Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Istek Menu

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
İbrahim
Mesajlar: 98
Kayıt: Cmt Haz 10, 2017 12:43 pm

Istek Menu

Mesaj gönderen İbrahim »

Bunu jail ve bayrak kapmaca icin yaparmisiniz
1 m4a1/ak47
2 taramalı dürbünlüler
3 pompalılar
4 durbunluler
5 karışık
biohazard_silahmenu.sma
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

devilsoon
Mesajlar: 49
Kayıt: Prş Ağu 10, 2017 6:10 pm
Clan İsmi: [JOH]

Istek Menu

Mesaj gönderen devilsoon »

? banada lazım en acilinden

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MRX3565
Mesajlar: 1667
Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
Konum: Bilinmiyor.

Istek Menu

Mesaj gönderen MRX3565 »

Böyle olması gerek heralde, jail veya bayrak kapmaca olarak ayarlamadım, yani jail de aktif olur, bayrak kapmacada da;

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < cstrike >
#include < fakemeta >
#include < fun >
#include < hamsandwich >

#define PLUGIN "BosMenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Guns Menu"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say !gunsmenu","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("say /guns","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("say .guns","menuyuduzenleads")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "revlencek", 1)
	register_clcmd("aguns","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("agunslkomutu","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("rcon_gunstu","menuyuduzenleads")
}
public menuyuduzenleads(id) {
	new silahmenunew = menu_create("\d[\rRedDeviL \y# \rClan\d] \r// \wEkipmanlar \r\\ ^n\d // cs163.csduragi.com // \r- \r\\ \dfb.com/reddevilzombie \r//", "Caseye")
	menu_additem( silahmenunew , "\rM4A1 \y/ \rAk47 / \yDeagLe", "1", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rTaramali \rDurbunluler \y/ \yDeagLe", "2", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rPompalilar \y/ \yDeagLe", "3", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rDurbunLuLer \y/ \yDeagLe", "4", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rKarisik \y/ \yDeagLe", "6", 0 );

	menu_additem(silahmenunew , "Cikis", "0", 0)
	
	
	menu_setprop(silahmenunew,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
	
	menu_setprop(silahmenunew,MPROP_PERPAGE,0);
	
	menu_display(id, silahmenunew, 0)
}
public Caseye(id, silahmenunew , item){
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(silahmenunew, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new klavyeberks = str_to_num(data)
	
	switch(klavyeberks)
	{ 
	case 1: {
            give_item( id, "weapon_ak47" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
            
            give_item( id, "weapon_m4a1" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );

            give_item( id, "weapon_deagle" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
        }
        case 2: {
            give_item( id, "weapon_aug" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AUG, 90 );
            
            give_item( id, "weapon_sg552" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SG552, 90 );
        }
        case 3: {
            give_item( id, "weapon_xm1014" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );

            give_item( id, "weapon_m3" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 32 );
        }
        case 4: {
            give_item( id, "weapon_scout" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
            give_item( id, "weapon_awp" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
            give_item( id, "weapon_sg550" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SG550, 90 );
            give_item( id, "weapon_g3sg1" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_G3SG1, 90 );
        }
        case 6: {
            give_item( id, "weapon_xm1014" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );
            give_item( id, "weapon_scout" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
            give_item( id, "weapon_usp" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_USP, 100 );
	    }
    }
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public revlencek(id)
{
	if(get_user_team(id) == 1 && is_user_alive(id))
		return
	give_item( id, "weapon_deagle" );
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
	menuyuduzenleads(id)
	
}



Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

devilsoon
Mesajlar: 49
Kayıt: Prş Ağu 10, 2017 6:10 pm
Clan İsmi: [JOH]

Istek Menu

Mesaj gönderen devilsoon »

dostum istediğim tam olarakta bu ama bi kaç değişiklik isteyeceğim. oto awp lerin kaldırılmasını istiyorum. bide çelik yelek alınmasını istiyorum öyle birşey yapılabilirse çok güzel olur

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
İbrahim
Mesajlar: 98
Kayıt: Cmt Haz 10, 2017 12:43 pm

Istek Menu

Mesaj gönderen İbrahim »

MRX3565 yazdı:Böyle olması gerek heralde, jail veya bayrak kapmaca olarak ayarlamadım, yani jail de aktif olur, bayrak kapmacada da;

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < cstrike >
#include < fakemeta >
#include < fun >
#include < hamsandwich >

#define PLUGIN "BosMenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Guns Menu"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say !gunsmenu","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("say /guns","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("say .guns","menuyuduzenleads")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "revlencek", 1)
	register_clcmd("aguns","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("agunslkomutu","menuyuduzenleads")
	register_clcmd("rcon_gunstu","menuyuduzenleads")
}
public menuyuduzenleads(id) {
	new silahmenunew = menu_create("\d[\rRedDeviL \y# \rClan\d] \r// \wEkipmanlar \r\\ ^n\d // cs163.csduragi.com // \r- \r\\ \dfb.com/reddevilzombie \r//", "Caseye")
	menu_additem( silahmenunew , "\rM4A1 \y/ \rAk47 / \yDeagLe", "1", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rTaramali \rDurbunluler \y/ \yDeagLe", "2", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rPompalilar \y/ \yDeagLe", "3", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rDurbunLuLer \y/ \yDeagLe", "4", 0 );
	menu_additem( silahmenunew , "\rKarisik \y/ \yDeagLe", "6", 0 );

	menu_additem(silahmenunew , "Cikis", "0", 0)
	
	
	menu_setprop(silahmenunew,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
	
	menu_setprop(silahmenunew,MPROP_PERPAGE,0);
	
	menu_display(id, silahmenunew, 0)
}
public Caseye(id, silahmenunew , item){
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(silahmenunew, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new klavyeberks = str_to_num(data)
	
	switch(klavyeberks)
	{ 
	case 1: {
            give_item( id, "weapon_ak47" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
            
            give_item( id, "weapon_m4a1" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );

            give_item( id, "weapon_deagle" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
        }
        case 2: {
            give_item( id, "weapon_aug" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AUG, 90 );
            
            give_item( id, "weapon_sg552" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SG552, 90 );
        }
        case 3: {
            give_item( id, "weapon_xm1014" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );

            give_item( id, "weapon_m3" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 32 );
        }
        case 4: {
            give_item( id, "weapon_scout" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
            give_item( id, "weapon_awp" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
            give_item( id, "weapon_sg550" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SG550, 90 );
            give_item( id, "weapon_g3sg1" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_G3SG1, 90 );
        }
        case 6: {
            give_item( id, "weapon_xm1014" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );
            give_item( id, "weapon_scout" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
            give_item( id, "weapon_usp" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_USP, 100 );
	    }
    }
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public revlencek(id)
{
	if(get_user_team(id) == 1 && is_user_alive(id))
		return
	give_item( id, "weapon_deagle" );
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
	menuyuduzenleads(id)
	
}


Sma yı eke koyarmısın bide hangisini alırsa armor versin

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Istek Menu

Mesaj gönderen emirakpinar »

Buyrun.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
İbrahim
Mesajlar: 98
Kayıt: Cmt Haz 10, 2017 12:43 pm

Istek Menu

Mesaj gönderen İbrahim »

Saol emir

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

devilsoon
Mesajlar: 49
Kayıt: Prş Ağu 10, 2017 6:10 pm
Clan İsmi: [JOH]

Istek Menu

Mesaj gönderen devilsoon »

bu menü CT de başlangıçta otomatik geliyor ama T de gelmiyor. T de gelmesi için ne yapmam gerekiyor. T takımı /guns yazınca geliyor. her el başlangıcında otomatik gelse çok güzel olacak. CT gibi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Istek Menu

Mesaj gönderen emirakpinar »

devilsoon yazdı:bu menü CT de başlangıçta otomatik geliyor ama T de gelmiyor. T de gelmesi için ne yapmam gerekiyor. T takımı /guns yazınca geliyor. her el başlangıcında otomatik gelse çok güzel olacak. CT gibi

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < cstrike >
#include < fakemeta >
#include < fun >
#include < hamsandwich >

#define PLUGIN "BosMenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Guns Menu"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say !gunsmenu","menuyuduzenleads")
   register_clcmd("say /guns","menuyuduzenleads")
   register_clcmd("say .guns","menuyuduzenleads")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "revlencek", 1)
   register_clcmd("aguns","menuyuduzenleads")
   register_clcmd("agunslkomutu","menuyuduzenleads")
   register_clcmd("rcon_gunstu","menuyuduzenleads")
}
public menuyuduzenleads(id) {
   new silahmenunew = menu_create("\d[\rRedDeviL \y# \rClan\d] \r// \wEkipmanlar \r\\ ^n\d // cs163.csduragi.com // \r- \r\\ \dfb.com/reddevilzombie \r//", "Caseye")
   menu_additem( silahmenunew , "\rM4A1 \y/ \rAk47 / \yDeagLe", "1", 0 );
   menu_additem( silahmenunew , "\rTaramali \rDurbunluler \y/ \yDeagLe", "2", 0 );
   menu_additem( silahmenunew , "\rPompalilar \y/ \yDeagLe", "3", 0 );
   menu_additem( silahmenunew , "\rDurbunLuLer \y/ \yDeagLe", "4", 0 );
   menu_additem( silahmenunew , "\rKarisik \y/ \yDeagLe", "6", 0 );

   menu_additem(silahmenunew , "Cikis", "0", 0)
   
   
   menu_setprop(silahmenunew,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
   
   menu_setprop(silahmenunew,MPROP_PERPAGE,0);
   
   menu_display(id, silahmenunew, 0)
}
public Caseye(id, silahmenunew , item){
   new data[6], iName[64]
   new acces, callback
   menu_item_getinfo(silahmenunew, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
   
   new klavyeberks = str_to_num(data)
   
   switch(klavyeberks)
   { 
   case 1: {
            give_item( id, "weapon_ak47" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
            
            give_item( id, "weapon_m4a1" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );

            give_item( id, "weapon_deagle" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
        }
        case 2: {
            give_item( id, "weapon_aug" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AUG, 90 );
            
            give_item( id, "weapon_sg552" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SG552, 90 );
        }
        case 3: {
            give_item( id, "weapon_xm1014" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );

            give_item( id, "weapon_m3" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 32 );
        }
        case 4: {
            give_item( id, "weapon_scout" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
            give_item( id, "weapon_awp" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
            give_item( id, "weapon_sg550" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SG550, 90 );
            give_item( id, "weapon_g3sg1" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_G3SG1, 90 );
        }
        case 6: {
            give_item( id, "weapon_xm1014" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );
            give_item( id, "weapon_scout" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_SCOUT, 90 );
            give_item( id, "weapon_usp" );
            cs_set_user_bpammo( id, CSW_USP, 100 );
       }
    }
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public revlencek(id)
{
   if(is_user_alive(id))
      return
   give_item( id, "weapon_deagle" );
   give_item(id, "weapon_hegrenade")
   give_item(id, "weapon_hegrenade")
   cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
   menuyuduzenleads(id)
   
}


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

devilsoon
Mesajlar: 49
Kayıt: Prş Ağu 10, 2017 6:10 pm
Clan İsmi: [JOH]

Istek Menu

Mesaj gönderen devilsoon »

üstad yine olmadı bu ama

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla