Oyuncular say e /degistir yazarak modellerini değiştirsin. Model ismi modelismi.mdl
Cs_set_user_model ve entity_set_string kodları ile istemiyorum sorun yaratıyor. Reapi veya daha değişik versiyonları varsa işimi görür.
Komut ile skin değiştirme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 266
- Kayıt: Pzr Kas 19, 2017 2:06 am
- Clan İsmi: -
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 266
- Kayıt: Pzr Kas 19, 2017 2:06 am
- Clan İsmi: -
Komut ile skin değiştirme
Sorun oyuncuların konsola "model modelismi" yazarak modellerini değiştirmesi. Bu yüzden oyuncunun modelinin başka yöntemlerle değiştirilmesini araştırıyorum ama bulamıyorum. Reapi de rg_set_user_model diye bir kod var cs_set_user_model ile değiştirdim model yazılmıyor ama el başında model orjinaline dönüyor bu yüzden o da işime yaramadı pek bilgim olmadığı için araştırmaya çalışıyorum.
Link: | |
Linklerini gizle |
Komut ile skin değiştirme
El başı orjinale dönüyor ise el başı da aynı işlemi uygulatarak çözebilirsin.
Kod: Tümünü seç
/* Yek'-ta */
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define PLUGIN "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Yek'-ta"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", true)
}
public CBasePlayer_Spawn(id) {
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)){
rg_set_user_model(id,"gign")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Link: | |
Linklerini gizle |