Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz
Moderatör: Moderatörler
Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729 Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Mesaj
gönderen bilalgecer47 » Cmt Ara 12, 2020 7:45 am
Bi eklenti yapıyorum eklentide bazı modeller var.Bu modelleri precache ettiririyorum ancak bıçaga gectıgım an sw cöküyor.
Sys_error.log :
Kod: Tümünü seç
L 12/12/2020 - 03:24:59: (map "fy_iceworld16") SV_ModelIndex: SV_ModelIndex: model levye.mdl not precached
L 12/12/2020 - 03:25:15: (map "fy_iceworld16") SV_ModelIndex: SV_ModelIndex: model levye.mdl not precached
L 12/12/2020 - 03:27:24: (map "fy_iceworld16") SV_ModelIndex: SV_ModelIndex: model levye.mdl not precached
Precache Kısmı :
Kod: Tümünü seç
new model[96];
for(new i=0;i<sizeof(bicakmodel);i++){
formatex(model,charsmax(model),"models/bilalgecer47/%s",bicakmodel[i]);
precache_model(model);
}
Modeller :
Kod: Tümünü seç
new const bicakmodel[][]={
"levye.mdl", //User-1 Bicagi
"balta.mdl", //User-2 Bicagi
"vobbicagi.mdl", //User-3 Bicagi
"katana.mdl", //Parali-1 Bicagi
"saydambicak.mdl", //Parali-2 Bicagi
"kanlibicak.mdl", //Parali-3 Bicagi
"mb2bicagi.mdl", //Vip-1 bicagi
"suikastbicagi.mdl", //Vip-2 bicagi
"cherryknife.mdl" //Vip-3 bicagi
}
Colditz
Mesajlar: 2574 Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz » Cmt Ara 12, 2020 8:02 am
Silahın modelini değiştirirken sadece "levye.mdl" olarak algılıyor. Yani models/........levye.mdl olarak değil.
Kod: Tümünü seç
new const bicakmodel[][]={
"models/bilalgecer47/levye.mdl", //User-1 Bicagi
"models/bilalgecer47/balta.mdl", //User-2 Bicagi
"models/bilalgecer47/vobbicagi.mdl", //User-3 Bicagi
"models/bilalgecer47/katana.mdl", //Parali-1 Bicagi
"models/bilalgecer47/saydambicak.mdl", //Parali-2 Bicagi
"models/bilalgecer47/kanlibicak.mdl", //Parali-3 Bicagi
"models/bilalgecer47/mb2bicagi.mdl", //Vip-1 bicagi
"models/bilalgecer47/suikastbicagi.mdl", //Vip-2 bicagi
"models/bilalgecer47/cherryknife.mdl" //Vip-3 bicagi
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
precache_model(bicakmodel[i]);
}
}
Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729 Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Mesaj
gönderen bilalgecer47 » Cmt Ara 12, 2020 8:08 am
Colditz yazdı: Cmt Ara 12, 2020 8:02 am
Silahın modelini değiştirirken sadece "levye.mdl" olarak algılıyor. Yani models/........levye.mdl olarak değil.
Kod: Tümünü seç
new const bicakmodel[][]={
"models/bilalgecer47/levye.mdl", //User-1 Bicagi
"models/bilalgecer47/balta.mdl", //User-2 Bicagi
"models/bilalgecer47/vobbicagi.mdl", //User-3 Bicagi
"models/bilalgecer47/katana.mdl", //Parali-1 Bicagi
"models/bilalgecer47/saydambicak.mdl", //Parali-2 Bicagi
"models/bilalgecer47/kanlibicak.mdl", //Parali-3 Bicagi
"models/bilalgecer47/mb2bicagi.mdl", //Vip-1 bicagi
"models/bilalgecer47/suikastbicagi.mdl", //Vip-2 bicagi
"models/bilalgecer47/cherryknife.mdl" //Vip-3 bicagi
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
precache_model(bicakmodel[i]);
}
}
bu seferde bıcaga gecebılıyoz ancak model degısıtrınce sw cokuyor.
Kod: Tümünü seç
L 12/12/2020 - 04:56:54: (map "fy_pool_day") SV_ModelIndex: SV_ModelIndex: model dels/bilalgecer47/levye.mdl not precached
L 12/12/2020 - 04:57:14: (map "fy_iceworld16") SV_ModelIndex: SV_ModelIndex: model dels/bilalgecer47/levye.mdl not precached
Colditz
Mesajlar: 2574 Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz » Cmt Ara 12, 2020 8:21 am
Modeli değiştirdiğin public bölümünü at
Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729 Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Mesaj
gönderen bilalgecer47 » Cmt Ara 12, 2020 8:29 am
Kod: Tümünü seç
@CurrentWeapon(id){
new wid=read_data(2);
if(wid==CSW_KNIFE){
if(get_member(id,m_iTeam)==TEAM_TERRORIST){
set_entvar(id,var_viewmodel, bicakmodel[0][gorunum[id]]);
}
}
}
Bıçak aldıgımızda
gorunum[id] = 1 -2 -3 -4 xxx şeklinde gidiyo.
Colditz
Mesajlar: 2574 Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz » Cmt Ara 12, 2020 9:06 am
Eventi sil, ham_item_deploy kullan.
Kod: Tümünü seç
#include <hamsandwich>
//register_event("CurWeapon", "@CurrentWeapon", "1=1");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "@Ham_Item_Deploy_Knife", .Post = true);
@Ham_Item_Deploy_Knife(const pEntity) {
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
if(get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST) {
set_entvar(pPlayer, var_viewmodel, bicakmodel[gorunum[pPlayer]]);
}
}
Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729 Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Mesaj
gönderen bilalgecer47 » Cmt Ara 12, 2020 12:18 pm
Colditz yazdı: Cmt Ara 12, 2020 9:06 am
Eventi sil, ham_item_deploy kullan.
Kod: Tümünü seç
#include <hamsandwich>
//register_event("CurWeapon", "@CurrentWeapon", "1=1");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "@Ham_Item_Deploy_Knife", .Post = true);
@Ham_Item_Deploy_Knife(const pEntity) {
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
if(get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST) {
set_entvar(pPlayer, var_viewmodel, bicakmodel[gorunum[pPlayer]]);
}
}
tamam güzel buraya kadar gelebildik çökme vs yok bıcaklar degısıyo ancak balta aldığımda levye geliyo levye aldıgımda balta geliyo vs vs . sıralamasını nasıl duzeltıcem.
omertas14544
Mesajlar: 1604 Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Mesaj
gönderen omertas14544 » Cmt Ara 12, 2020 12:28 pm
bilalgecer47 yazdı: Cmt Ara 12, 2020 12:18 pm
Colditz yazdı: Cmt Ara 12, 2020 9:06 am
Eventi sil, ham_item_deploy kullan.
Kod: Tümünü seç
#include <hamsandwich>
//register_event("CurWeapon", "@CurrentWeapon", "1=1");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "@Ham_Item_Deploy_Knife", .Post = true);
@Ham_Item_Deploy_Knife(const pEntity) {
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
if(get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST) {
set_entvar(pPlayer, var_viewmodel, bicakmodel[gorunum[pPlayer]]);
}
}
tamam güzel buraya kadar gelebildik çökme vs yok bıcaklar degısıyo ancak balta aldığımda levye geliyo levye aldıgımda balta geliyo vs vs . sıralamasını nasıl duzeltıcem.
Muhtemelen bicakmodel değişkenini yanlış eşitliyorsundur. Dizeler 1 den değil, 0 dan başlar. Böyle bir hata yapmış olabilirsin.
Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729 Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Mesaj
gönderen bilalgecer47 » Cmt Ara 12, 2020 12:35 pm
omertas14544 yazdı: Cmt Ara 12, 2020 12:28 pm
bilalgecer47 yazdı: Cmt Ara 12, 2020 12:18 pm
Colditz yazdı: Cmt Ara 12, 2020 9:06 am
Eventi sil, ham_item_deploy kullan.
Kod: Tümünü seç
#include <hamsandwich>
//register_event("CurWeapon", "@CurrentWeapon", "1=1");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "@Ham_Item_Deploy_Knife", .Post = true);
@Ham_Item_Deploy_Knife(const pEntity) {
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
if(get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST) {
set_entvar(pPlayer, var_viewmodel, bicakmodel[gorunum[pPlayer]]);
}
}
tamam güzel buraya kadar gelebildik çökme vs yok bıcaklar degısıyo ancak balta aldığımda levye geliyo levye aldıgımda balta geliyo vs vs . sıralamasını nasıl duzeltıcem.
Muhtemelen bicakmodel değişkenini yanlış eşitliyorsundur. Dizeler 1 den değil, 0 dan başlar. Böyle bir hata yapmış olabilirsin.
Doğru eklentiyi reapi kodlarla duzenlerken unutmusum.Teşekkürler.