Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Kill Sound İlk Kill Hs Gidince Çıkan Ses

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
EmirGuler
Mesajlar: 128
Kayıt: Pzr May 03, 2020 11:23 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.53
Clan İsmi: Alchemy

Kill Sound İlk Kill Hs Gidince Çıkan Ses

Mesaj gönderen EmirGuler »

Selamun Aleyküm Benim Şuan Kullandığım Bir KillSound Sma'sı Var Bu Sma İlk Kill Aldıgı Zaman Firt Kill Diye Ses Çıkartıyor Benim Sorunum Şu Bu İlk Kill Kişi Eğer Hs Atıyorsa O Sesin Hs Sesi Olarak Çalmasını İstiyorum Ve Diğer Killerde Hs Attığı Zaman Hs Sesinin Çalmamasını İstiyorum Ama Bir Türlü Yapamıyorum Yardımcı Olursanız Sevinirim

Öncesi


Sonrası (Şaunki İstediğim)


Şaunki Kullandığım Sma

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

new const sound[][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_77.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}

	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;

	if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
	}
	else {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
	}
}

public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
}

public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Kill Sound İlk Kill Hs Gidince Çıkan Ses

Mesaj gönderen bestcore »

İsteğini tam anlayamadım, ilk vurduğu oyuncuyu kafadan vurursa headshot sesi çalacak diğer vuruşlarında kafadan vurursa kombo sesi çıkacak şekilde ayarladım.
Headshot sesini ayarlamayı unutma, buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

new const HeadShotSound[] = "misc/headshot.wav";
new const sound[][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_77.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}

	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;

	if(get_member(pVictim, m_bHeadshotKilled) && g_iKillMeter[pAttacker] == 1){
		rg_send_audio(pAttacker, HeadShotSound);
	}
	else if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
	}
	else {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
	}
}

public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
    precache_sound(HeadShotSound);
}

public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
EmirGuler
Mesajlar: 128
Kayıt: Pzr May 03, 2020 11:23 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.53
Clan İsmi: Alchemy

Kill Sound İlk Kill Hs Gidince Çıkan Ses

Mesaj gönderen EmirGuler »

bestcore yazdı: Pzt Nis 12, 2021 12:10 am İsteğini tam anlayamadım, ilk vurduğu oyuncuyu kafadan vurursa headshot sesi çalacak diğer vuruşlarında kafadan vurursa kombo sesi çıkacak şekilde ayarladım.
Headshot sesini ayarlamayı unutma, buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

new const HeadShotSound[] = "misc/headshot.wav";
new const sound[][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_77.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}

	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;

	if(get_member(pVictim, m_bHeadshotKilled) && g_iKillMeter[pAttacker] == 1){
		rg_send_audio(pAttacker, HeadShotSound);
	}
	else if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
	}
	else {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
	}
}

public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
    precache_sound(HeadShotSound);
}

public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}
istediğim buydu teşşekürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla