Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Keysound T için

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
m3t3hann
Mesajlar: 61
Kayıt: Prş Kas 12, 2020 12:11 am

Keysound T için

Mesaj gönderen m3t3hann »

Sadece Terrorist oyuncularının e ye bastıklarındaki sesi değiştirmek istiyorum.bildiğim kadarıyla bu bir plugin sayesinde oluyor ses dosyası bende mevcut.Plugini varsa linki yapabiliyorsanız da atabilir misiniz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Keysound T için

Mesaj gönderen bilalgecer47 »


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Keysound T için

Mesaj gönderen Colditz »

bilalgecer47 yazdı: Sal Şub 09, 2021 11:56 pm viewtopic.php?p=312753#p312753
Resim

Bunu deneyebilirsin.

Kaynak eklenti

Kod: Tümünü seç

/*
*	Thanks to voed and F@nt0M
*      Edit : PurposeLess (Added new use sound)
*/

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const szNewUseSound[] = "sound.wav";

new const g_szSoundSelect[] = "common/wpn_select.wav";
new const g_szSoundDenySelect[] = "common/wpn_denyselect.wav";

new HookChain:g_iHookChainImpulseCommandsPost, HookChain:g_iHookChainStartSoundPre;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block WpnSelect Sound", "1.1", "w0w & F@nt0M");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Pre", false);
	DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Post", true));
	DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre = RegisterHookChain(RH_SV_StartSound, "refwd_SV_StartSound_Pre", false));
}

public refwd_PlayerImpulseCommands_Pre(id)
{
	if(get_member(id, m_afButtonPressed) & IN_USE)
	{
		rg_send_audio(id, szNewUseSound);
		EnableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
		EnableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
	}
}

public refwd_PlayerImpulseCommands_Post(id)
{
	DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
	DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
}

public refwd_SV_StartSound_Pre(const iRecipients, const iEntity, const iChannel, const szSample[], const flVolume, Float:flAttenuation, const fFlags, const iPitch)
{
	return strcmp(szSample, g_szSoundSelect) == 0 || strcmp(szSample, g_szSoundDenySelect) == 0 ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Keysound T için

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Colditz yazdı: Çrş Şub 10, 2021 12:34 am
bilalgecer47 yazdı: Sal Şub 09, 2021 11:56 pm viewtopic.php?p=312753#p312753
Resim

Bunu deneyebilirsin.

Kaynak eklenti

Kod: Tümünü seç

/*
*	Thanks to voed and F@nt0M
*      Edit : PurposeLess (Added new use sound)
*/

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const szNewUseSound[] = "sound.wav";

new const g_szSoundSelect[] = "common/wpn_select.wav";
new const g_szSoundDenySelect[] = "common/wpn_denyselect.wav";

new HookChain:g_iHookChainImpulseCommandsPost, HookChain:g_iHookChainStartSoundPre;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block WpnSelect Sound", "1.1", "w0w & F@nt0M");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Pre", false);
	DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Post", true));
	DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre = RegisterHookChain(RH_SV_StartSound, "refwd_SV_StartSound_Pre", false));
}

public refwd_PlayerImpulseCommands_Pre(id)
{
	if(get_member(id, m_afButtonPressed) & IN_USE)
	{
		rg_send_audio(id, szNewUseSound);
		EnableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
		EnableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
	}
}

public refwd_PlayerImpulseCommands_Post(id)
{
	DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
	DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
}

public refwd_SV_StartSound_Pre(const iRecipients, const iEntity, const iChannel, const szSample[], const flVolume, Float:flAttenuation, const fFlags, const iPitch)
{
	return strcmp(szSample, g_szSoundSelect) == 0 || strcmp(szSample, g_szSoundDenySelect) == 0 ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE;
}
Resim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
m3t3hann
Mesajlar: 61
Kayıt: Prş Kas 12, 2020 12:11 am

Keysound T için

Mesaj gönderen m3t3hann »

ikinizinkide olmadı :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

ACYOLUBABACIM
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 56
Kayıt: Çrş Ara 02, 2020 6:38 pm

Keysound T için

Mesaj gönderen ACYOLUBABACIM »

Bulundu mu?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla