Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Kalkan Modelini Yükleme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bobmarleyxx3
Mesajlar: 292
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 10:51 am
Konum: CANADA/Montreal
Clan İsmi: MAJESTIC GAMING

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen bobmarleyxx3 »

Kalkan modelini yuklemeyi bilen arkadaş cevap verirse sevinirim
En son bobmarleyxx3 tarafından Çrş Haz 21, 2017 7:14 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

TunnS[C]
Mesajlar: 3971
Kayıt: Prş Oca 05, 2017 12:38 pm
Konum: Ordu
Server Ip/DNS: 213.238.173.78
Clan İsmi: CapitaLL |
İletişim:

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen TunnS[C] »

Öncelikle bu kelimelerinize katılmıyorum.
"Dün de aynı başlığı açtım koskoca forumda herkes yazdı" Dün açtığın konuya sadece 1 kişi cevap vermiş.

Kurulum :
Panel'de ana sayfada bulunan . PLUGIN ( EKLENTI ) Yükle kısmından vsvsv.sma [vsvs dedıgım sma ısmı ne bılmedıgım ıcın ornek verdım] dosyasını yükleyiniz ve daha sonra plugins.ini ye girerek vsvs.amxx yazınız.

Kalkan modelını models klasorune atıcaksın.[SMA DOSYASI ICINDE NEREYE ATICAGIN YAZIYOR ASLINDA SMA DOSYANI ATARSAN BAKARIZ.]

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bobmarleyxx3
Mesajlar: 292
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 10:51 am
Konum: CANADA/Montreal
Clan İsmi: MAJESTIC GAMING

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen bobmarleyxx3 »

kalkan modeli için sadece mdl dosyası var sma dosayasını neye göre bulacağım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

TunnS[C]
Mesajlar: 3971
Kayıt: Prş Oca 05, 2017 12:38 pm
Konum: Ordu
Server Ip/DNS: 213.238.173.78
Clan İsmi: CapitaLL |
İletişim:

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen TunnS[C] »

bobmarleyxx3 yazdı:kalkan modeli için sadece mdl dosyası var sma dosayasını neye göre bulacağım
Googleden kalkan sma sı rahatca bulabılırsınız.Ama sıze bır tane atım kalkan modelınızın ısmı bu olsun kalkanmodel.mdl

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

stock fm_set_entity_visibility(index, visible = 1) set_pev(index,  pev_effects, visible == 1 ? pev(index, pev_effects) & ~EF_NODRAW :  pev(index, pev_effects) | EF_NODRAW)

new sevmek[33]
new cvar_enable
new MODEL_MARK[]     = "models/kalkanmodel.mdl" //Pelerinin yuklu oldugu yol ve modelin adini yaz
new P_Glow

static const PLUGIN_NAME[]     = "Munzur"
static const PLUGIN_AUTHOR[]     = "k4davra"
static const PLUGIN_VERSION[]    = "1.2"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)    
	cvar_enable = register_cvar("Munzur_Pelerin", "1")
	P_Glow            = register_cvar("hat_glow",            "1")    //0=None,1=GlowWithPlayer,2=TeamColor
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(MODEL_MARK)    
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")    
}

public client_connect(id)
{
	if(sevmek[id] > 0)
		remove_entity(sevmek[id])
	sevmek[id] = 0
}

public client_disconnect(id)
{
	if(sevmek[id] > 0)
		remove_entity(sevmek[id])
	sevmek[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!is_user_alive(id) && sevmek[id] > 0)
	{
		remove_entity(sevmek[id])
		sevmek[id] = 0
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		remove_entity(sevmek[id])
		sevmek[id] = 0
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(sevmek[id] < 1)
	{
		sevmek[id] = create_entity("info_target")
		if(sevmek[id] > 0)
		{
			entity_set_int(sevmek[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
			entity_set_edict(sevmek[id], EV_ENT_aiment, id)
			entity_set_model(sevmek[id], MODEL_MARK)
			glowhat(id)
		}
	}
	
	if (sevmek[id] > 0)
	{
		new modelID = get_model_id(id)
		entity_set_int(sevmek[id], EV_INT_body, modelID)
	}
	
	if(sevmek[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

new modelname[9][] ={
	"gign",
	"gsg9",
	"sas",
	"urban",
	"vip",
	"arctic",
	"guerilla",
	"leet",
	"terror"
}

public get_model_id(id)
{
	new modelStr[32], iNum=32, modelID
	get_user_info(id,"model",modelStr,iNum)
	
	for(new i = 0; i < 9; i++)
	{
		if (equali (modelStr, modelname[i]) )
		{
			modelID = i
		}
	}    
	return modelID
}

glowhat(id) {
	if (!pev_valid(sevmek[id])) return
	if (get_pcvar_num(P_Glow) != 0) {    //If Glowing Hats Are Enabled
		set_pev(sevmek[id], pev_renderfx,    kRenderFxGlowShell)
		if (get_pcvar_num(P_Glow) == 2) {    //If Not Team Specific, Use Player Glow On Hat
			new Float:curcolors[3], Float:curamt
			pev(id, pev_rendercolor, curcolors)
			pev(id, pev_renderamt, curamt)
			set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, curcolors)
			set_pev(sevmek[id], pev_renderamt, curamt)
			} else {                                //If Team Specific, Red=T, Blue=CT
			if (get_user_team(id) == 1) {
				set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, {255.0, 0.0, 0.0})
				} else if (get_user_team(id) == 2) {
				set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, {0.0, 0.0, 255.0})
			}
			set_pev(sevmek[id], pev_renderamt,    50.0)
		}
		} else {
		set_pev(sevmek[id], pev_renderfx,    kRenderFxNone)
		set_pev(sevmek[id], pev_renderamt,    0.0)
	}
	fm_set_entity_visibility(sevmek[id], 1)
	return
}  

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bobmarleyxx3
Mesajlar: 292
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 10:51 am
Konum: CANADA/Montreal
Clan İsmi: MAJESTIC GAMING

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen bobmarleyxx3 »

teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bobmarleyxx3
Mesajlar: 292
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 10:51 am
Konum: CANADA/Montreal
Clan İsmi: MAJESTIC GAMING

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen bobmarleyxx3 »

@TunnS[C] dostum çok sağol işe yaradı ama sadece adminlerde oluyor. yetki kodunu nasıl ayarlaya bilirim ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Ktalko
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 881
Kayıt: Çrş Nis 19, 2017 3:36 pm

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen Ktalko »

Hangi Yetkide Olmasını İstiyorsunuz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bobmarleyxx3
Mesajlar: 292
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 10:51 am
Konum: CANADA/Montreal
Clan İsmi: MAJESTIC GAMING

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen bobmarleyxx3 »

b yetkisinde olmasını istiyorum oyuna giren userler hariç hepsinde

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Ktalko
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 881
Kayıt: Çrş Nis 19, 2017 3:36 pm

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen Ktalko »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

stock fm_set_entity_visibility(index, visible = 1) set_pev(index,  pev_effects, visible == 1 ? pev(index, pev_effects) & ~EF_NODRAW :  pev(index, pev_effects) | EF_NODRAW)

new sevmek[33]
new cvar_enable
new MODEL_MARK[]     = "models/kalkanmodel.mdl" //Pelerinin yuklu oldugu yol ve modelin adini yaz
new P_Glow

static const PLUGIN_NAME[]     = "Munzur"
static const PLUGIN_AUTHOR[]     = "k4davra"
static const PLUGIN_VERSION[]    = "1.2"

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
   register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)    
   cvar_enable = register_cvar("Munzur_Pelerin", "1")
   P_Glow            = register_cvar("hat_glow",            "1")    //0=None,1=GlowWithPlayer,2=TeamColor
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(MODEL_MARK)    
   
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")
   
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")    
}

public client_connect(id)
{
   if(sevmek[id] > 0)
      remove_entity(sevmek[id])
   sevmek[id] = 0
}

public client_disconnect(id)
{
   if(sevmek[id] > 0)
      remove_entity(sevmek[id])
   sevmek[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
   if(!is_user_connected(id))
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(!is_user_alive(id) && sevmek[id] > 0)
   {
      remove_entity(sevmek[id])
      sevmek[id] = 0
      
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
   {
      remove_entity(sevmek[id])
      sevmek[id] = 0
      
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(sevmek[id] < 1)
   {
      sevmek[id] = create_entity("info_target")
      if(sevmek[id] > 0)
      {
         entity_set_int(sevmek[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
         entity_set_edict(sevmek[id], EV_ENT_aiment, id)
         entity_set_model(sevmek[id], MODEL_MARK)
         glowhat(id)
      }
   }
   
   if (sevmek[id] > 0)
   {
      new modelID = get_model_id(id)
      entity_set_int(sevmek[id], EV_INT_body, modelID)
   }
   
   if(sevmek[id] < 1)
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

new modelname[9][] ={
   "gign",
   "gsg9",
   "sas",
   "urban",
   "vip",
   "arctic",
   "guerilla",
   "leet",
   "terror"
}

public get_model_id(id)
{
   new modelStr[32], iNum=32, modelID
   get_user_info(id,"model",modelStr,iNum)
   
   for(new i = 0; i < 9; i++)
   {
      if (equali (modelStr, modelname[i]) )
      {
         modelID = i
      }
   }    
   return modelID
}

glowhat(id) {
   if (!pev_valid(sevmek[id])) return
   if (get_pcvar_num(P_Glow) != 0) {    //If Glowing Hats Are Enabled
      set_pev(sevmek[id], pev_renderfx,    kRenderFxGlowShell)
      if (get_pcvar_num(P_Glow) == 2) {    //If Not Team Specific, Use Player Glow On Hat
         new Float:curcolors[3], Float:curamt
         pev(id, pev_rendercolor, curcolors)
         pev(id, pev_renderamt, curamt)
         set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, curcolors)
         set_pev(sevmek[id], pev_renderamt, curamt)
         } else {                                //If Team Specific, Red=T, Blue=CT
         if (get_user_team(id) == 1) {
            set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, {255.0, 0.0, 0.0})
            } else if (get_user_team(id) == 2) {
            set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, {0.0, 0.0, 255.0})
         }
         set_pev(sevmek[id], pev_renderamt,    50.0)
      }
      } else {
      set_pev(sevmek[id], pev_renderfx,    kRenderFxNone)
      set_pev(sevmek[id], pev_renderamt,    0.0)
   }
   fm_set_entity_visibility(sevmek[id], 1)
   return
}  
denermisiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bobmarleyxx3
Mesajlar: 292
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 10:51 am
Konum: CANADA/Montreal
Clan İsmi: MAJESTIC GAMING

Kalkan Modelini Yükleme

Mesaj gönderen bobmarleyxx3 »

@Ktalko teşekkürler dostum oldu

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla