Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Herşeyi gizleme.

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen quadfor75 »

Oyunda radar hp armor ve silah mermi jarjor yerlerini gizliyecegim bi eklenti yapabilirmisiniz?

@Colditz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen Colditz »

Bende hazır olarak var fakat mermiler ile ilgili kodu ancak yarın yapabilirim.

Radar & Health & Armor gizliyor.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

#define BYTE_HA ((1<<3) | (1<<5))
new HideWeapon;

public plugin_init() {
	register_plugin("Hide RHA", "1.0", "PurposeLess");

	HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon");

	register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "b");
	register_message(HideWeapon, "message_HideWeapon");
}

public event_ResetHud(id)
{
	message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id);
	write_byte(BYTE_HA);
	message_end();
}

public message_HideWeapon()
{
	new getmsgargint = get_msg_arg_int(1);
	set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE,  getmsgargint | BYTE_HA);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen quadfor75 »

Colditz yazdı: Pzt Tem 23, 2018 12:02 am Bende hazır olarak var fakat mermiler ile ilgili kodu ancak yarın yapabilirim.

Radar & Health & Armor gizliyor.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

#define BYTE_HA ((1<<3) | (1<<5))
new HideWeapon;

public plugin_init() {
	register_plugin("Hide RHA", "1.0", "PurposeLess");

	HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon");

	register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "b");
	register_message(HideWeapon, "message_HideWeapon");
}

public event_ResetHud(id)
{
	message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id);
	write_byte(BYTE_HA);
	message_end();
}

public message_HideWeapon()
{
	new getmsgargint = get_msg_arg_int(1);
	set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE,  getmsgargint | BYTE_HA);
}
Bende şuan bunu kullanıyorum para ve silah mermilerini gizlicek bi şey yaparsanız sevinirm teşekkür ederim beklemedeyim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen Colditz »

Bu eklentinin parayı da engellemesi gerek dener misiniz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen quadfor75 »

Colditz yazdı: Pzt Tem 23, 2018 12:06 am Bu eklentinin parayı da engellemesi gerek dener misiniz?
Evet parayı engelliyor ama silah mermilerinide engellese 10 numara tam olacak beklemedeyim teşekkür ederim ilgilendiginiz için.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen ShooTeR »

quadfor75 yazdı: Pzt Tem 23, 2018 12:02 am Oyunda radar hp armor ve silah mermi jarjor yerlerini gizliyecegim bi eklenti yapabilirmisiniz?

@Colditz
Googlea hud customizer yaz forum dada olmsi.lzm

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

HaLLuCinati0NNNNN*
Mesajlar: 434
Kayıt: Cmt Nis 07, 2018 9:49 pm

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen HaLLuCinati0NNNNN* »

Herkez için diyorsan eklenti gerek ona ama kişisel diyorsan hud_draw 0 yazabilirsin consola

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

@Colditz in eklentisine basit bir kod eklenerek yapılabilir. ayrı eklentiye gerek yok. Rica edin ekleyecektir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen Colditz »

Buyrun deneyin.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

#define BYTE_HA ((1<<0) | (1<<3) | (1<<5))
new HideWeapon;

public plugin_init() {
	register_plugin("Hide RHA", "1.0", "PurposeLess");

	HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon");

	register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "b");
	register_message(HideWeapon, "message_HideWeapon");
}

public event_ResetHud(id)
{
	message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id);
	write_byte(BYTE_HA);
	message_end();
}

public message_HideWeapon()
{
	new getmsgargint = get_msg_arg_int(1);
	set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE,  getmsgargint | BYTE_HA);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Herşeyi gizleme.

Mesaj gönderen quadfor75 »

Colditz yazdı: Pzt Tem 23, 2018 1:43 am Buyrun deneyin.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

#define BYTE_HA ((1<<0) | (1<<3) | (1<<5))
new HideWeapon;

public plugin_init() {
	register_plugin("Hide RHA", "1.0", "PurposeLess");

	HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon");

	register_event("ResetHUD", "event_ResetHud", "b");
	register_message(HideWeapon, "message_HideWeapon");
}

public event_ResetHud(id)
{
	message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id);
	write_byte(BYTE_HA);
	message_end();
}

public message_HideWeapon()
{
	new getmsgargint = get_msg_arg_int(1);
	set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE,  getmsgargint | BYTE_HA);
}
Olmamış oyundaki herşey gitti zoom falanda gitti.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla