Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ İstek ]Konuşmaların başında leveli yazma

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
` White*
Mesajlar: 500
Kayıt: Çrş Tem 24, 2019 9:04 pm
Server Ip/DNS: Cs1453.CSDuragi.COM

[ İstek ]Konuşmaların başında leveli yazma

Mesaj gönderen ` White* »

Attığım eklentide oyuncuların say da levelleri yazacak şekilde ayarlar mısınız
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

[ İstek ]Konuşmaların başında leveli yazma

Mesaj gönderen burakxd383 »

` White* yazdı: Cum May 14, 2021 1:36 pm Attığım eklentide oyuncuların say da levelleri yazacak şekilde ayarlar mısınız
chat eklentinizi atmanız lazım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
` White*
Mesajlar: 500
Kayıt: Çrş Tem 24, 2019 9:04 pm
Server Ip/DNS: Cs1453.CSDuragi.COM

[ İstek ]Konuşmaların başında leveli yazma

Mesaj gönderen ` White* »

burakxd383 yazdı: Cum May 14, 2021 9:32 pm
` White* yazdı: Cum May 14, 2021 1:36 pm Attığım eklentide oyuncuların say da levelleri yazacak şekilde ayarlar mısınız
chat eklentinizi atmanız lazım

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 

new Message[192];
new alive[16], strName[191], strText[191];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Chat_Message", "3.0", "By.KinG");
	register_clcmd("say", "hook_say");
	register_message (get_user_msgid ("SayText"), "avoid_duplicated");
}

public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
{
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public hook_say(id)
{
	read_args(Message, 191)
	remove_quotes(Message)
	
	if(Message[0] == '@' || Message[0] == '!' || Message[0] == '/' || equal(Message, "")) return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)

	new isAlive;

	if(is_user_alive(id))
	{
		isAlive = 1
		alive = ""
	}
	else
	{
		isAlive = 0
		alive = "^x04[ - OLU - ]"
	}

	static Color[10]
	get_user_team(id, Color, 9);
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ Yonetim ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x04%s", Message);
	}
	else if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ Ust Admin ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x04%s", Message);
	}
	else if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ Admin ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x04%s", Message);
	}
	else if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ Slot ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x04%s", Message);
	}
	else
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ User ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x01%s", Message);
	}
	
	format (Message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
	sendMessage (Color, isAlive)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sendMessage(color[], alive)
{
	new teamName[10]

	for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
	{
		if(!is_user_connected(player))
			continue

		if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_RESERVATION)
		{
			get_user_team(player, teamName, 9)
			changeTeamInfo(player, color)
			writeMessage(player, Message)
			changeTeamInfo(player, teamName)
		}
	}
}

public changeTeamInfo(player, team[])
{
	message_begin (MSG_ONE, get_user_msgid ("TeamInfo"), _, player)
	write_byte (player)
	write_string (team)
	message_end()
}

public writeMessage (player, message[])
{
	message_begin (MSG_ONE, get_user_msgid ("SayText"), {0, 0, 0}, player)
	write_byte (player)
	write_string (message)
	message_end ()
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

[ İstek ]Konuşmaların başında leveli yazma

Mesaj gönderen bestcore »

Chat eklentinizi bu şekilde değiştirip,

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 

new Message[192];
new alive[16], strName[191], strText[191];

native get_user_level(id);

public plugin_init()
{
	register_plugin("Chat_Message", "3.0", "By.KinG");
	register_clcmd("say", "hook_say");
	register_message (get_user_msgid ("SayText"), "avoid_duplicated");
}

public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
{
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public hook_say(id)
{
	read_args(Message, 191)
	remove_quotes(Message)
	
	if(Message[0] == '@' || Message[0] == '!' || Message[0] == '/' || equal(Message, "")) return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)

	new isAlive;

	if(is_user_alive(id))
	{
		isAlive = 1
		alive = ""
	}
	else
	{
		isAlive = 0
		alive = "^x04[ - OLU - ]"
	}

	static Color[10]
	get_user_team(id, Color, 9);
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ Yonetim ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x04%s", Message);
	}
	else if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ Ust Admin ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x04%s", Message);
	}
	else if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ Admin ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x04%s", Message);
	}
	else if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ Slot ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x04%s", Message);
	}
	else
	{
		format(strName, 191, "%s^x04[ User ] ^x03%s", alive, name);
		format(strText, 191, "^x01%s", Message);
	}
	
	format (Message, 191, "[%i] %s ^x01: %s", get_user_level(id), strName, strText)
	sendMessage (Color, isAlive)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sendMessage(color[], alive)
{
	new teamName[10]

	for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
	{
		if(!is_user_connected(player))
			continue

		if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_RESERVATION)
		{
			get_user_team(player, teamName, 9)
			changeTeamInfo(player, color)
			writeMessage(player, Message)
			changeTeamInfo(player, teamName)
		}
	}
}

public changeTeamInfo(player, team[])
{
	message_begin (MSG_ONE, get_user_msgid ("TeamInfo"), _, player)
	write_byte (player)
	write_string (team)
	message_end()
}

public writeMessage (player, message[])
{
	message_begin (MSG_ONE, get_user_msgid ("SayText"), {0, 0, 0}, player)
	write_byte (player)
	write_string (message)
	message_end ()
}
Level eklentinizi de bu şekilde yükleyin.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
` White*
Mesajlar: 500
Kayıt: Çrş Tem 24, 2019 9:04 pm
Server Ip/DNS: Cs1453.CSDuragi.COM

[ İstek ]Konuşmaların başında leveli yazma

Mesaj gönderen ` White* »

Resim - ( https://www.hizliresim.com/nhtq2p7 )

Başlarındaki taglar yeşil yapabilir misin? Sana zahmet.

Level 2 (yeşil) || (Oyuncunun Yetkisi) (Yeşil) || Oyunucunun İsmi (normal): XXX(yetkisine göre yazı rengi)

bu şekilde

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

[ İstek ]Konuşmaların başında leveli yazma

Mesaj gönderen bestcore »

72. Satırdaki yeri kendi zevkinize göre ayarlayabilirsiniz. "[%i] yazan kısım oyuncunun leveli, başına ^x04 yazarsanız yeşil, ^x01 yazarsanız sarı, ^x03 yazarsanız takımının renginde olur. Levelden sonraki yazıların renginide ayarlamak için başına aynı renklerden koyabilirsiniz.

örn;

Kod: Tümünü seç

format (Message, 191, "^x04[%i] %s ^x01: %s", get_user_level(id), strName, strText)
* Leveli yeşil yaptık.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
` White*
Mesajlar: 500
Kayıt: Çrş Tem 24, 2019 9:04 pm
Server Ip/DNS: Cs1453.CSDuragi.COM

[ İstek ]Konuşmaların başında leveli yazma

Mesaj gönderen ` White* »

Anladım. İlginiz için teşekkür ederim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla