Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Jailbreak ct olunce ses

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
UnalTR52
Mesajlar: 64
Kayıt: Cmt Eyl 15, 2018 1:59 am

Jailbreak ct olunce ses

Mesaj gönderen UnalTR52 »

Jailbreak'da CT öldüğünde kısa bir müzik çalsın istiyorum. Öyle bir plugin varmı acaba?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

Jailbreak ct olunce ses

Mesaj gönderen Necati Doğan »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "nd"),RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "Killed", true);
public plugin_precache() precache_sound("music.wav");

public Killed(victim) {
	if(get_user_team(victim) == 2)
	{
		client_cmd(0, "spk ^"music.wav^"")
	}
}
dener misin ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
UnalTR52
Mesajlar: 64
Kayıt: Cmt Eyl 15, 2018 1:59 am

Jailbreak ct olunce ses

Mesaj gönderen UnalTR52 »

Olmadı
Ses dosyasını nereye atıcam sound içine mi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
UnalTR52
Mesajlar: 64
Kayıt: Cmt Eyl 15, 2018 1:59 am

Jailbreak ct olunce ses

Mesaj gönderen UnalTR52 »

Yükleme yapıyor ama ses gelmiyor oyunda hiç

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

Jailbreak ct olunce ses

Mesaj gönderen Necati Doğan »

Neden reapiyle uğraşmışım anlamadım. Buyur bunu dene. "ses.wav" olan kısımları kendi müzik dosyanın ismine göre editle direkt sound klasörüne yükle.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Olunce Ses","1.0","necati_dgn")
	register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a")
}
public plugin_precache() precache_sound("ses.wav")
public Event_DeathMsg()
{
	if(get_user_team(read_data(2)) == 2)
		emit_sound(0, CHAN_AUTO, "ses.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla