
Istek menü
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 506
- Kayıt: Pzr Kas 24, 2019 5:15 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.cc
- Clan İsmi: LastWar'Z ~ ZM
Istek menü
iyi geceler
beyler değişik bir mod yapacamda bi menu lâzım oda bu seklinde olucak abi 4 sniper awp scot otolar olucak ama awp otolar paralı scot da paralı onlarıparasini ayarlarim nasıl yapabilirim yada biomenu den esinlerisek yapsak olurmu bunada bi el atınaya birde adam her dogdukdan sonra silah secme menusu açılsın ya say komutuda ekleme şansımız varmı?

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 576
- Kayıt: Sal Kas 21, 2017 5:10 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: LasTShoT | Clan
- İletişim:
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 506
- Kayıt: Pzr Kas 24, 2019 5:15 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.cc
- Clan İsmi: LastWar'Z ~ ZM
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Istek menü
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <reapi>
new const tag[]={"TeamTR"} // Server Adınızı Yazınız
public plugin_init() {
register_plugin("Silahal","0.1","bilalgecer47");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@dogduk",1);
register_clcmd("say /silah","@silahveraga");
register_clcmd("say /guns","@silahveraga");
}
@dogduk(id){
if(is_user_alive(id)){
@silahveraga(id);
}
}
@silahveraga(id) {
if(is_user_alive(id)){
new menu = menu_create("\wSilah Menu","@aliyoruz");
menu_additem(menu,"\r[Silah Menu] - \wAWP \d[UCRETSIZ]","0",0);
menu_additem(menu,"\r[Silah Menu] - \wScout \d[2000$]","1",0);
menu_additem(menu,"\r[Silah Menu] - \wSG550 \d[2000$]","2",0);
menu_additem(menu,"\r[Silah Menu] - \wG3SG1 \d[2000$]","3",0);
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_display(id,menu,0);
}
else{
client_print_color(id,id,"^4[%s] - ^4Bu ^3Menuye ^4Girebilmen ^3Icın ^4Yasıyor ^3Olman ^4Lazım.",tag);
}
}
@aliyoruz(id,menu,item) {
switch(item) {
case 0: {
rg_give_item(id,"weapon_awp");
rg_set_user_bpammo(id,WEAPON_AWP,90);
client_print_color(id,id,"^4[%s] - ^4Basarili ^3Bir ^4sekilde ^3AWP ^4Silahini ^3Aldin.",tag);
}
case 1: if(cs_get_user_money(id) >= 2000){
rg_give_item(id,"weapon_scout");
rg_set_user_bpammo(id,WEAPON_SCOUT,90);
client_print_color(id,id,"^4[%s] - ^4Basarili ^3Bir ^4sekilde ^3Scout ^4Silahini ^3Aldin.",tag);
}
else{
client_print_color(id,id,"^4[%s] - ^4Paran ^3Yetersiz.",tag);
}
case 2:if(cs_get_user_money(id) >= 2000){
rg_give_item(id,"weapon_sg550");
rg_set_user_bpammo(id,WEAPON_SG550,120);
client_print_color(id,id,"^4[%s] - ^4Basarili ^3Bir ^4sekilde ^3SG550 ^4Silahini ^3Aldin.",tag);
}
else{
client_print_color(id,id,"^4[%s] - ^4Paran ^3Yetersiz.",tag);
}
case 3: if(cs_get_user_money(id) >= 2000){
rg_give_item(id,"weapon_g3sg1");
rg_set_user_bpammo(id,WEAPON_G3SG1,120);
client_print_color(id,id,"^4[%s] - ^4Basarili ^3Bir ^4sekilde ^3G3SG1 ^4Silahini ^3Aldin.",tag);
}
else{
client_print_color(id,id,"^4[%s] - ^4Paran ^3Yetersiz.",tag);
}
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1402
- Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
- Clan İsmi: MoonGaming
Istek menü
Kod: Tümünü seç
AMX Mod X Compiler 1.10.0.5392
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team
Header size: 676 bytes
Code size: 3284 bytes
Data size: 2980 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 23324 bytes
Done.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Istek menü
bilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 09, 2020 3:14 am Buyur Paralarını editlersin isteğine göre "cs_get_user_money(id) >= 2000" bura ve "2000$" burayı editlersin tagıda editlemeyi unutma.
Kod: Tümünü seç
//#include <cstrike>
//@aliyoruz(id,menu,item) {
//switch(item) {
@aliyoruz(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], key;
menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
key = str_to_num(data);
switch(key) {
}
}
//cs_get_user_money(id) >= 2000
if(get_member(id, m_iAccount) >= 2000) {
rg_add_account(id, -2000, AS_ADD);
//veya
rg_add_account(id, get_member(id, m_iAccount) - 2000, AS_SET);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Istek menü
Kod: Tümünü seç
//static Item[128]
//formatex(Item, charsmax(Item),"\r%s - \dSilah Menüsü",tag)
//new Menu = menu_create(Item, "silahmenu_devam")
//formatex(Item, charsmax(Item),"\d%s - \yAWP [1200$]",tag)
//menu_additem(Menu, Item, "1")
new menu = menu_create(fmt("\r%s - \dSilah Menusu", tag), "silahmenu_devam");
menu_additem(menu, fmt("\d%s - \yAwp [1200$]", tag), "1");
//new data[6], name[32], access, callback;
//menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
//switch(str_to_num(data))
; Switch str_to_num ? gerçekten mi?
new data[6], key;
menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
key = str_to_num(data);
switch(key)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Istek menü
Public handlerinde, switch(key) {} bundan sonra yani caselerden sonra menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED; koyulmuyormu yoksa koymasakta oluyormu?Colditz yazdı: Çrş Ara 09, 2020 9:24 ambilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 09, 2020 3:14 am Buyur Paralarını editlersin isteğine göre "cs_get_user_money(id) >= 2000" bura ve "2000$" burayı editlersin tagıda editlemeyi unutma.Kod: Tümünü seç
//#include <cstrike> //@aliyoruz(id,menu,item) { //switch(item) { @aliyoruz(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], key; menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)); key = str_to_num(data); switch(key) { } } //cs_get_user_money(id) >= 2000 if(get_member(id, m_iAccount) >= 2000) { rg_add_account(id, -2000, AS_ADD); //veya rg_add_account(id, get_member(id, m_iAccount) - 2000, AS_SET); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Istek menü
Doğru unutmuşum farklı bişeyle ugrasıyodum.O arada kaçmış olabilir normalde bu menu tarzını sevmıyorum.Bide özelden bısı sorabılırmıyım?
Link: | |
Linklerini gizle |