Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Jailde CT vurunca göm kalkması

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
scofi.
Mesajlar: 171
Kayıt: Sal Mar 05, 2019 11:24 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.112
Clan İsmi: MaxFly Gaming
İletişim:

Jailde CT vurunca göm kalkması

Mesaj gönderen scofi. »

Merhaba Arkadaşlar, Jailbreak modu için şöyle bir eklenti arıyorum ctye bir yumruk vurulduğunda tüm T takımının gömülmesi kalksın istiyorum var mıdır böyle bir eklenti yardımcı olabilir misiniz?

Şimdiden Teşekkür ederim, İyi forumlar.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Jailde CT vurunca göm kalkması

Mesaj gönderen F.T.H »

denersin,

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define TEKRAR_HASAR_SURESI     10.0

new Float:BeklemeSuresi
public plugin_init()
{
    register_plugin("Yumrukla Isyan Baslat","1.0","F.T.H")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Hasar",.specialbot=true);
}

public Hasar(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(get_gametime() - BeklemeSuresi < TEKRAR_HASAR_SURESI)
        return

    static bool:kontrol; kontrol = false
    if(get_user_team(attacker) == 1 && get_user_team(id) == 2 && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !(damagebits & DMG_GRENADE))
    {
        for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++)
        {
            if( get_user_team(i) == 1 && is_user_stuck(i) && is_user_alive(i) )
            {
                new Float:origin[3]
                pev(i,pev_origin,origin)
                origin[2] += 50
                set_pev(i,pev_origin,origin)
                kontrol = true
            }
        }
    }
    
    if(kontrol)
    {
        client_print_color(0,0,"^3%n ^4isimli oyuncu gardiyana yumrukla vurdugu icin gomulu mahkumlar ^3kaldirildi!",attacker)
        BeklemeSuresi = get_gametime()
    }

}

stock bool:is_user_stuck(Id)
{
    static Float:Origin[3]
    pev(Id, pev_origin, Origin)
    engfunc(EngFunc_TraceHull, Origin, Origin, IGNORE_MONSTERS, pev(Id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, 0, 0)
    if (get_tr2(0, TR_StartSolid))
        return true
        
    return false
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla