Herşeyi gizleme.
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 528
- Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm
Herşeyi gizleme.
Oyunda radar hp armor ve silah mermi jarjor yerlerini gizliyecegim bi eklenti yapabilirmisiniz?
@Colditz
@Colditz
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Herşeyi gizleme.
Bende hazır olarak var fakat mermiler ile ilgili kodu ancak yarın yapabilirim.
Radar & Health & Armor gizliyor.
Radar & Health & Armor gizliyor.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#define BYTE_HA ((1<<3) | (1<<5))
new HideWeapon;
public plugin_init() {
register_plugin("Hide RHA", "1.0", "PurposeLess");
HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon");
register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "b");
register_message(HideWeapon, "message_HideWeapon");
}
public event_ResetHud(id)
{
message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id);
write_byte(BYTE_HA);
message_end();
}
public message_HideWeapon()
{
new getmsgargint = get_msg_arg_int(1);
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, getmsgargint | BYTE_HA);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 528
- Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm
Herşeyi gizleme.
Bende şuan bunu kullanıyorum para ve silah mermilerini gizlicek bi şey yaparsanız sevinirm teşekkür ederim beklemedeyim.Colditz yazdı: Pzt Tem 23, 2018 12:02 am Bende hazır olarak var fakat mermiler ile ilgili kodu ancak yarın yapabilirim.
Radar & Health & Armor gizliyor.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #define BYTE_HA ((1<<3) | (1<<5)) new HideWeapon; public plugin_init() { register_plugin("Hide RHA", "1.0", "PurposeLess"); HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon"); register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "b"); register_message(HideWeapon, "message_HideWeapon"); } public event_ResetHud(id) { message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id); write_byte(BYTE_HA); message_end(); } public message_HideWeapon() { new getmsgargint = get_msg_arg_int(1); set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, getmsgargint | BYTE_HA); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 528
- Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm
Herşeyi gizleme.
Evet parayı engelliyor ama silah mermilerinide engellese 10 numara tam olacak beklemedeyim teşekkür ederim ilgilendiginiz için.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
Herşeyi gizleme.
Googlea hud customizer yaz forum dada olmsi.lzmquadfor75 yazdı: Pzt Tem 23, 2018 12:02 am Oyunda radar hp armor ve silah mermi jarjor yerlerini gizliyecegim bi eklenti yapabilirmisiniz?
@Colditz
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 434
- Kayıt: Cmt Nis 07, 2018 9:49 pm
Herşeyi gizleme.
Herkez için diyorsan eklenti gerek ona ama kişisel diyorsan hud_draw 0 yazabilirsin consola
Link: | |
Linklerini gizle |
Herşeyi gizleme.
@Colditz in eklentisine basit bir kod eklenerek yapılabilir. ayrı eklentiye gerek yok. Rica edin ekleyecektir.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Herşeyi gizleme.
Buyrun deneyin.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#define BYTE_HA ((1<<0) | (1<<3) | (1<<5))
new HideWeapon;
public plugin_init() {
register_plugin("Hide RHA", "1.0", "PurposeLess");
HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon");
register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "b");
register_message(HideWeapon, "message_HideWeapon");
}
public event_ResetHud(id)
{
message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id);
write_byte(BYTE_HA);
message_end();
}
public message_HideWeapon()
{
new getmsgargint = get_msg_arg_int(1);
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, getmsgargint | BYTE_HA);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 528
- Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm
Herşeyi gizleme.
Olmamış oyundaki herşey gitti zoom falanda gitti.Colditz yazdı: Pzt Tem 23, 2018 1:43 am Buyrun deneyin.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #define BYTE_HA ((1<<0) | (1<<3) | (1<<5)) new HideWeapon; public plugin_init() { register_plugin("Hide RHA", "1.0", "PurposeLess"); HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon"); register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "b"); register_message(HideWeapon, "message_HideWeapon"); } public event_ResetHud(id) { message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id); write_byte(BYTE_HA); message_end(); } public message_HideWeapon() { new getmsgargint = get_msg_arg_int(1); set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, getmsgargint | BYTE_HA); }
Link: | |
Linklerini gizle |