model aşağıda ben az cok denedim fakat olmadı o yüzden buradan istiyorum
cevaplanırsa sevinirim bu arada modeli herkese açık paylaşıyorum diğer arkadaşlar kullanabilir
kod :
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <engine>
//Eğer ki admin_head modelini kullanmaya devam edecekseniz bir alt satırdaki #define SADECE_PRO_SAPKASI nın başında // olmayacak,
//Ama eğer ki pelerin modeli yada abuk sabuk bir model için ayarlama yapacaksanız aşağıdaki #define SADECE_PRO_SAPKASI nın başında // olmalı.
//Bunun sebebi bu eklentinin admin_head.mdl modeline uyumlu yazılması.
#define SADECE_PRO_SAPKASI
//Eklenti Hakkında -> Admin şapkasının skin değişimi için oyuncu doğmasını algılayan bir yer lazım, hamsandwich.
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
#include <hamsandwich>
#endif
//Admin yetkisi, kick olarak ayarladım ben, gerekirse değiştirirsiniz.
#define YETKI ADMIN_BAN
//Şapka modelinin yolu, eğer bu modeli değiştirecekseniz SADECE_PRO_SAPKASI ayarından çıkartınız. Satır 4'ü okuyunuz.
new const SAPKA_YOLU[] = "models/admin_head.mdl";
new Ent[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Admin Sapkasi", "1.0", "CSmiLeFaCe");
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", true);
//Eklenti Hakkında -> Spawn kullanmamın sebebi eğer ki model değişikliği olur ise şapkanında ona göre değişmesi.
#endif
}
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
public Spawn(id) {
if(is_valid_ent(Ent[id]) && is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) {
new modelID = get_model_id(id)
entity_set_int(Ent[id], EV_INT_body, modelID);
}
}
#endif
Kontrol(const id) {
if(Ent[id] && is_valid_ent(Ent[id])) {
entity_set_int(Ent[id], EV_INT_flags, FL_KILLME);
entity_set_float(Ent[id], EV_FL_nextthink, get_gametime());
Ent[id] = 0;
}
}
public client_putinserver(id) {
if(!(get_user_flags(id) & YETKI)) {
return;
}
Kontrol(id);
if((Ent[id] = create_entity("info_target"))) {
entity_set_string(Ent[id], EV_SZ_classname, "sapka");
entity_set_model(Ent[id], SAPKA_YOLU);
entity_set_int(Ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
entity_set_edict(Ent[id], EV_ENT_aiment, id);
}
}
public client_disconnect(id) {
Kontrol(id);
}
public plugin_precache() {
precache_model(SAPKA_YOLU);
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl");
//Buraları bilmiyorum neden yazılmış, KaLoSZyFeR yazmış, kullanmaz isek ayıp olur.
#endif
}
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
//Alt kısım adminmark eklentisinden hazır olarak alınmıştır.
//Written by KaLoSZyFeR for adminmark model file.
new modelname[9][] ={
"gign",
"gsg9",
"sas",
"urban",
"vip",
"arctic",
"guerilla",
"leet",
"terror"
}
public get_model_id(id)
{
new modelStr[32], iNum=32, modelID
get_user_info(id,"model",modelStr,iNum)
for(new i = 0; i < 9; i++)
{
if (equali (modelStr, modelname[i]) )
{
modelID = i
}
}
return modelID
}
#endif
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1031\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/