Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

get_gametime() kodu

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

arkadaşlar bu kodun neye yaradığını bilen varmı ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MRX3565
Mesajlar: 1667
Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
Konum: Bilinmiyor.

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen MRX3565 »


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.

Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.

gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.

Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.

gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
sağol :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

denedim olmadı ///

Kod: Tümünü seç

new Float:g_fGameTime 
public event_damage(id) {
	if(!is_user_zombie(id)) return;
	
	    new Float:fGameTime = get_gametime()
 if(fGameTime >= g_fGameTime)
    {
    ShakeScreen( id, 1.0 );
        g_fGameTime = (fGameTime + 15.0) //  15.0 is the delay.
    }
    else
    {
       return;
    }
   }

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen omertas14544 »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.

Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.

gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
get_gametime () + 15.0 yaptığım da yine aynı şey oluyor. Ben mi yanlış biliyorum?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

ZombiePlagueX'
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 44
Kayıt: Çrş Ağu 14, 2019 11:49 pm

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen ZombiePlagueX' »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.

Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.

gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
Malesef ki yanlış bilgi, bu komut map açıldıktan sonra her saniye sayar ve dönüşü float şeklindedir mesela 40.55 döndürürse bu map değişeli 40.5 saniye oldu demek mesela şu anki oyun zamanına 10 saniye ekleyeceksen get_gametime()+10.0

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.

Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.

gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
Anlattığım olay get_systime() için get_gametime ile karıştırdım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

ZombiePlagueX'
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 44
Kayıt: Çrş Ağu 14, 2019 11:49 pm

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen ZombiePlagueX' »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Şub 10, 2020 11:57 am
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.

Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.

gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
Anlattığım olay get_systime() için get_gametime ile karıştırdım.
Yine yanlış bilgi o zaman get_systime() sunucudaki zamanın saniyeye çevrilmiş halidir yani mili saniye filan alakası yok ve bundada +10000 yazarsan 10 saniye değil 10000 saniye ekler buda bie gün 86400 saniyeden 24 saatin 1/8 i yapar oda 3 saat yapar

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

get_gametime() kodu

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

ZombiePlagueX' yazdı: Pzt Şub 10, 2020 6:25 pm Yine yanlış bilgi o zaman get_systime() sunucudaki zamanın saniyeye çevrilmiş halidir yani mili saniye filan alakası yok ve bundada +10000 yazarsan 10 saniye değil 10000 saniye ekler buda bie gün 86400 saniyeden 24 saatin 1/8 i yapar oda 3 saat yapar
Sürekli farklı platformlarda , farklı dillerde çalışınca haliyle zaman zaman bir takım yanılsamalar oluyor. Kontrol ettiğimde get_systime meselesine nvault'u anlatırken doğru bir şekilde değinmişim. Şu konu başlığı altında yanlış bir bilgi verdiğimi API yi tekrar inceleyince fark ettim. Ancak şunu eklemeleyim ki üslûbun hiç hoşuma gitmedi. Bir sorunu ortadan kaldırmak yerine had bildirmek , üste çıkmak için yazıyor gibisin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla