Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

İndex out of bounds hatası

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
cbmarksman
Mesajlar: 92
Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm

İndex out of bounds hatası

Mesaj gönderen cbmarksman »

bestcore yazdı: Sal Nis 20, 2021 11:34 pm
cbmarksman yazdı: Sal Nis 20, 2021 11:29 pm Yukarıda fotoğraf olarak hata veren kısımlar var, kod şeklinde en erken yarın atabilirim.
Attığınız vakit yardımcı olabilirsem olurum, değişkeni tanımladığınız yeri ve kullandığınz yeri atın.

Kod: Tümünü seç

new spiderman[MAX_CLIENTS+1]
değişken

Kod: Tümünü seç

RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
register_touch("worldspawn", "player", "@Touch_Wall");
tanımlamalar

Kod: Tümünü seç

@Touch_Wall(pTouched, pToucher) {
	if(is_user_connected(pToucher)){
		if(spiderman[pToucher]){
			get_entvar(pToucher, var_origin, g_wallorigin[pToucher]);
		}
	}
}

@PM_Move(const pPlayer) {
	if(is_user_connected(pPlayer) && is_user_alive(pPlayer)){
		if(spiderman[pPlayer]){
			if(get_pmove(pm_dead) || get_pmove(pm_onground) == 0) {
				return;
			}
		
			static button;
			button = get_entvar(pPlayer, var_button);
		
			if(button & IN_USE) {
				static Float:flOrigin[3];
				get_pmove(pm_origin, flOrigin);
		
				if(get_distance_f(flOrigin, g_wallorigin[pPlayer]) > 25.0) {
					return;
				}
		
				if(button & IN_FORWARD) {
					static Float:flVelocity[3];
					velocity_by_aim(pPlayer, climb_speed, flVelocity);
					set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
				}
				else if(button & IN_BACK) {
					static Float:flVelocity[3];
					velocity_by_aim(pPlayer, -climb_speed, flVelocity);
					set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
				}
			}
		}
	}
}
hangi satırların hata verdiğini görmek için konu başında attığım fotoğraflara ve loglara bakabilirsiniz orada satırlar gözükmekte

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

İndex out of bounds hatası

Mesaj gönderen bestcore »

cbmarksman yazdı: Çrş Nis 21, 2021 9:34 am

Kod: Tümünü seç

new spiderman[MAX_CLIENTS+1]
değişken

Kod: Tümünü seç

RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
register_touch("worldspawn", "player", "@Touch_Wall");
tanımlamalar

Kod: Tümünü seç

@Touch_Wall(pTouched, pToucher) {
	if(is_user_connected(pToucher)){
		if(spiderman[pToucher]){
			get_entvar(pToucher, var_origin, g_wallorigin[pToucher]);
		}
	}
}

@PM_Move(const pPlayer) {
	if(is_user_connected(pPlayer) && is_user_alive(pPlayer)){
		if(spiderman[pPlayer]){
			if(get_pmove(pm_dead) || get_pmove(pm_onground) == 0) {
				return;
			}
		
			static button;
			button = get_entvar(pPlayer, var_button);
		
			if(button & IN_USE) {
				static Float:flOrigin[3];
				get_pmove(pm_origin, flOrigin);
		
				if(get_distance_f(flOrigin, g_wallorigin[pPlayer]) > 25.0) {
					return;
				}
		
				if(button & IN_FORWARD) {
					static Float:flVelocity[3];
					velocity_by_aim(pPlayer, climb_speed, flVelocity);
					set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
				}
				else if(button & IN_BACK) {
					static Float:flVelocity[3];
					velocity_by_aim(pPlayer, -climb_speed, flVelocity);
					set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
				}
			}
		}
	}
}
hangi satırların hata verdiğini görmek için konu başında attığım fotoğraflara ve loglara bakabilirsiniz orada satırlar gözükmekte
İndexi const olarak tanımladıysanız oyunda olup olmadığının sorgusunu yapmanız gerekmiyor. "is_user_connected" sorgusunu kaldırıp dener misiniz ? Sorun hala devam ediyorsa "is_user_alive" sorgusunuda kaldırıp deneyin. Hata hala devam etmekteyse eklentiyi atmanızı rica edeceğim, eklentiyi görmeden birşey söyleyemem.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
cbmarksman
Mesajlar: 92
Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm

İndex out of bounds hatası

Mesaj gönderen cbmarksman »

bestcore yazdı: Çrş Nis 21, 2021 1:07 pm
cbmarksman yazdı: Çrş Nis 21, 2021 9:34 am

Kod: Tümünü seç

new spiderman[MAX_CLIENTS+1]
değişken

Kod: Tümünü seç

RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
register_touch("worldspawn", "player", "@Touch_Wall");
tanımlamalar

Kod: Tümünü seç

@Touch_Wall(pTouched, pToucher) {
	if(is_user_connected(pToucher)){
		if(spiderman[pToucher]){
			get_entvar(pToucher, var_origin, g_wallorigin[pToucher]);
		}
	}
}

@PM_Move(const pPlayer) {
	if(is_user_connected(pPlayer) && is_user_alive(pPlayer)){
		if(spiderman[pPlayer]){
			if(get_pmove(pm_dead) || get_pmove(pm_onground) == 0) {
				return;
			}
		
			static button;
			button = get_entvar(pPlayer, var_button);
		
			if(button & IN_USE) {
				static Float:flOrigin[3];
				get_pmove(pm_origin, flOrigin);
		
				if(get_distance_f(flOrigin, g_wallorigin[pPlayer]) > 25.0) {
					return;
				}
		
				if(button & IN_FORWARD) {
					static Float:flVelocity[3];
					velocity_by_aim(pPlayer, climb_speed, flVelocity);
					set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
				}
				else if(button & IN_BACK) {
					static Float:flVelocity[3];
					velocity_by_aim(pPlayer, -climb_speed, flVelocity);
					set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
				}
			}
		}
	}
}
hangi satırların hata verdiğini görmek için konu başında attığım fotoğraflara ve loglara bakabilirsiniz orada satırlar gözükmekte
İndexi const olarak tanımladıysanız oyunda olup olmadığının sorgusunu yapmanız gerekmiyor. "is_user_connected" sorgusunu kaldırıp dener misiniz ? Sorun hala devam ediyorsa "is_user_alive" sorgusunuda kaldırıp deneyin. Hata hala devam etmekteyse eklentiyi atmanızı rica edeceğim, eklentiyi görmeden birşey söyleyemem.
denedikten sonra dönüş yapacağım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla