usp.sc", "events/mac10.sc", "events/ump45.sc", "events/fiveseven.sc", "events/p90.sc", "events/deagle.sc", "events/p228.sc", "events/glock18.sc", "events/mp5n.sc", "events/tmp.sc", "events/elite_left.sc", "events/elite_right.sc", "events/galil.sc", "events/famas.sc" } new g_guns_eventids_bitsum public plugin_precache() { g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1) } public fwPrecacheEvent(type, const name[]) { for (new i = 0; i < sizeof g_guns_events; ++i) { if (equal(g_guns_events[i], name)) { g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval()) return FMRES_HANDLED } } return FMRES_IGNORED } public plugin_init() { unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1) register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent") register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwPlayerPostThink", 1) register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine") g_max_clients = global_get(glb_maxClients) } public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid) { if (!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= invoker <= g_max_clients)) return FMRES_IGNORED g_fix_punchangle[invoker] = true return FMRES_HANDLED } public fwPlayerPostThink(id) { if (g_fix_punchangle[id]) { g_fix_punchangle[id] = false set_pev(id, pev_punchangle, Float:{1.5, 1.5, 1.5}) return FMRES_HANDLED } return FMRES_IGNORED } public fwTraceLine(const Float:start[3], const Float:dest[3], ignore_monsters, id, ptr) { if (!(1 <= id <= g_max_clients)) return FMRES_IGNORED if (!g_normal_trace[id]) { g_normal_trace[id] = ptr return FMRES_HANDLED } new silah = get_user_weapon(id); if (ptr == g_normal_trace[id] || ignore_monsters != DONT_IGNORE_MONSTERS || !is_user_alive(id) || silah == CSW_KNIFE) return FMRES_IGNORED fix_recoil_trace(id, start, ptr) return FMRES_SUPERCEDE } public client_connect(id) { g_normal_trace[id] = 0 } fix_recoil_trace(id, const Float:start[], ptr) { static Float:dest[3] pev(id, pev_v_angle, dest) engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest) global_get(glb_v_forward, dest) xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest) xs_vec_add(start, dest, dest) engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, ptr) }
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
-
BY FURKAN !
- Mesajlar: 939
- Kayıt: Pzt Tem 09, 2018 9:01 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: CSDuraği
- Clan İsmi: CSDuraği
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
Tamamen kapatir.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Necati Doğan
- Mesajlar: 822
- Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: Ke$`h Gaming
- İletişim:
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
@byfurkan4242 'nınki tamamen kapatır. Benimki tamamen kapatmaz sanırım denemedim. Dener misin.?
Bu koddaki değerlerle ilgili sanırım biraz baktım da plugine. Furkanın attığında değerler 0 0 0 .
Kod: Tümünü seç
set_pev(id, pev_punchangle, Float:{1.5, 1.5, 1.5}) | Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
@necati_dgn hocam aime çok garip şeyler oluyor söylemek istemiyorum 
Ben direk sekmeme eklentisini kurdum. Acaba csdguard aim olarak algılar mı?
Ben direk sekmeme eklentisini kurdum. Acaba csdguard aim olarak algılar mı?
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Necati Doğan
- Mesajlar: 822
- Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: Ke$`h Gaming
- İletişim:
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
Attığım koddaki değeri biraz düşürmeyi veya arttırmayı deneyin bilmiyorum.Gozyasi` yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:44 pm @necati_dgn hocam aime çok garip şeyler oluyor söylemek istemiyorum
Ben direk sekmeme eklentisini kurdum. Acaba csdguard aim olarak algılar mı?
Algılamaz diye biliyorum.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
BY FURKAN !
- Mesajlar: 939
- Kayıt: Pzt Tem 09, 2018 9:01 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: CSDuraği
- Clan İsmi: CSDuraği
Merminin sekmesini azaltma [İstek]
Benim attigimi kurduysan Sorun çikmaz.Gozyasi` yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:44 pm @necati_dgn hocam aime çok garip şeyler oluyor söylemek istemiyorum
Ben direk sekmeme eklentisini kurdum. Acaba csdguard aim olarak algılar mı?
| Link: | |
| Linklerini gizle |