iisim başında ip
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 23
- Kayıt: Pzr Mar 18, 2018 8:34 pm
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
iisim başında ip
Paneldeki chat eklentisini kullanıyorsanız;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
native csd_chat_tag(oyuncu, const tag[])
public client_putinserver(id) {
if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) {
csd_chat_tag(id, "[213.238.173.100]");
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 23
- Kayıt: Pzr Mar 18, 2018 8:34 pm
iisim başında ip
Çok yanlış anlamışsın bağsettim şey başında sunucu ip yazmasıFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 5:23 pmYanlış anlamadım. Oyuncu mesaj atınca isminin başında IP adresi yazacak ve bunu herkes görecek.PawNod yazdı: Prş Oca 14, 2021 4:42 pmYanlış anlamışsın sanırım konuya girmeden önce ben de öyle anladım anlatmak istediği şey oyuncuların adının yanında sunucu ipsi yazması.Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 3:16 pm Oyunculara birbirlerinin IP bilgisini paylaşmanız bence doğru değil.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 23
- Kayıt: Pzr Mar 18, 2018 8:34 pm
iisim başında ip
Teşşekür ederim <3Colditz yazdı: Cum Oca 15, 2021 3:15 am Paneldeki chat eklentisini kullanıyorsanız;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> native csd_chat_tag(oyuncu, const tag[]) public client_putinserver(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) { csd_chat_tag(id, "[213.238.173.100]"); } }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 23
- Kayıt: Pzr Mar 18, 2018 8:34 pm
iisim başında ip
bilalgecer47 yazdı: Prş Oca 14, 2021 7:12 pmTag kısmını istediğiniz gibi düzeltin.Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define ADMIN ADMIN_RESERVATION // Yesil Yazi Yetkisi #define TAG "[213.238.173.25]" new gMaxPlayers new gMsgSayText new gTeams[3][] = { "Spectator", "Terrorist", "Counter-Terrorist" } public plugin_init() { register_plugin("Green Admin Chat", "1.1", "Arion") register_clcmd("say", "handle_say") register_clcmd("say_team", "handle_teamsay") gMsgSayText = get_user_msgid("SayText") register_message (gMsgSayText, "avoid_duplicated") gMaxPlayers = get_maxplayers() } teşekkür ederim public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver) { return PLUGIN_HANDLED } public handle_say(id) { new message[192] read_args(message, 191) remove_quotes(message) if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) return PLUGIN_CONTINUE new name[32] get_user_name(id, name, 31) new alive = is_user_alive(id) new userFlags = get_user_flags(id) if(alive){ if((userFlags & ADMIN)){ format(message, 191, "^04%s ^x03%s ^x01: ^x04 %s", TAG, name, message) }else{ format(message, 191, "^x04%s ^x03%s ^x01: %s", TAG, name, message) } }else{ if((userFlags & ADMIN)){ format(message, 191, "^x01*DEAD*^04%s ^x03%s ^x01: ^x04 %s", TAG, name, message) }else{ format(message, 191, "^x01*DEAD*^x04%s ^x03%s ^x01: %s", TAG, name, message) } } for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue if(alive && is_user_alive(i) || !alive && !is_user_alive(i)) // Prints the message { message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i) write_byte(id) write_string(message) message_end() } } return PLUGIN_HANDLED } public handle_teamsay(id) { new message[192] read_args(message, 191) remove_quotes(message) remove_quotes(message) if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) return PLUGIN_CONTINUE new name[32] get_user_name(id, name, 31) new alive = is_user_alive(id) new team = get_user_team(id) new userFlags = get_user_flags(id) if((userFlags & ADMIN) && alive) format(message, 191, "^x01(%s)^x03 %s^x01 : ^x04 %s", gTeams[team], name, message) else if((userFlags & ADMIN) && !alive) format(message, 191, "^x01*DEAD*(%s)^x03 %s^x01 : ^x04 %s", gTeams[team], name, message) else if((!(userFlags & ADMIN)) && alive) format(message, 191, "^x01(%s)^x03 %s^x01 : %s", gTeams[team], name, message) else format(message, 191, "^x01*DEAD*(%s)^x03 %s^x01 : %s", gTeams[team], name, message) for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue if(get_user_team(i) != team) continue if(alive && is_user_alive(i) || !alive && !is_user_alive(i)) { message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i) write_byte(id) write_string(message) message_end() } } return PLUGIN_HANDLED }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 23
- Kayıt: Pzr Mar 18, 2018 8:34 pm
iisim başında ip
fark ettiysen 213.238.173.74 diye eklemiştim paneleFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 5:23 pmYanlış anlamadım. Oyuncu mesaj atınca isminin başında IP adresi yazacak ve bunu herkes görecek.PawNod yazdı: Prş Oca 14, 2021 4:42 pmYanlış anlamışsın sanırım konuya girmeden önce ben de öyle anladım anlatmak istediği şey oyuncuların adının yanında sunucu ipsi yazması.Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 3:16 pm Oyunculara birbirlerinin IP bilgisini paylaşmanız bence doğru değil.
Link: | |
Linklerini gizle |