Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Invis Knife Plugin

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
99tayyip99
Mesajlar: 16
Kayıt: Sal Oca 23, 2018 8:57 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen 99tayyip99 »

selam bunu benim için plugine çevirebilirmisiniz?

Kod: Tümünü seç

register_clcmd( "say /hideknife", "cmd_hideknife" )
register_event( "CurWeapon", "ev_curweapon", "be", "1=1" )

public cmd_hideknife( id )
{
    switch( hideknife[ id ] )
    {
        case true: hideknife[ id ] = false;
        case false: hideknife[ id ] = true;
    }
    
    if( is_user_alive( id ) )
    {
        ham_strip_weapon( id, "weapon_knife" )
        give_item( id, "weapon_knife" )
    }
}

public ev_curweapon( id )
{
    new weapon;
    weapon = read_data( 2 )
    
    if( weapon == CSW_KNIFE )
    {
        if( hideknife[ id ] )
            set_pev( id, pev_viewmodel2, "" )
        else
            set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl" )
    }
}

stock ham_strip_weapon( id, weapon[] )
{
    if( !equal( weapon, "weapon_", 7 ) )
        return 0;
    
    new i = get_weaponid( weapon )
    if( !i ) return 0;
    
    new ent;
    while( ( ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", weapon ) ) && pev( ent, pev_owner ) != id )
    if( !ent ) return 0;
    
    if( get_user_weapon( id ) == i )    
        ExecuteHamB( Ham_Weapon_RetireWeapon, ent )
    
    if( !ExecuteHamB( Ham_RemovePlayerItem, id, ent ) )
        return 0;
    
    ExecuteHamB( Ham_Item_Kill, ent )
    set_pev( id, pev_weapons, pev( id, pev_weapons ) & ~(1<<i) )
    
    return 1;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

OnlyCoder
Mesajlar: 66
Kayıt: Pzr Eyl 09, 2018 6:51 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen OnlyCoder »

şu şekilde istiyorsun sanırım buyur

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "PLUGİN"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OnlyCoder"

new bool:hideknife[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd( "say /hideknife", "cmd_hideknife" )
	register_event( "CurWeapon", "ev_curweapon", "be", "1=1" )
}

public cmd_hideknife( id )
{
    switch( hideknife[ id ] )
    {
        case true: hideknife[ id ] = false;
        case false: hideknife[ id ] = true;
    }
    
    if( is_user_alive( id ) )
    {
        ham_strip_weapon( id, "weapon_knife" )
        give_item( id, "weapon_knife" )
    }
}

public ev_curweapon( id )
{
    new weapon;
    weapon = read_data( 2 )
    
    if( weapon == CSW_KNIFE )
    {
        if( hideknife[ id ] )
            set_pev( id, pev_viewmodel2, "" )
        else
            set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl" )
    }
}

stock ham_strip_weapon( id, weapon[] )
{
    if( !equal( weapon, "weapon_", 7 ) )
        return 0;
    
    new i = get_weaponid( weapon )
    if( !i ) return 0;
    
    new ent;
    while( ( ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", weapon ) ) && pev( ent, pev_owner ) != id )
    if( !ent ) return 0;
    
    if( get_user_weapon( id ) == i )    
        ExecuteHamB( Ham_Weapon_RetireWeapon, ent )
    
    if( !ExecuteHamB( Ham_RemovePlayerItem, id, ent ) )
        return 0;
    
    ExecuteHamB( Ham_Item_Kill, ent )
    set_pev( id, pev_weapons, pev( id, pev_weapons ) & ~(1<<i) )
    
    return 1;
}
OnlyCoder Ekibi 2

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen Colditz »

99tayyip99 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 10:24 pm selam bunu benim için plugine çevirebilirmisiniz?
Ne istediğini söylerseniz daha iyi bir şekilde kodlayabilirim. Attığınız komut oyuncuda sadece bıçak olmasını da sağlıyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
99tayyip99
Mesajlar: 16
Kayıt: Sal Oca 23, 2018 8:57 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen 99tayyip99 »

Colditz yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 10:44 pm
99tayyip99 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 10:24 pm selam bunu benim için plugine çevirebilirmisiniz?
Ne istediğini söylerseniz daha iyi bir şekilde kodlayabilirim. Attığınız komut oyuncuda sadece bıçak olmasını da sağlıyor.


Kodun bıçağı gizlemesi gerekmekte yani ekran bomboş kalıcak istediğim şey bu yardımların için teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen Colditz »

Oyuncular başka silah alamayacak değil mi? Sadece bıçak?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
99tayyip99
Mesajlar: 16
Kayıt: Sal Oca 23, 2018 8:57 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen 99tayyip99 »

Colditz yazdı: Pzt Eyl 10, 2018 11:50 am Oyuncular başka silah alamayacak değil mi? Sadece bıçak?
Plugin'i Bhop mod bir server için istiyorum sadece bıçak var elimizde ek olarak bazi mapler scout ve usp de verebiliyor görüntünün bu şekilde olması gerekmekte https://i.hizliresim.com/g60rJb.jpg

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
99tayyip99
Mesajlar: 16
Kayıt: Sal Oca 23, 2018 8:57 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen 99tayyip99 »

Görüntünün bu şekilde olması gerekmekte derken menuyu kastetmiyorum bu arada sadece ekran

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
99tayyip99
Mesajlar: 16
Kayıt: Sal Oca 23, 2018 8:57 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen 99tayyip99 »

OnlyCoder yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 10:34 pm şu şekilde istiyorsun sanırım buyur

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "PLUGİN"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OnlyCoder"

new bool:hideknife[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd( "say /hideknife", "cmd_hideknife" )
	register_event( "CurWeapon", "ev_curweapon", "be", "1=1" )
}

public cmd_hideknife( id )
{
    switch( hideknife[ id ] )
    {
        case true: hideknife[ id ] = false;
        case false: hideknife[ id ] = true;
    }
    
    if( is_user_alive( id ) )
    {
        ham_strip_weapon( id, "weapon_knife" )
        give_item( id, "weapon_knife" )
    }
}

public ev_curweapon( id )
{
    new weapon;
    weapon = read_data( 2 )
    
    if( weapon == CSW_KNIFE )
    {
        if( hideknife[ id ] )
            set_pev( id, pev_viewmodel2, "" )
        else
            set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl" )
    }
}

stock ham_strip_weapon( id, weapon[] )
{
    if( !equal( weapon, "weapon_", 7 ) )
        return 0;
    
    new i = get_weaponid( weapon )
    if( !i ) return 0;
    
    new ent;
    while( ( ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", weapon ) ) && pev( ent, pev_owner ) != id )
    if( !ent ) return 0;
    
    if( get_user_weapon( id ) == i )    
        ExecuteHamB( Ham_Weapon_RetireWeapon, ent )
    
    if( !ExecuteHamB( Ham_RemovePlayerItem, id, ent ) )
        return 0;
    
    ExecuteHamB( Ham_Item_Kill, ent )
    set_pev( id, pev_weapons, pev( id, pev_weapons ) & ~(1<<i) )
    
    return 1;
}
OnlyCoder Ekibi 2
Bunu test ettim çalışıyor teşekkürler bunu /hideknife yazmadan sv ye girildiğinden itibaren tüm oyuncularda bıçağı gizlemenin bir yolu varmı ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

OnlyCoder
Mesajlar: 66
Kayıt: Pzr Eyl 09, 2018 6:51 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen OnlyCoder »

...

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "PLUGİN"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OnlyCoder"

new bool:hideknife[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event( "CurWeapon", "ev_curweapon", "be", "1=1" )
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn", 1)
}
public FwdHamSpawn(id)
{
	switch( hideknife[ id ] )
	{
		case true: hideknife[ id ] = false;
			case false: hideknife[ id ] = true;
		}
	
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		ham_strip_weapon( id, "weapon_knife" )
		give_item( id, "weapon_knife" )
	}
	
}


public ev_curweapon( id )
{
	new weapon;
	weapon = read_data( 2 )
	
	if( weapon == CSW_KNIFE )
	{
		if( hideknife[ id ] )
			set_pev( id, pev_viewmodel2, "" )
		else
			set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl" )
	}
}

stock ham_strip_weapon( id, weapon[] )
{
	if( !equal( weapon, "weapon_", 7 ) )
		return 0;
	
	new i = get_weaponid( weapon )
	if( !i ) return 0;
	
	new ent;
	while( ( ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", weapon ) ) && pev( ent, pev_owner ) != id )
		if( !ent ) return 0;
	
	if( get_user_weapon( id ) == i )    
		ExecuteHamB( Ham_Weapon_RetireWeapon, ent )
	
	if( !ExecuteHamB( Ham_RemovePlayerItem, id, ent ) )
		return 0;
	
	ExecuteHamB( Ham_Item_Kill, ent )
	set_pev( id, pev_weapons, pev( id, pev_weapons ) & ~(1<<i) )
	
	return 1;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Invis Knife Plugin

Mesaj gönderen Colditz »

İstediğin gibi mi bilmiyorum ama dener misin?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla